............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

joi, 31 august 2017

Romania furată, de-a lungul istoriei.

Romania, de-a lungul istoriei, s-a aflat mereu la rascruce de vanturi, intre 3 mari imperii :

1. De la 1393 la 1877 (484 ani) Muntenia, Moldova si Transilvania au platit Imperiului Otoman 1.066.305.780 lei-aur, sau 341.021 kg aur (341 tone);

2. Imperiul Habsburgic a tinut sub ocupatie Transilvania, intre 1687 si 1918 (231 ani), Banatul, intre 1718 si 1918 (200 ani), Oltenia, intre 1718 si 1739 (21 ani) si Bucovina, intre 1775 si 1918 (143 ani) si a stors aceste provincii de 2.450.000000 lei-aur, sau 857.500 kg aur (858 tone);

3. In perioadele de ocupatie ruseasca, intre 1769 si 1854 (85 ani), Moldova si Muntenia au fost stoarse de 200.000.000 lei-aur, sau 64.516 kg. aur (65 tone).

Cu alte cuvinte, Imperiul Habsburgic, stapanind 231 aniTransilvania si 100 ani Bucovina, a jecmanit de doua ori mai mult decat turcii (484 ani) si de patru ori mai mult decat rusii (85 ani).

Fara a mai pune la socoteala tezaurul trimis spre pastrare rusilor si nici uriasele despagubiri de razboi impuse Romaniei la sfarsitul WW2, inseamna o paguba de 1.264 tone aur, care astazi ar fi valorat peste 63 mld. EURO.


În zilele noastre, la concurență cu companiile srăine, ne fură ai noștri. 
Bogați trebuie să fim dacă am rezistat atâta amar de vreme ! Nemul ăsta nu va pieri (dar, zic unii, nici bine nu-i va fi, dacă nu se deșteaptă).



NO COMMENT, ... DECAT :
"CANTĂ CUCU- N COASTĂ, VAI DE ... (PĂLĂRIA) NOASTRĂ ..."


