............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

marți, 15 septembrie 2020

Medic de familie german vorbeşte public despre ceea ce se petrece în această perioadă

Numele meu este Katrin Korb, am 3 copii şi sunt medic de familie în Oldenburg. Mă aflu aici pentru că mă simt responsabilă pentru sănătatea pacienţilor mei, a copiilor mei şi a mea.
De când a început criza Corona, am fost ţinuţi într-o stare de şoc prin mesaje înfricoşătoare. Guvernul ne spune că „Este un virus nou atât de periculos, încât milioane de oameni vor muri dacă noi nu vă protejăm”; „Noi ştim cel mai bine ce este bine pentru voi fiindcă noi avem experţii noştri”; „Din păcate, nu puteţi decide pentru voi. Sunteţi prea proşti pentru asta”; „Este necesar să vă izolăm, să vă tutelăm şi să vă punem botniţă. Dar totul este pentru protecţia voastră, credeţi-ne!”; „Vă speriem în fiecare zi cu cele mai înfiorătoare ştiri, astfel că nici măcar nu veţi îndrăzni să întrebaţi dacă este adevărat sau nu”.
Acest nou virus din familia Corona a fost „descoperit” abia de vreo 6 luni şi deja s-au aprobat experimente cu vaccinuri mRNA pe oameni. Acesta este un material genetic străin, ce va fi injectat în celulele noastre. Nu este nevoie să fii doctor pentru a fi sceptic în privinţa aceasta. Eu nu m-aş vaccina, nu mi-aş vaccina nici copiii şi nici pacienţilor mei nu le-aş recomanda să se vaccineze.
Paragraful II din Constituţie nu este despre „dreptul la sănătate”, ci despre „dreptul la integritatea trupească”. Asta e o foarte mare diferenţă. Un drept la sănătate NU există! Boala face parte din viaţa noastră, dar nimeni nu are voie să ne cauzeze vătămare fizică, mai ales cu un vaccin dubios.
 http://yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=24485
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu