............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

marți, 28 noiembrie 2017

Colonizarea insidioasă a României, acapararea pământului ţării de către străini



Fenomenul de colonizare pe timp de pace prin landgrabbing (acaparare de pământ) pune în pericol siguranța națională a României 

Fenomenul de landgrabbing (acaparare de pământ) are la bază voința politică a unui stat terț de acaparare de pământ într-o țară vizată printr-o tehnica insidioasă de colonizare pe timp de pace.

Tehnicile de colonizare prin acaparare sunt multiple:
- Acaparare prin cumpărare de către entități economice (de regulă multinaționale, bănci, asiguratori, fonduri de investiții, speculatori, ferme industriale etc.) cu credite bonificate de către statul colonialist (cu dobândă de regulă între 0 și 1%);

- Acaparare prin cumpărare de către societăți economice de stat (vezi cazul Chinei și al țărilor din Golful Persic);

- Acaparare prin arendare urmată de cumpărare de către entități economice (de regulă multinaționale, bănci, asiguratori, fonduri de investiții, speculatori, ferme industriale etc.) cu credite bonificate de către statul colonialist (idem mai sus);

- Acaparare prin cumpărare juridică mascată prin „contracte de buzunar” prin care se induce în eroare statul colonizat vizavi de identitatea reală a cumpărătorului;

- Acaparare prin cumpărare juridică mascată prin „acte doveditoare de proprietate de fapt” și nu „de drept” inducând în eroare statul colonizat vizavi de suprafața reală acaparată;

- Acaparare prin cumpărare juridică mascată prin „operațiuni sub steag fals” prin intermediul unor societăți anonime;

- Acaparare prin retrocedări masive către cetățenii aparținând unui stat vecin cu antecedente istorice complexe, prin falsificarea arhivelor (vezi forumul Transilvania Furată).

Consecinţele legate de siguranța națională și europeană prin acțiuni speculative de acaparare de terenuri (landgrabbing) sunt extrem de grave:

- defrișarea pădurilor României de către companii multinaționale și fondurile speculative prin acaparare de terenuri;

- acapararea resurselor regenerabile (fotovoltaice, eoliene, hidrotehnice, geotermale) de către companii multinaționale și fondurile speculative prin acaparare de terenuri;

- jefuirea resurselor solului (pământuri rare și metale rare) de către companii multinaționale și fondurile speculative;

- acțiuni speculative de acaparare de terenuri agricole de către utilizatori ce le schimbă categoria de folosință în terenuri producătoare de agrocarburanți sau bioenergie prin tehnologii extrem de chimizate ce afectează grav sănătatea populației;

- acapararea geostrategică de suprafețe mari de teren în interiorul țării în lungul fâșiei de frontieră de către «cetățeni sau structuri și entități» aparținând unor țări vecine sau cu risc ridicat de securitate pentru România;

- fragilizarea geostrategică a României prin acaparare geolocalizată de terenuri, urmată de atacuri cu arme geoclimatice (ex. în zonele cu defrișări masive) prin distrugerea moralului populației, din partea unui inamic real sau potențial;

- emigrarea masivă din spațiul rural a cca. 4 milioane de persoane tinere care constituie țesutul social pentru mobilizare în caz de forță majoră;

- afectarea gravă a sănătății populației prin practicarea unei agriculturi industriale chimizate;

- părăsirea muntelui de către cca. 1 milion de țărani, munte ce reprezintă ultima redută de apărare națională în caz de forță majoră;

- sărăcirea programată a populației rurale în special în zonele geostrategice de frontieră (vezi cazul județului Vaslui) prin practicarea unei agriculturi industriale chimizate și crearea de vulnerabilități aferente;

- hrănirea deliberată a populației României cu alimente industrializate (chimizate, iradiate, hormonizate, modificate genetic etc.) ce reduc potențialul fizic și intelectual al cetățenilor români prin afectarea iremediabila a ADN-ului uman;

- dispariția țăranilor ca grup social cu cea mai ridicată natalitate, atât de necesară pentru o țară aflată în criză și pentru o Europă aflată pe topoganul demografic;

- afectarea gravă a securității europene prin acaparare geostrategică de terenuri de către persoane (fizice și juridice) non EU în contextul crizelor viitoare ale migranților și refugiaților economici, politici și climatici.

În toate țările Uniunii Europene, cumpărarea de pământ de către străini este o problemă de siguranță națională iar avizele de cumpărare sunt eliberate de către Ministerul Apărării și CSAT. 
Numai în România CSAT și Ministerul Apărării nu au astfel de preocupări de siguranță națională! Oare ce păzesc?

Citiţi şi:

Vânzarea terenurilor către străini e o problemă naţională, nu comunitară. În Germania, vânzarea unui singur hectar ar provoca scandal național
Străinii pot cumpăra teren agricol în România, după dorință… Românul de rând poate să procedeze la fel, în alte țări europene?
Mesajul unui britanic pentru români: «Aveți o ultimă șansă să luptați pentru țara voastră înainte să vă fie luată cu totul!»

yogaesoteric
28 noiembrie 2017

luni, 27 noiembrie 2017

VORBE DE DUH

Maximele sunt pastile de bun simţ condensat
folosite la tratarea bolilor de caracter.