Noua bancnotă a României


luni, 28 august 2017

Cât ne costă să scape Dragnea de pușcărie

de Razvan Chiruta , 28 august 2017

Justiția din România nu funcționează la standarde europene, trebuie să recunoaștem deschis acest lucru. În ciuda reformelor din ultimii ani, sistemul mai are numeroase zone negre: s-a exagerat cu arestările preventive și abia recent acest instrument a devenit excepțional, așa cum trebuie să fie; nu s-a lămurit pe deplin chestiunea „câmpului tactic“; încă există magistrați corupți și judecători care eliberează politicieni pe baza unor cărți pe care nu le-au scris.
Dar actuala coaliție de guvernare, formată din PSD și ALDE, este pur și simplu incapabilă să reformeze un domeniu atât de sensibil, pentru că pe acești politicieni îi interesează să modifice doar acele legi care-i scapă de închisoare. Asta e singura lor rațiune. Iar reaua lor intenție este evidentă în fiecare asalt asupra Justiției. Săptămâna trecută, Tudorel Toader a amestecat, în power-point, măsuri justificate, cum sunt cele privind cariera magistraților, cu propuneri controversate, care ne duc înapoi în timp, legate de Inspecția Judiciară sau de dreptul procurorului-șef de a interveni pe fond în dosare.
Politicienii PSD și ALDE sunt conștienți că vor să ne facă rău, ei nu mai au nici măcar scuza incompetenței. Ministrul Justiției nu a venit cu un proiect clar de modificare a legilor, ci doar cu o fițuică, tocmai pentru că știa că există un risc de scandal și avea nevoie de o cale de a retracta ușor. Apoi, Liviu Dragnea și prim-ministrul său nu acceptă decât interviuri luate de oameni comozi, precum Mihai Gâdea sau Victor Ciutacu, tocmai pentru că știu ce rău fac țării și se tem de întrebările incomode care i-ar putea deconspira pe deplin.
Dar cel mai grav este că liderul PSD, cu mâna lui Mihai Tudose, îi mituiește pe angajații de la stat și ne amanetează tuturor viitorul, cu speranța că aceștia vor tăcea când va schimba legile în așa fel încât să scape de pușcărie. De altfel, acest plan a fost clar de la început.
Liderul PSD, condamnat deja într-un dosar și judecat în altul, avea nevoie disperată să ajungă la putere. Prin urmare, i-a promis electoratului său tot ceea ce a dorit să audă: pensii mari și salarii uriașe. Faptul că laptele și mierea de stat nu pot fi susținute de economia României nu a contat. Nici pentru Liviu Dragnea, nici pentru alegătorii săi. Văzând că promisiunile au funcționat și PSD a obținut cel mai bun scor din alegerile parlamentare, după Ion Iliescu, Liviu Dragnea s-a gândit că e destul și așa a apărut momentul OUG 13.
Obligat de protestele masive să dea înapoi, președintele social-democrat s-a văzut nevoit chiar să aplice programul său de guvernare aberant. Știa încă de anul trecut că nu sunt bani pentru asta, dovadă că i-a cerut premierului Dacian Cioloș să amâne scoaterea supraaccizei de 7 cenți pe benzină și a taxei de stâlp. Dar nu mai avea de ales. Trebuia să încalece justiția și era gata să o facă cu orice preț. La propriu.
Așa a început dezmățul. S-a dat liber la creșterea salariilor pentru bugetari și deja s-au înregistrat situații absurde în care o economie instabilă, bazată pe consum, a ajuns să susțină inclusiv salarii în administrația publică de 4.000-5.000 de euro, deși astfel de venituri sunt greu de obținut chiar și într-o economie care funcționează, precum cea a Germaniei.
Dezechilibrul creat are deja efecte: cheltuielile cu pensiile și salariile au crescut amețitor, primele șapte luni încheindu-se cu un deficit bugetar uriaș, după cum arată o analiză realizată de RL. În aceste condiții, guvernul PSD a împrumutat deja 10 miliarde euro, la dobânzi mărite și în condiții tot mai dificile. Cu 553 de euro pe secundă se îndatorează România doar pentru că lui Liviu Dragnea nu îi plac gratiile. Românii vor achita dezmățul de acum până în 2036.
Dar consecințele vor fi pe termen mult mai lung, dacă guvernul PSD va lovi în Pilonul II de pensii, așa cum intenționează din foame de bani. Am spus-o deja: mărirea asta incredibilă a salariilor bugetarilor ­– care lasă statul fără fonduri – nu s-a făcut pentru că liderul PSD nu mai doarme de grija românilor (dovadă că Teleormanul e unul dintre cele mai sărace județe), ci pentru că vrea să mituiască o parte consistentă din electorat, ca acesta să închidă ochii la schimbarea legilor Justiției.
Problema este că, indiferent dacă PSD va reuși sau nu, răul este deja făcut. Și consecințele le vom plăti doar noi, în anii ce urmează. Cu bani peșin.
http://romanialibera.ro/opinii/editorial

Flatulațiile neuronale ale lui Tudose nu se vaccinează

de Catalin Prisacariu 29 august 2017
Etilocrația româ­nească de sorginte sereistă nu ni l-a putut da decât pe Tudose CEO la prăvălia România. Iar acest Moș Teacă cu ochii încețoșați încearcă să ne opereze pe creier cu proceduri învățate la instrucția răcanilor. Ultima trăsnaie – militarizarea Institutului Cantacuzino.
„Institutul Cantacuzino trebuie să redevină funcțional, iar pentru a ne asigura că acest lucru se va întâmpla, am decis ca acesta să fie preluat de către Ministerul Apărării Naționale și transformat în unitate militară cu conducere militară. Am sentimentul și speranța că o mână forte, alături de un proiect bine stabilit, vor îndeplini aceas­tă misiune de importanță națională, iar eu personal voi urmări îndeaproape întregul proces“, a opinat premierul Tudose.
În mintea lui înecată în aburii elitei noastre politice strâmbe, premierul Tudose așteaptă să fie salvat de Armată (care, se știe, e cu noi, chit că trage ca proasta-n târg, la propriu, din gurile armelor unor pifani uzi de frică). Declarația asta e suficientă ca să ne prindem că Tudose o are mică. Încrederea în contingentul de funcționari civili, vreau să spun. De ce o are mică? Asta e o altă poveste și răspunsul poate fi dat de psihanalist sau, mai degrabă, de școala aia sereistă pe care, cică, premierul ar fi urmat-o. 
Dar pe ce s-o baza, oare, credința lui Tudose că militarii sunt mai eficienți (în afară de aia că l-au pus premier, deci în cazul lui au raportat maximum de eficacitate)? Pe numărul mare de generali trimiși de parchete și instanțe la pușcărie în ultimii ani pentru scheme grosiere de furt din banii Armatei? Sau, poate, la mijloc e vorba de performanțele academice ale instituțiilor de învățământ militarizate, nu?
Judecând după numărul mare de plagiate girate și de școlile Apărării, dar și de cele ale SRI și Poliției, premierul de azi are iarăși dreptate: să violezi atât de brutal etica cercetării și să scapi nepedepsit este, într-adevăr, excepțional. Sau o fi responsabilă pentru optimismul șefului Executivului producția mare de grade la hectar de civili, după metoda Oprea, care-i dă speranțe prim-ministrului că în același ritm va crește și cantitatea de vaccinuri de la „Cantacuzino“?
Cu performanțele enumerate în raniță, Armata poate transforma institutul de vaccinuri cel mult într-o fabrică chinezească de apă chioară îmbuteliată în capsule cu sclipici etichetate cu Adibas-uri și Mike-uri furate de pe la institutele de cercetare din lumea civilizată. 
Caz în care sunt sigur că Tudose nu se va atinge niciodată de ele, ci se va vaccina, tradițional, cu săniuța noastră „mitilică“ tradițională. 
http://romanialibera.ro/opinii/editorial/

PSD ne bagă-n faliment! Să nu ne prefacem că nu ştiam...

de Silviu Sergiu , 28 august 2017
Nu înţeleg, sincer, văicăreala asta generalizată în legătură cu politicile social-economice ale Guvernului PSD? De parcă e o surpriză de proporţii faptul că social-democraţii habar nu au, sau nu vor, să ia decizii care să stimuleze economia reală.
Să fim serioşi! Cei care pretind că nu se aşteptau la asta sunt doar nişte ipocriţi. Îşi imagina cineva că PSD, odată ajuns la guvernare, va reprezenta interesele populaţiei active, de dreapta, mai ales după ce, la alegerile parlamentare din 2016, pe alegătorii din această categorie i-a durut în spate pe mâna cui ajunge ţara? Victoria în alegerile de acum un an şi jumătate a fost cauzată de indolenţa civică a celor care astăzi se dau de ceasul morţii că PSD duce România la sapă de lemn.  
Îmi pare rău, dar lucrurile astea erau la fel de previzibile ca şi succesiunea anotimpurilor. PSD face ce ştie dintotdeauna. Îşi alimentează propriul electorat cu bani pe care îi fac alţii. De ce? Pentru că electoratul lor nu produce resurse financiare de pe urma cărora să beneficieze. Majoritatea alegătorilor social-democraţi sunt fie bugetari, în special funcţionari publici, fie asistaţi social (şomeri, pensionari etc.) Aceasta este realitatea! 
Pentru că i s-au dat pe mână cheile vistieriei, sau, mă rog, pentru că nu i-a împiedicat nimeni să le înşface de la tehnocraţii lui Dacian Cioloş, PSD împarte după propriile interese politice. Problema cu socialismul, vorba regretatei Margaret Thatcher, este că la un moment dat termină de cheltuit banii altora. PSD asta face: bagă adânc mâna în banii altora şi la un moment dat îi va termina. De unde să ia bani ca să acopere cheltuielile cu salariile bugetarilor, pensiile oamenilor de rând sau cele speciale, nesimţit de mari, ale clienţilor lor din administraţia publică? De la clasa de mijloc, bineînţeles.
Nu mă surprinde deloc că social- democraţii vor să ia bani de la Pilonul II de pensii şi să-i transfere la Pilonul I, pentru a acoperi actualele deficite ale bugetului asigurărilor sociale. Concret, ia banii de pensii ale acetualei populaţiii active, pe care fonsurile private de pensii i-au înmulţit prin investiţii bine plasate, pentru a acoperi penssiile aflate în prezent în plată. Riscă viitorul pensionarilor de mâine, pentru a asigura prezentul pensionarilor de astăzi. 
Din punctul de vedere al PSD, decizia este absolut firească, deşi, pe fond, este un furt grosolan. Pensionarii de mâine nu vor vota PSD, aşa cum nu- votează nici în prezent, dar cei de astăzi le sunt mereu alături în alegeri. Lor le datorează accesul la resusrele statului, datorită lor le pot sifona în voie. 
Nici măcar faptul că premierul Mihai Tudose nu ştie economie nu este o problemă prea mare pentru PSD. Chiar dacă cunoştinţele în domeniu ale şefului Guvernului nu depăşesc genunchiul (sau "genunchele" cum zicea ministrul...Educaţiei) broaştei. Într-atât de nepriceput este încât a pretins că, potrivit calculelor făcute de Ministerul Finanţelor, "randamentul la Pilonul I de pensii este mult mai mare decât randamentul obţinut la Pilonul II”. Din acest motiv, sumele care se virează la Pilonul I ar trebui să fie mai mari decât cele care se virează la Pilonul II. A fost rapid ironizat  şi a revenit cu niştre explicaţii care  nu au convins pe nimeni.
I s-a explicat că Pilonul I (de stat) are deficit de peste 3 miliarde de euro/an şi niciun guvern nu a reuşit să-l diminueze. Sau că rolul Pilonului II este tocmai acela ca, în timp, să reducă deficitele Pilonului I, să evite falimentul bugetului de pensii. Credeţi că pe Mihai Tudose îl interesează toate lucrurile astea? Nu cred. Premierul trebuie să guverneze astăzi. Să rezolve problemele din prezent. Incompetenţa sa nici măcar nu-l costă electoral, pentru că alegătorii PSD sunt la fel de nepregătiţi ca şi premierul. Ei nu au nevoie de explicaţii macro- economice de la politicieni care nu au fentat propria educaţie. Tot ce vor este să li se dea ceva în plus. De aceea, treaba lui Tudose este să împartă pomeni propriului electorat.
Între-timp imaginea dezastrului se conturează tot mai mult: a fost dată publicităţii execuția bugetară pe ultimele șapte luni și am aflat că deficitul e explodat pe fondul creșterii cu 20% a cheltuielilor cu salariile bugetarilor și cu 10% a cheltuielilor destinate asistenței sociale. În ciuda faptului că PIB-ul a crescut, Guvernul colectează mai puțin cu 0,8% decât fostul Executiv. Există o explicaţie simplă: înăsprirea fiscalităţii înseamnă creşterea evaziunii fiscale. Oare ce mai urmează?!
http://romanialibera.ro/opinii/comentarii