Soarta multor oameni a atârnat de faptul că în casa părinţilor săi a fost sau nu o bibliotecă.
Edmondo de Amicis

Cărţile sunt ultimii noştri prieteni care nu ne înşeală şi nu ne reproşează că îmbătrânim.
E. Faquet

Fericirea este suma necazurilor de care n-ai avut încă parte.
Montaigne

Ziua de azi este o pasarelă fragilă între ieri şi mâine.Nu te urca pe ea încărcat cu durerile de ieri şi grijile de mâine.
Robert Frost


Prietenul adevărat nu e cel ce-ţi şterge lacrimile, ci acela care te împiedică să le verşi.
Teixeira

Fericirea este suma necazurilor de care n-ai avut încă parte.
Montaigne

Fiecare generaţie se crede mai inteligentă decât cea dinainte şi mai înţeleaptă decât urmă
Toarea.
George Orwell

Aminteşte-ţi că fericirea nu depinde de cine eşti sau ce ai, depinde în mod exclusiv de ce
gândeşti.
Dale Carnegie

Oamenii sunt ca vinurile. Când îmbătrânesc unii se transformă în şampanie, alţii în oţet.
Papa Ioan al XXIII-lea

Nouăzeci la sută din artă constă din a te înţelege cu cei pe care nu-i poţi suferi.
Samuel Goldwin

Uneori, tot iubire e şi asta: să-i laşi să plece pe cei pe care-i iubeşti.
Joseph O’Connor

Ai curaj ! Ştergeţi ochii ! Adesea  căderea  este 
un mijloc  de  a  te  ridica.
W. Shakespeare

Dragostea nu înseamnă a ne privi unul pe altul, ci a privi împreună în aceeaşi direcţie.
Antoine de Saint Exupery

Mai des suferim din cauza părerii decât a realităţii
Seneca


Putem fi deştepţi toată viaţa şi proşti într-un singur moment.
Proverb chinezesc

Fii vesel cât eşti în viaţă, căci oricum îţi rămâne o eternitate să fi trist.
Proverb scotian

O căsnicie e constituită din două persoane gata oricând să jure că numai celălalt sforăie. 
Terry Pratchett

Nu spune tot ce ştii, nu crede tot ce auzi şi nu face tot ce poţi.
Y.Audouard

Nu ştiu unde duce drumul meu,dar merg mai bine când te ţin de mână .
Alfred de Musset

Dacă păstrezi copilăria mereu cu tine, nu vei îmbătrâni niciodată!”
 Tom Stoppard

Coincidențele sunt felul lui Dumnezeu de a rămâne anonim .
Albert Einstein

Fidelitatea este o mîncărime teribilă, cu interdicţia de a te scărpina.
 A. Scholl

Eşti inteligent dacă nu crezi decît jumătate din ceea ce auzi; eşti înţelept dacă ştii care jumătate.
Alain Gillet

Ideile sunt ca fiicele: oricât ar fi de frumoase, dacă încap pe mâna unui prost, e vai de ele.
Georges Bernanos

Nu există suferinţă mai mare decât amintirea fericirii trecute, în timp de nenorocire.
Dante Alighieri

Fii  fericit măcar o clipă, căci acea clipă e toată viaţa ta.
Omar Khayyam

Sărutul este o cerere făcută la etaj pentru a ţi se deschide uşa de la parter !
Alphonse Karr

Lumea este o carte; cine nu călătoreşte citeşte numai o pagină.
Sfântul Augustin

Compromisul este arta de a împărţi un tort astfel încât fiecare să creadă că a primit felia cea mai mare.
Ludwig Erhard

Mai bine aprinzi o lumânare decât să blestemi întunericul.
Lao-Tseu

Dacă te laşi de fumat, de băut şi de femei nu trăieşti mai mult....doar ţi se pare că timpul trece mai încet.
S.Freud

Îndemânatic este cel care izbuteşte să meargă pe o sfoară întinsă deasupra cascadei Niagara şi scapă cu viaţă. Inteligent  e cel care nici măcar nu încearcă.
Anonim

Singurul lucru sigur e că nimic nu e sigur.
Blaise Pascal

Dacă ai destulă răbdare poţi să muţi munţii din loc, dar dacă ai destulă inteligenţă zbori peste ei, că e mai simplu.
Boris Vian)

Maimuţele s-au dovedit mai şmechere ca  omul: n-au vorbit, n-au scris şi au scăpat de  muncă.
Mona Latif-Ghattas

Un semn sigur că ai îmbătrânit este că lumânările de pe tort costă mai mult decât tortul.
Anonim

Cu toţii avem acelaşi cer, dar nu avem acelaşi orizont.
Konrad Adenauer

Un dictator este întotdeuna un bărbat temerar care se urcă pe spatele unui tigru şi-l călăreşte.
Povestea se termină mereu la fel: tigrul se satură de alergat şi-şi aduce aminte că-i e foame (nota C.M.: bagă la tărtăcuță, Liviu Dragnea !)
Sir W.Churchil