sâmbătă, 26 august 2017

Iohannis a fost CRITICAT DUR în presa străină, după vizita lui Macron. PRINCIPALELE REPROŞURI? „Şi-a atins scopul destul de uşor.”


Celebra publicaţie Deutsche Welle a criticat în termeni aspri prestația președintelui Klaus Iohannis în timpul vizitei la București a șefului statului francez, Emannuel Macron. Iohannis s-a supus pur şi simplu cerinţelor președintelui Franței în ceea ce priveşte modificarea Directivei referitoare la statutul muncitorilor şi nu a apărat drepturile românilor care lucrează în străinătate, potrivit DW.
Potrivit articolului din Deutsche Welle, semnat de jurnalistul Horațiu Pepine, preşedintele Iohannis a evitat să vorbească deschis cu Emmanuel Macron despre muncitorii români care lucrează în Europa. Astfel, preşedintele Franţei a obţinut ce a vrut de la omologul român, în timp ce Iohannis nu a apărat drepturile propriilor cetăţeni care lucrează în strănătate.
De fapt, vizita lui Macron în Bucureşti a fost, în principal, despre obţinerea acordului în privinţa modificării Directivei, mai susţin aceștia. Asta în condiţiile în care preşedintele francez primise acordul de principiu al cehilor și slovacilor pentru modificarea directivei serviciilor în sensul dorit de el.

„Sosit în vizită oficială la București, președintele Franței Emmanuel Macron a fost primit cu mare entuziasm și nu a avut nicio dificultate în a-și impune punctele de vedere. Președintele Franței, Emmanuel Macron, și-a atins scopul destul de ușor. Cu o zi înainte, la Salzburg, el reușea să obțină acordul de principiu al cehilor și slovacilor pentru modificarea directivei serviciilor în sensul dorit de francezi. De semnalat este că președintele Macron a primit ajutorul consistent al cancelarului Austriei, Christian Kern, care a îndeplinit discret rolul de mediator pe lângă premierul Slovaciei, Robert Fico și cel al Cehiei, Bohuslav Sobotka. Așa cum reiese dintr-un comunicat al Guvernului slovac, participanții la reuniune au convenit să modifice directiva muncitorilor detașați destul de rapid, în cursul reuniunii Comisiei din luna octombrie. Desigur că discuțiile de la Salzburg nu s-au limitat la subiectul ”dumpingului social”, după cum l-a numit cancelarul Austriei în termeni solidari cu președintele Macron, reuniunea abordând și tematica generală a construcției europene, îngrijorarea Estului față de Europa cu două viteze, migrația, ca și problemele privitoare la apărarea europeană.
Președintele Franței s-a arătat destul de concesiv față de preocupările tipice ale țărilor foste comuniste, de altfel fără să se angajeze la nimic concret, obținând în schimb o primă victorie care a funcționat ca un ascendent în discuțiile de la București. Sau mai exact, ar fi fost un ascendent în cazul în care președintele Iohannis ar fi formulat rezerve consistente. Dar el fusese de acord cu modificarea directivei încă de la Paris, iar acum, așa cum s-a înțeles din context, el a renunțat și la ultimile sale obiecții. Președintelui Macron părea că nu-i vine să creadă că lucrurile pot merge atât de ușor.
A fost însă deconcertant că președintele Klaus Iohannis a evitat cu tot dinadinsul să vorbească despre subiectul lucrătorilor detașați, deși era bine cunoscut că aceasta este principala preocupare franceză, cel puțin în perspectivă imediată. Cu ocazia vizitei sale la Paris, Klaus Iohannis abordase subiectul în treacăt, într-o frază pe care nici măcar nu a dus-o până la capăt, dornic, evident, să nu dea explicații.
Acum însă o ziaristă franceză i-a pus o întrebare directă și apăsată pe care nu a mai putut-o ocoli. I s-a cerut să spună clar dacă e de acord cu propunerile președintelui Macron de modificare a directivei. Dar chiar și de data aceasta a amânat răspunsul, invitându-l pe Macron să vorbească primul, apoi a vorbit disproporționat de mult, într-o vădită încercare de a încurca pistele și de a acoperi subiectul cu cețurile nuanțelor și îndoielilor. În cele din urmă am reușit să înțelegem că subiectul e foarte complex, că nu trebuie să operăm simplificări facile și, în cele din urmă, că, desigur, e de acord cu modificarea directivei de vreme ce ea provoacă atâta frământare. Devenise tot mai clar că sperase să evite subiectul și, de altfel, întreaga conferință de presă a fost regizată în așa chip, încât subiectul acesta să pară derizoriu”, notează Deutsche Welle. 
http://evz.ro/iohannis-critici-presa-straina-vizita-macron.html