Mâncarea este o soluție proastă: fiecare îmbucătură rămâne cel mult două minute în gură, două ore în stomac, dar trei luni pe şolduri.
Christian Dior

Omule, nu te teme de  tentaţiile sexuale. Cum îmbătrâneşti, cum scapi de ele.
Robert Frost

Cea mai pierduta zi este aceea în care nu ai râs deloc.
Chamfort


                                  Mă lași?!!


joi, 23 noiembrie 2017

Iphone X introduce scanarea şi recunoaşterea feţei pentru folosirea telefonului


Consumatorii obsedaţi de gadgeturi şi tehnologie modernă vor fi mega-încântați să afle că Iphone introduce scanarea şi recunoaşterea feţei (face recognition) pentru folosirea noului smartphone Iphone X. Sărmanii de ei nu înţeleg că scanarea feței este o nouă metodă de înregistrare şi stocare în dosarul electronic a datelor biometrice ale oamenilor.
Noua generație de smartphone de la Apple deblochează telefonul prin recunoaștere facială, grație senzorilor 3D și de infraroșu din camera frontală a telefonului. Scanarea feței și deblocarea aparatului se fac aproape instantaneu, fără a fi nevoie de apăsarea vreunui buton, senzorii fiind întotdeauna porniți și gata să scaneze chipul utilizatorului. 
Sistemul de operare Android nu va fi mai prejos și va introduce curând recunoaşterea facială.
Mulţi naivi s-au bucurat de opţiunea de a-ţi debloca telefonul sau a-l folosi pe baza amprentei (cu scanerul special de preluare a amprentei aflat în multe telefoane). Astfel, în dosarul lor electronic există deja amprentele lor. Acum, dacă vor folosi noul sistem de recunoaştere facială, îşi vor trimite în dosarul electronic şi forma feţei, irisul şi ce s-o mai prelua prin acei senzori ultra performanţi.
Până de curând mafia internaţională (care preia toate aceste informaţii fără ca marea masă a populaţiei să priceapă ceva din realitate) s-a rezumat la crearea unor aplicaţii care să îi păcălească pe consumatori să îşi ofere imaginea irisului sau a feţei – aplicaţii care îţi spuneau să îţi faci o poză la faţă, încadrată perfect, de aproape, exact cum îţi arată aplicaţia, ca să… diverse – să vezi cum ai arăta gras, sau cu mustăţi sau la 100 de ani etc. Cât de uşor pot fi păcălite masele de oameni să-şi ofere pe tavă date biometrice…
Mafia acționează din ce în ce mai fără ascunzișuri, şi acum îţi cere direct să-ţi scanezi fața ca să poţi folosi telefonul. Desigur, în reclamele care îți arată cât e de cool noua aplicație, nu se spune și că imaginea chipului este salvată şi trimisă instantaneu în dosarul electronic cu datele biometrice ale fiecăruia. Aceasta este prețul ascuns pe care îl plătești pentru metoda de scanare inventată „strict din motive de securitate, ca să nu-ţi folosească nimeni altcineva telefonul”.
Şi uite aşa tehnologia în mâinile mafioţilor se dezvoltă, şi o dată cu ea dispare din ce în ce mai mult libertatea noastră.
Pas cu pas, toate aceste „evoluţii” tehnologice, de preluare de date biometrice, scanarea feței şi a amprentelor în aeroporturi, pe telefoanele mobile, dispariţia banilor lichizi, crearea de carduri electronice (inclusiv de identitate), unirea tuturor cardurilor financiare şi pentru servicii (transport, medicale etc.) într-unul singur etc., construiesc calea pentru impunerea utilizării cipului în societate. Direct spus, toate duc spre ciparea populaţiei.
yogaesoteric 
23 noiembrie 2017

duminică, 19 noiembrie 2017

Frauda TEL DRUM, plătită de România. Neregulile din dosarul lui Dragnea, achitate


 „Normalitate”: partidul hoților continuă să fie condus de cel mai mare dintre ei.