Tudorel vrea înapoi la Rodica Stănoiu și Adrian Năstase |

 de Mihai Duță , 26 august 2017

Părerea românilor despre Parlament e arhicunoscută. Dacă s-ar face mâine iar un referendum, s-ar vota la scor mare reducerea Legislativului la 100 de parlamentari. Și asta pentru că prea mulți politicieni sunt nu doar considerați niște hoți, ci chiar și condamnați ca atare.
În fiecare localitate din țara asta oamenii știu despre afacerile necurate ale primarului, ale șefului consiliului județean, ale deputatului sau senatorului din zonă. Cele mai mari averi au crescut brusc în curtea acestora fără ca ei să inventeze becul, apa caldă sau vreo altă minune. Au avut doar tupeul de a ataca în haită la adăpostul unor hoți mai mari aflați la nivel central. Mulți ani, le-a mers șnur. Tot ei făceau și desfă­ceau justiția. Sunt memorabile sentințele date prin dosare de Rodica Stănoiu la sediul de partid, pe vremea când țara asta a fost jefuită și terfelită sub oblăduirea preacinstiților Ion Iliescu și Adrian Năstase. Desigur, cu complicitatea unor magistrați ce-și trăgeau seva din sistemul comunist. Făcuseră de ochii lumii și Parchetul Național Anticorupție, însă instituția era paralizată de legea de funcționare care trimitea acolo toate micile găinării. Chiar vă e dor de acele vremuri? Vi se pare că politicienii au devenit brusc cinstiți, iar procurorii și judecătorii sunt toți niște hoți? Pentru că acolo vrea să se întoarcă Tudorel Toader. Acolo se simte el acasă. Până la urmă, la ce să te aștepți de la un procuror care activa în regimul comunist la Procuratura Panciu, județul Vrancea? El ar vrea să ne întoarcă la perioada când tovarășii abia se învățaseră să-și spună domni. O astfel de unealtă vrea să redea pe deplin drepturile unei clase politice speriate că și furturile ei începuseră să fie anchetate și chiar condamnate. E vorba despre jafurile alea despre care suntem de acord cu toții că s-au petrecut, dar ce să vezi? Cum e prins câte-un politician cu mâna în buzunarul statului, se jură cu mâna pe cheile vilelor și mașinilor de lux din dotare că-i doar o victimă a Sistemului. Practic, din țara asta au dispărut aproape toate fabricile și uzinele, resursele naturale sunt exploatate de alții, dar nu avem niciun vinovat pentru că toți hoții prinși sunt niște victime și trebuie să-i credem pe cuvânt.
Dacă stăm să analizăm, numeric și proporțional, volumul infracțiunilor comise de politicieni e zdrobitor mai mare decât cel al faptelor comise de oamenii legii. Și-atunci, de ce să înclini balanța puterii tot spre politicieni? Răspunsul e evident. Mai ales dacă ținem cont că asociațiile profesionale ale magistraților au fost scoase total din jocul democratic al consultărilor. Preacinstiții politicieni din spatele ministrului or fi știut ceva?   
http://romanialibera.ro/opinii

joi, 24 august 2017

Se confirmă ipoteza blatului. Grindeanu va fi răsplătit cu o FUNCȚIE pentru cele 6 luni de guvernare

 Astăzi, la 07:30 Sursă: REALITATEA.NET

"Da, am vorbit la nivel și personal, și politic și într-o echipă de partid, fiindcă totuși Sorin Grindeanu a fost premierul României șase luni de zile... cu un bagaj de informații acum și cu o experiență care pot fi folosite pentru România. Și, da, avem o discuție în acest sens cu domnia sa. E o discuție destul avansată, așteptăm ca domnia sa să se întoarcă, este o într-o deplasare cu familia, și cred că la începutul săptămânii îl vom așeza cumva. Eu cred că poate fi un element util pentru țară ", a declarat Mihai Tudose, joi seară, la Antena 3.

miercuri, 23 august 2017

Se schimbă regulile în Justiţie. Preşedintele, scos din schemă la numirea şefilor DNA, PG, DIICOT

Astăzi 23 aug, la 07:22
Sursă: REALITATEA.NET

Ministrul Justiţiei, Tudorel Toader, a prezentat, miercuri, proiectul de lege privind modificarea Legilor justiţiei, iar câteva dintre ele sunt radicale. De departe, cea mai importantă modificare propusă este cea prin care preşedintele ţării este scos din schemă la numirea procurorilor şefi ai DNA, DIICOT şi Parchetul General. Concret, Toader propune ca şefii acestor instituţii să fie numiţi de secţia de procurori ai CSM, la propunerea ministrului Justiției, fără ca preşedintele ţării să mai aibă vreun rol. Totodată, Toader a mai anunţat că Inspecţia Judiciară va trece la Ministerul Justiţiei, conform proiectului şi va exista un corp special care va ancheta magistraţii. În plus, Tudorel Toader vrea să schimbe şi regulile de admitere în Institutul Naţional de Magistratură: astfel, cei care vor dori să intre în INM vor trebui să aibă minim 30 de ani, şi cel puţin 5 ani de vechime în profesia juridică. Concret, nu vom mai avea procurori sau judecători sub 30 de ani. 
Modificările la legile justiţiei vizează în principal trei texte de lege: Legea privind statutul procurorilor şi judecătorilor, legea privind organizarea judiciară şi cea privind Consiliul Superior al Magistraturii (CSM). Le prezentăm, în cele ce urmează, punctual pe cele mai importante.  