Duminică, 19 Noiembrie 2017 17:05 

Corecțiile financiare de milioane de euro decise în cazul a două lucrări care fac acum obiectul dosarului Dragnea-Tel Drum, deschis de Direcția Națională Anticorupție (DNA), au fost plătite în anul 2014, de la bugetul de stat al României, a confirmat oficial Ministerul Dezvoltării Regionale.
Este vorba de nici mai mult nici mai puţin de 21 de milioane de euro. Asta înseamnă că românii au suportat cheltuielile pentru proiectele comandate de Consiliul Judeţean Teleorman, iar banii de la Uniunea Europeană nu au fost folosiţi. 
„16 milioane au ajuns în conturile Comisiei Europene, urmând ca restul să fie achitate până la finele acestui an”,a declarat jurnalistul Cristian Unteanu la REALITATEA TV.
Justiția română trebuie să-și urmeze cursul și să decidă cum se vor recupera aceste sume, a mai spus jurnalistul.
România a suportat din bugetul propriu cheltuielile 
Prin aceste corecții, România a suportat din bugetul propriu cheltuielile efectuate în proiectele europene în cauză, neutilizând în loc banii de la Uniunea Europeană. Într-un răspuns  la solicitarea HotNews, ministerul precizează că la una dintre lucrări MDRAPFE va fi nevoit să se constituie parte civilă într-un eventual proces penal în acest caz, pentru a-și putea recupera acest prejudiciu de la presupusii vinovați.
Vorbim aici despre două lucrări comandate de Consiliul Județean Teleorman, pe fonduri europene:
Reabilitarea DJ701, limita jud. Dâmbovița - Grația - Poieni - Siliștea - Scurtu Mare - Slăvești - Ciolanesti - Zambreasca - Dobrotesti, km 44+240 - 104+890 (55,450km). Valoare totală 118.783.998,68 lei, din care buget eligibil de 92.102.341,02 lei.
Reabilitare DJ 506 Cervenia-Vitănești-Băbăița-km 17+400-km 58+000 cod SMIS 1124, al căror beneficiar este Consiliul Județean Teleorman. Valoare totală: 65.100.594,91 lei, din care buget eligibil 52.105.690,38 lei.
Lucrările, obiectul investigațiilor Oficiului european de luptă antifraudă (OLAF) în anul 2016 
Dar mult înaintea OLAF, în primăvara anului 2011 Comisia Europeană a trimis o misiune de audit care a luat la control aceste proiecte.  În urma controalelor, cei de la CE au considerat că acolo au fost niște nereguli la achizițiile publice și au recomandat Autorității de management a Programului Operațional Regional (AM POR) să aplice corecții financiare Consiliului Județean Teleorman.
AM POR este în subordinea Ministerului Dezvoltării Regionale, care era condus în 2011 de Elena Udrea, iar CJ Teleorman îl avea atunci președinte pe Liviu Dragnea. În urma recomandărilor CE, pentru Reabilitare DJ 506,  ministerul spune acum că a aplicat o corecție financiară de 25% la valoarea contractului de lucrări încheiat între CJ Teleorman, că beneficiar, și Tel Drum, ca prestator.
Acum, ministerul condus de Paul Stănescu (PSD) arată că "raportul OLAF din 2016 se referă la aceeași neregulă identificată de Comisia Europeană" în 2011, dar Oficiul "dispune aplicarea unei corecții financiare de 100%".
Astfel, AM POR a emis o nouă notă de constatare, în 3 martie 2017, pe vremea lui Sevil Shhaideh în fruntea ministerului, prin care a aplicat o penalizare pentru întreagă suma eligibilă din proiect.
"Practic, la valoarea contractului verificat s-a aplicat diferența de  75%, suma neeligibilă fiind echivalentul corectiei de 100%. Totodată, s-a aplicat și o corecție de 100% la valoarea contractului de lucrări suplimentare" - spune acum MDRAPFE. Corecția aplicată în anul 2012 a fost confirmată de instanța definitivă și irevocabil, în anul 2014, din câte mai spune ministerul.
Liviu Dragnea, anchetat de DNA
"În legătură cu același proiect de reabilitare a drumului județean DJ 701, suspectul Liviu Nicolae Dragnea, prin încălcarea dispozițiilor legale privind exercitarea funcției, a emis hotărâri de contractare a unui credit intern și dispoziții privind demararea procedurilor de achiziții publice și numirea comisiilor de evaluare a ofertelor. Prin furnizarea de informații confidențiale și prin modificarea proiectului tehnic și depunerea acestuia în vederea avizării și obținerii finantarii, Liviu Nicolae Dragnea și Mugur Bătăuș, cu intenție, în scopul obținerii unui folos necuvenit pentru Tel Drum SA și implicit pentru membrii grupului infracțional organizat, si-au încălcat atribuțiile legale și au determinat membrii comisiei de întocmire a documentației pentru licitația lucrărilor de construcții și membrii comisiei de evaluare a ofertelor să încalce, fără vinovăție, dispozițiile OUG 34/2006 prin inserarea unor condiții restrictive și încălcarea principiului tratamentului egal, desemnând câștigător al licitației publice firma Tel Drum SA.

https://www.realitatea.net

sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Operaţiunea ilegală SII Analytics a SRI: Big Brother


Comisia SRI a solicitat Serviciului Român de Informaţii, dar şi altor instituţii, date privind SII Analytics, după ce cinci organizaţii ale societăţii civile au cerut, în luna ianuarie, investigarea atribuirii proiectului SII Analytics al Serviciului Român de Informaţii.