1. Preşedintele, scos din procedura de numire a şefilor DIICOT, DNA,  PG
În ceea ce priveşte propunerea de numire la Ministerul Public, fiind vorba de toate funcţiile, fie că este vorba despre procurorul general, adjunct, şef DIICOT, şef DIICOT sau adjuncţii, ministrul Justiţiei a anunţat că decizia trebuie luată de Secţia pentru Procurorul din cadrul Consiliului Superior al Magistraturii (CSM), la propunerea ministrului Justiţiei.
"La Ministerul Public, toate funcţiile, fie că e procuror general, adjunct, şef la DIICOT, la DNA, adjuncţii dânşilor, să decidă Secţia pentru Procurori în baza aceluiaşi principiu din cadrul CSM, la propunerea ministrului Justiţiei, pe baza unei proceduri transparente, procurori care la rândul lor trebuie să aibă 10 ani de vechime efectivă în funcţia de procuror. Ce apare modificat aici? Faptul că decide Secţia pentru Procurori, faptul că propunerea vine de la ministrul Justiţiei", a declarat Tudorel Toader.
Ministrul Justiţiei a precizat şi de ce a venit cu această propunere:
"Se va spune următorul lucru, de ce preşedintele Inaltei Curţi este numit de preşedintele Republicii, iar procurorii-şefi, numiţi de Secţia pentru Procurori la propunerea ministrului în condiţiile în care şi unii şi alţii sunt magistraţi? Răspunsul rezultă din statutul special pe care îl au unii şi alţii. Procurorii sunt subordonaţi ierarhic, judecătorii nu sunt subordonaţi ierarhic. Procurorii se bucură de stabilitate, judecătorii se bucură de inamovabilitate. Procurorii, spune articolul 138 din Constituţie, îşi desfăşoară activitatea sub autoritatea ministrului Justiţiei, la judecători nu există o asemenea prevedere", a explicat Tudorel Toader.
Ministrul Justiţiei a mai anunţat că o altă modificare vizează procedura de numire în funcţii de conducere la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Astfel, noile legi ale justiţiei prevăd că preşedintele Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie se numeşte de către preşedintele României, aşa cum este şi în prezent, însă modificarea constă în faptul că propunerea nu o mai face plenul Consiliului Superior al Magistraturii, ci Secţia pentru Judecători a CSM, în ideea potrivit căreia "pentru judecători să decidă judecătorii, pentru procurori să decidă procurorii".
2. 8 ani vechime ca procuror pentru a promova la DIICOT sau DNA Ministrul Justiţiei
Tudorel Toader, a anunţat, miercuri, că o primă categorie de propuneri din noile legi ale justiţiei se referă la majorarea vechimii necesare pentru promovare, precizând, printre altele, că un procuror va avea nevoie de 8 ani vechime pentru a ajunge la DIICOT sau DNA.
Tudorel Toader a anunţat, miercuri, că propune majorarea vechimii necesare pentru promovare la 7 ani de activitate efectivă în funcţia de judecător pentru a promova la tribunal sau la tribunal specializat.
Astfel, Ministerul Justiţiei propune 10 ani vechime în funcţia de judecător pentru a promova ca judecător la Curtea de Apel, şi, la fel, 10 ani vechime efectivă în funcţia de procuror pentru a promova la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel.
Totodată, Ministerul Justiţiei propune ca, pentru a promova procuror la Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, să fie nevoie de 15 ani vechime efectivă în funcţia de procuror. O altă propunere este ca, pentru a promova judecător la Înalta Curte, să fie nevoie de 18 ani vechime efectivă în funcţia de judecător. Aceeaşi propunere este şi în privinţa procurorului. Totodată, o altă propunere este o vechime de 8 ani în funcţia de procuror pentru a promova în funcţia de procurori la DIICOT sau DNA, perioadă la care se adauga şi restul condiţiilor, a anunţat Tudorel Toader.
3. Inspecţia judiciară trece la Ministerul Justiţiei
"Inspecţia Judiciară trece la Ministerul Justiţiei. În multe ţări, Inspecţia Judiciară este la Ministerul Justiţiei, repectând deplina independenţă, autonomie, pe care o are. Nu intră sub coordonarea, sub conducerea factorului politic. Există şi o soluţie mai radicală, de a autonomiza, dar care să nu fie dependentă de CSM. Nu CSM să îi facă regulamentul de organizare, să-i stabilească şi să aprobe rapoartele, ca după aia ei să se ducă la corpul de magistraţi, procurori. Dacă avem în România 7.000 de magistraţi, avem 70 de membri la Inspecţia Judiciară. Faceţi proporţia. Ei au un rol foarte important", a declarat ministrul Justiţiei, Tudorel Toader.
În prezent, instituţia Inspecţiei Judiciare se află în subordinea Consiliului Superior al Magistraturii.
4. Înfiinţarea unei direcţii specializate în cadrul Ministerului Public, pe lângă DNA şi DIICOT, care să se ocupe de investigarea presupuselor fapte penale ale magistraţilor.
Propunerea face parte din proiectul de modificare a legilor justiţiei, prezentat, miercuri, de Tudorel Toader.
„Propunem înfiinţarea unei direcţii specializate în cadrul Ministerului Public, o a treia direcţie pe lângă DNA şi DIICOT, o direcţie care să aibă compteneţa exclusivă de efectuare a urmăririi penale pentru faptele reclamate a fi fost comise de către magistraţi”, a spus Toader.
Ministrul Justiţiei a explicat faptul că prin această direcţie se va proteja autonomia judecătorilor.
„În felul acesta, avem în vedere implemnatrea unei protecţii şi autonomii, a unor garanţii faţă de magistraţii că ar fi comis infracţiuni. Aţi văzut şi am văzut faptul că uneori se reclamă în spaţiul public de către judecători, ca urmare a unei soluţii, sunt anchetaţi de către autorii rechizitoriilor ale căror soluţii au fost infirmate. Personal, eu am această convingere pentru că nu avem soluţii care să o confirme, dar ca o garanţie pentru independenţa judecătorilor vom avea un corp specializat, format din 20 de procurori care să ancheteze reclamatele presupus a fi săvârşite de către magistraţi”, a explicat Tudorel Toader.
5. Cel puţin 30 de ani pentru a fi admis la INM. 5 ani de vechime în profesia juridic
În plus, Tudorel Toader vrea să schimbe şi regulile de admitere în Institutul Naţional de Magistratură: astfel, cei care vor dori să intre în INM vor trebui să aibă minim 30 de ani, şi cel puţin 5 ani de vechime în profesia juridică. 