Sesizarea iniţiată de către Societatea Academică din România şi semnată de Apador CH, Asociaţia pentru tehnologie şi internet, Active Watch, Centrul de resurse juridice şi Miliţia Spirituală vizează investigarea proiectului SII Analytics al Serviciului Român de Informaţii (SRI).Organizaţiile semnatare arată că faptele asupra cărora parlamentarii sunt sesizaţi duc la „un precedent periculos pentru democraţia noastră, contravin dreptului european şi bunei gestionări a fondurilor europene”.
Despre afacerea SII Analytics FLUX 24 a prezentat de-a lungul timpului mai multe detalii explozive.
Povestea sistemului SII Analytics deţinut de SRI a produs multă efervescenţă în media şi enervare în opinia publică românească. Iar când s-a aflat că, de fapt, Sistemul Big Data, cunoscut drept „BIG BROTHER”, funcţionează din 2015 prin intermediul primei părţi SII Infrastructură şi că prin partea a doua, SII Analytics, SRI îşi va consolida sistemul BIG BROTHER, toată lumea a luat foc.
Şefii SRI vor cu disperare să deţină sistemul de supraveghere totală.
„Operaţiunea BIG BROTHER” vă arată cum înalţi funcţionari de stat au încălcat Legea 24/2000 pentru ca SRI să aibă în ogradă Sistemul BIG BROTHER. Vorbim despre Eduard Hellvig, directorul SRI, de foştii miniştri Marius Bostan, Dragoş Tudorache şi secretarul de stat Horaţiu Silviu Anghelescu de la Comunicaţii, precum şi de Cristian Ghinea, ministrul Fondurilor Europene în guvernul Cioloş.
Pentru a înţelege mai uşor „Operaţiunea BIG BROTHER” vă prezentăm în continuare o schemă în care se văd foarte clar instituţiile şi persoanele implicate în încălcarea Legii 24/2000, în accesarea Fondurilor Europene Nerambursabile – 25,5 de milioane de euro şi graba suspectă – 9 zile! Iat-o:
Calendarul Încălcării Legii 24 de către şefii SRI, MCSI şi MFE
Legea 24 a fost terfelită

Intrăm direct în subiect: prin Legea 24/2000 republicată se prevăd normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative. Prin intermediul articolului 11, Legea 24 spune:
Art. 11. – (1) În vederea intrării lor în vigoare, legile şi celelalte acte normative adoptate de Parlament, hotărârile şi ordonanţele Guvernului, deciziile primului-ministru, actele normative ale autorităţilor administrative autonome, precum şi ordinele, instrucţiunile şi alte acte normative emise de conducătorii organelor administraţiei publice centrale de specialitate se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Iar prin articolul 12, aceeaşi lege este categorică:
Art. 12. – (1) Legile şi ordonanţele emise de Guvern în baza unei legi speciale de abilitare intră în vigoare la 3 zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, sau la o dată ulterioară prevăzută în textul lor. Termenul de 3 zile se calculează pe zile calendaristice, începând cu data publicării în Monitorul Oficial al României, şi expiră la ora 24.00 a celei de-a treia zi de la publicare. (…)
(3) Actele normative prevăzute la art. 11 alin. (1), cu excepţia legilor şi a ordonanţelor, intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I, dacă în cuprinsul lor nu este prevăzută o dată ulterioară. Atunci când nu se impune ca intrarea în vigoare să se producă la data publicării, în cuprinsul acestor acte normative trebuie să se prevadă că ele intră în vigoare la o dată ulterioară stabilită prin text.
Legea nu-i lege şi pentru şefii SRI
Pentru a fi respectată legea, Ordinul 282/2016 semnat de secretarul de stat Horaţiu Silviu Anghelescu în data de 7 iunie 2016, a fost trimis la Monitorul Oficial (MO) pentru publicare. Numai că publicarea Ordinului 282/2016 s-a făcut după mai mult de o lună şi jumătate, în 27 iulie 2016. Iar pentru că NU avea nicio prevedere specială conform Art. 12 din Legea 24, Ordinul 282/2016 a intrat în vigoare la data de 30 iulie 2016. Aşadar, conform Legii 24/2000, Ghidul Solicitantului definit de Ordinul 282/2016 a început să-şi facă efectul legal abia în 30 iulie 2016.
În acest caz, ce licitaţie a câştigat SRI de la Ministerul Fondurilor Europene, pentru a obţine fonduri comunitare în valoare de peste 25,5 de milioane de euro, la data de 9 iunie 2016? În baza cărui Ghid?
De asemenea, ce licitaţie a organizat directorul Eduard Hellvig pentru a implementa SII Analytics, la data de 17 iulie 2016, conform SEAP?
Răspunsul este unul singur: Au fost puse în practică DOUĂ licitaţii ILEGALE. Conform Constituţiei, toate actele care au fost emise fără bază legală – respectiv în perioada 7 iunie - 30 iulie 2016 – sunt ilegale. Şi ca efect legal suplimentar, nici documentele emise de SRI în această perioadă, adică licitaţia nr 168753/17.07.2016, cu toate documentele aferente ei, NU sunt legale!
Vinovaţii din punct de vedere penal, conform articolelor 11 şi 12 din Legea 24/2000, sunt următorii:
1. Cristian Ghinea, ministrul Fondurilor Europene în perioada respectivă, pentru că a permis desfăşurarea licitaţiei de accesare a fondurilor europene în perioada 7 - 9 iunie 2016;
2. Marius Bostan, ministrul Comunicaţiilor la acea dată, pentru că a permis desfăşurarea licitaţiei pentru accesarea fondurilor europene, în perioada mandatului său.
3. Horaţiu Silviu Anghelescu, secretarul de stat de la Ministerul Comunicaţiilor, pentru că a permis desfăşurarea licitaţiei pentru accesarea fondurilor europene în perioada 7 - 9 iunie 2016, deşi ştia foarte bine că Ordinul semnat de el, cu nr. 282/2016, NU fusese publicat în Monitorul Oficial.
4. Dragoş Tudorache, ministru interimar al Comunicaţiilor la acea dată, pentru că a permis desfăşurarea licitaţiei de pe SEAP, organizată ilegal de SRI, în perioada mandatului său.
5. Eduard Hellvig, directorul SRI, pentru că a permis SRI să participe la licitaţia pentru accesarea fondurilor europene pe baza unui ghid ilegal (7-9 iunie 2016) şi pentru că a permis ca SRI să organizeze o licitaţie de producere a sistemului SII Analytics în 17 iulie 2016 conform datelor de pe SEAP.
Reamintim: Ordinul 282/2016 a fost publicat în Monitorul Oficial în data de 27 iulie 2016 şi a început să-şi facă efectul legal în 30 iulie 2016.
Ministrul Tudorache a minţit
Ministrul interimar al Comunicaţiilor, Dragoş Tudorache, a minţit când a afirmat public că „practic, toate criteriile din ghid erau îndeplinite” de către SRI. Cum ar fi putut ca toate criteriile sa fie îndeplinite, când ghidul nu fusese publicat în MO şi nu începuse să-şi facă efectul juridic? Dar pentru fostul mare ministru Dragoş Tudorache, de profesie judecător, ca şi pentru inegalabilul ex-ministru al Fondurilor Europene, Cristian Ghinea, legea e bună de respectat doar de prostime, nu şi de „zeii” cei noi, cu masterate celebre la butonieră!
N.B. Oare mult lăudata şi decorata doamnă Laura Codruţa Kovesi, şefa DNA, se va sesiza din oficiu şi va deschide un dosar penal IN REM în vederea cercetării şi a tragerii la răspundere a vinovaţilor pentru accesarea ilegală a fondurilor europene în tentativa lor de a pune în practică Operaţiunea BIG BROTHER”? Sau se va sesiza procurorul general Augustin Lazăr cel care la data numirii de către preşedintele Iohannis avea dosar penal deschis la DNA pentru fapte de corupţie?! Cum se legă, ele, toate iţele într-un ghem de fraudă!

Scurt Istoric al Sistemului BIG BROTHER
Încă de pe vremea lui Radu Timofte, 2006, s-a dorit ca SRI să aibă un Sistem BIG BROTHER. Iar din 2015, pe bani europeni, SRI deţine prima parte a Sistemului BIG BROTHER, prin SII Informatic, adică Sistemul Informatic Integrat. Este vorba despre bazele de date care-i vizează pe toţi românii, baze ce aparţin Ministerului Administraţiei şi Internelor, Ministerului de Finanţe, ANAF, Direcţiei Generale a Vămilor, Ministerului de Justiţie – Administraţia Naţională a Penitenciarelor, Ministerului Dezvoltării – APIA, Agenţiei pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale, Băncii Naţionale a României, Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate.
În 2016, tot prin UM 0929 Bucureşti, SRI a dorit să finalizeze Sistemul BIG BROTHER şi prin definitivarea celei de-a doua părţi: SII Analytics, adică Sistemului Informatic Integrat – partea de analiză, formare personal, integrare şi valorificare operaţională.
La fel ca prima parte, şi cea de-a doua a Sistemul BIG BROTHER deţinut de SRI s-a realizat din fonduri europene. Este o altă încălcare a legii de către şefii SRI, deoarece aceasta prevede că nu se pot accesa fonduri europene pentru aceeaşi temă, în decurs de 3 ani, de aceeaşi instituţie!
Demararea de către SRI a unui program (SII Analytics) pe fonduri europene, cu potenţial de supraveghere generalizată a întregii populaţii a României, a stârnit profunde îngrijorări legitime din partea unei părţi a societăţii civile, care l-au numit „un adevărat sistem informatic Big Brother”, scria pe facebook Dana Gîrbovan, preşedintele UNJR.

Postarea Danei Gîrbovan:
Amploarea riscului intruziunii în viaţa privată a fiecărui cetăţean din România de către un serviciu secret al statului, semnalată de organizaţii, constituie o problemă extrem de serioasă motiv pentru care trebuie să fie tratată transparent şi responsabil de autorităţi.
Importanţa subiectului reclamă şi o discuţie mai amplă la nivel de societate, un rol fundamental revenind presei, ce trebuie să fie «câinele de pază al democraţiei».
Orice putere crescândă a unui serviciu secret, cu atât mai mult cu cât face posibilă violări grave ale drepturilor şi libertăţilor individuale, înseamnă o îndepărtare de la democraţie.
Fiecare cetăţean trebuie să ştie, de aceea, ce implică o astfel de intruziune a unui serviciu secret în viaţa privată, să înţeleagă exact consecinţele îngrădirii propriilor drepturi şi libertăţi şi de ce plăteşte acest preţ.
Problema este cu atât mai importantă cu cât finanţarea acestui proiect cu potenţial de supraveghere în masă a românilor se face din fonduri europene, iar Uniunea Europeană este fondată pe valorile respectării demnităţii umane, libertăţii, democraţiei, egalităţii, statului de drept, precum şi pe respectarea drepturilor omului, ca valori comune ale statelor membre.
Scrisoarea deschisă a societăţii civile din România ce militează pentru respectarea drepturilor cetăţenilor români a fost trimisă mai multor instituţii naţionale şi europene (Comisia Europeană, Ministerul Fondurilor Europene, Primul Ministru, MCSI, Comisia de control a SRI, CSAT) şi poate fi consultată aici  
De asemenea, Asociaţia pentru Tehnologie şi Internet – ApTI a făcut o analiză tehnică a caietului de sarcini, prezentând argumentat riscurile la adresa democraţiei şi a drepturilor fundamentale ale acestui proiect, precum şi care sunt regulile ce trebuie respectate de o bună guvernanţă.
În analiza făcută de ApTI se arată că: « aceste dispozitive şi programe nu au niciun rost în cadrul proiectului de Big Data sau e-Guvernare, pentru datele transmise legal – acestea au un rol doar pentru interceptarea comunicaţiilor fără acordul utilizatorilor. Mai mult, în mod normal supravegherea comunicaţiilor se poate face doar în contextul stabilit de Codul de Procedură Penală, deci cu autorizarea judecătorului, altfel aceste activităţi sunt ilegale. Unde va instala SRI-ul aceste echipamente, ce date doresc să intercepteze şi cu ce autoritate vor analiza şi stoca datele şi informaţiile rezultate în urma acestei monitorizări?»
În analiza citată se mai arată: «Practic SRI îşi creează un sistem (unde s-ar putea ca şi alţii să aibă acces conform descrierii generale) unde ar putea căuta orice informaţie despre orice persoană fizică care apare într-o bază de date a autorităţilor publice, nerespectând în mod flagrant legislaţia privind protecţia datelor cu caracter personal şi neaplicând nicio măsură de protecţie a acestor date.»
Instituţiile statului trebuie să răspundă public de îndată acestor argumente şi critici aduse unui program de supraveghere potenţială în masă a românilor. Este îngrijorător să vedem tot mai des astfel de programe sau propuneri – cum a fost recent şi cea privind plăţile cu cardul – prin care se încearcă îngrădirea tot mai accentuată a drepturilor şi libertăţilor câştigate prin eliberarea de comunism în 1989.
18 noiembrie 2017

Viktor Orban: Bruxelles-ul trebuie oprit! Responsabilitatea deplină a guvernării trebuie păstrată în continuare în mâinile forţelor naţionale


Premierul ungar Viktor Orban a cerut, la începutul lunii martie, liderilor din Europa care luptă pentru valorile naţionale să se revolte împotriva „alianţei profane a birocraţilor de la Bruxelles, a media occidentală liberală şi a capitaliştilor internaţionali nesătui”.
Afirmaţiile lui Orban au venit într-un context zbuciumat pentru blocul comunitar, după ce Marea Britanie decisese să părăsească UE, anul trecut, iar alegerile din Olanda şi Franţa puteau trimite o nouă undă de şoc pentru Uniunea Europeană.
Bruxelles-ul trebuie oprit şi responsabilitatea guvernării trebuie păstrată în continuare în mâinile forţelor naţionale, a spus şeful guvernului de la Budapesta.
Trebuie să luptăm cu curaj pentru apărarea independenţei şi autonomiei noastre naţionale, trebuie să oprim Bruxelles-ul şi trebuie să ne apărăm frontierele”, a mai afirmat Orban, care le-a cerut liderilor europeni care luptă pentru valorile naţionale să aducă o „profundă dar paşnică transformare a Europei”.
Încă mai avem şansa de a ţine revoltele într-un cadru constituţional şi de a transforma imperiul european... dar într-o manieră paşnică şi disciplinată”, a continuat premierul ungar în faţa a mii de simpatizanţi.
Şeful guvernului de la Budapesta, care în ultima perioadă a intrat în conflict deschis cu liderii europeni, unul dintre motivele acestor ciocniri fiind criza refugiaţilor, spune că în toată lumea, în prezent, revoltele sunt în creştere din cauza provocărilor la adresa suveranităţii naţionale de către capitalul global şi birocraţii internaţionali. Oamenii îşi manifestă astfel nemulţumirea faţă de neputinţa care se observă în faţa imigraţiei.
Pentru a ne păstra independenţa trebuie să ducem cu curaj bătăliile care ne stau în faţă. Trebuie să oprim Bruxelles-ul, să ne apărăm graniţele şi să respingem relocările migranţilor”, a conchis premierul ungar.

yogaesoteric

18 noiembrie 2017

vineri, 17 noiembrie 2017

Deutsche Welle: «Prosperitatea ca iluzie bine întreţinută: în România, sărăcia a devenit ceva invizibil, un fapt ascuns şi neglijat cu premeditare!»

 
Autorităţile române ţin să se diferenţieze de cele din Grupul de la Vişegrad, din mai multe motive de ordin politic. Între poziţiile oficiale şi societatea românească există însă condiţionări mai profunde.
Prin comparaţie cu vecinii lor de la vest, românii reacţionează pur şi simplu diferit la multe situaţii şi provocări ale momentului. Iată un exemplu edificator. În ţările Europei centrale se pune de vreo câţiva ani în discuţie calitatea mărfurilor vândute de marile lanţuri comerciale occidentale. Dar ideea divizării Europei după nivelul de competitivitate a readus subiectul în centrul atenţiei, probabil şi datorită caracterului său simbolic. În prima săptămână a lunii martie, cu ocazia unei reuniuni extraordinare a ţărilor de la Vişegrad, ministrul agriculturii din Cehia, Marian Jurečka, a reconfirmat preocupările în această direcție: „E o realitate: consumăm produse care, cel mai adesea, deşi sunt vândute ca produse identice, sunt de o calitate mai slabă”. În consecinţă, guvernele ţărilor asociate au cerut Comisiei Europene să elimine „dublul standard” în materie comercială.
Pentru români subiectul acesta nu a devenit încă problematic chiar dacă este în linii mari cunoscut. Principala cauză este, cu siguranţă, nivelul mult mai scăzut al puterii de cumpărare. Produsele analizate şi incriminate sunt oricum mai ieftine în magazinele din Est. Prin urmare este convenabil (într-o ţară care a devenit o piaţă largă a produselor second hand de toate categoriile, de la maşini la îmbrăcăminte) ca aparenţele să fie păstrate atât pentru vânzători, cât şi pentru cumpărători. Dacă idealul politic clamat de la toate nivelurile (şi care a devenit un mobil intim) este prosperitatea şi egalitatea, atunci toate strategiile menite a conserva iluzia acestora funcţionează perfect cu complicitatea tuturor părţilor implicate. Nimeni nu are interesul să denunţe un produs „second hand” sau de calitate inferioară, căci principalul scop este să participe la iluzia egalităţii în prosperitate, a accesului egal la toate bunurile societăţii industrializate. Un comerciant ştie din instinct (în cazul în care nu a aflat prin studiu de piaţă) că nimeni nu vrea să cumpere un produs considerat inferior, chiar dacă, uneori, este mai bun decât altele, şi pe această constatare se construieşte o întreagă strategie de vânzare. Brandul contează şi nu calitatea intrinsecă a mărfii, ceea ce se poate uneori traduce şi prin situaţiile incriminate de miniştrii ţărilor din grupul de la Vişegrad.
Aşa cum „democratizarea” culturii a produs o cantitate impresionantă de reproduceri fotografice ale unor opere de artă faimoase, tot aşa democraţia economică a multiplicat mărfurile de „calitate superioară” cu preţuri scăzute. Mecanismul prin care calitatea este disimulată este cel mai vizibil astăzi la mărfurile etichetate „bio”. Iniţial foarte scumpe şi greu accesibile, fiind produse în condiţii sever supravegheate, „industria” a început să facă tot mai multe concesii, etichetând totuşi produsele cu indicativul „bio”. Au apărut fireşte şi aici „iniţiaţii” capabili să recunoască „originalele”, care îşi conservă preţul prohibitiv.
Prin urmare fenomenul falsei uniformizări (şi al diferitelor strategii de diferenţiere) este universal şi nu afectează ţările Estului decât în măsura în care consumatorii sunt aici mai săraci decât cei din Vest. Dar din clipa în care consumatorii se emancipează, apar revendicări şi proteste de tipul celor pe care le-am evocat mai sus. Ţările Europei Centrale sunt exact acelea care se apropie mai mult de Occident prin condiţiile de viaţă si de aceea ele ridică obiecţii mai mari decât România sau Bulgaria, care se găsesc pare-se în faza în care conservarea iluziei pare aranjamentul cel mai convenabil.
O dovadă puternică – care nedumereşte invariabil pe toţi autorii anchetelor sociale – este faptul că în România sărăcia a devenit din punct de vedere politic ceva invizibil, un fapt ascuns şi neglijat cu premeditare. Dintre toate ţările foste comuniste, România cunoaşte cel mai mare decalaj dintre săraci şi bogaţi, diferenţe enorme între oraşele dezvoltate şi zonele rurale ca şi între diferitele provincii ale ţării. Dar dacă pentru observatorul din afară sărăcia sare în ochi, privită de aici este imperceptibilă. Este posibil ca ideologia egalitaristă a bunăstării, îmbrăţişată odată cu procesul integrării europene, să fi produs în România o dramatică desolidarizare a componentelor societăţii, căci cei ambiţioşi s-au văzut pe sine ca parte „egală” a Vestului, ca participanţi la profuziunea occidentală şi nu ca părtaşi la nereuşita Estului rural şi pauper. Se va fi produs astfel marea fugă către Vest, fie la propriu prin migraţia forţei de muncă, fie imaginar prin căutarea reperelor. Or, a observa şi problematiza sărăcia de acasă, transformând-o în temă politică, riscă să distrugă iluzia co-participării la prosperitatea de tip occidental.
Poziţia oficială a autorităţilor din România care refuză, din principiu, să discute despre o delimitare în cadrul Uniunii Europene poate fi privită în multe feluri, inclusiv ca ambiţioasă strategie de negociere, dar, din păcate, ea rămâne şi o componentă din acest imens mecanism de întreţinere a iluziei şi de obnubilare a realităţii.
yogaesoteric
14 noiembrie 2017