luni, 21 august 2017

Cum putem să-l lăsăm pe Dragnea fără un milion de voturi

de George Mioc 21 august 2017 
Da, anticipez reacția: ce naivitate! Dar nu trebuie decât să vă uitați pe rezultatele alegerilor legislative din 2000 până azi ca să înțelegeți că este perfect posibil.
În 2000, Ion Iliescu și Adrian Năstase au păcălit peste patru milioane de români să le voteze partidul. În 2004, deși controlau tot statul și, după ce furaseră pe rupte, dețineau resurse uriașe, pesediștii au colectat doar 3,7 milioane de voturi. În 2008, după patru ani de opoziție, PSD a mai adunat doar 2,23 milioane de voturi. În 2016, Liviu Dragnea a reușit să își aducă partidul la 3,2 milioane de voturi, dar dacă doriți explicații pentru acest rezultat eu cred că trebuie să discutaţi cu domnii care se află acum în opozitie sau la Cotroceni.
Eu nu doresc să împărțim mediul politic în premianți și vinovați. Ceea ce vreau să arăt este că e posibil să destructurăm PSD-ul. Mai mult, dacă schimbăm rețetele expirate folosite de vechile partide, putem re-aduce cel puțin un milion de „absenteiști” la urne.
Prima resursă anti-PSD: Diaspora. Numărul celor aflați la muncă peste hotare se apropie de patru milioane. În 2014, la alegerile prezidențiale, (doar) 377.000 au ieșit la vot și au reușit să schimbe soarta țării. Dacă li se oferă posibilitatea să voteze prin corespondență sau electronic – fără proceduri complicate de înscriere – și dacă vor ști că sunt reprezentați corect în Parlament, vor vota mult mai mulți. Nu este acceptabil ca Diaspora să aibă aceeași reprezentare parlamentară ca și Teleormanul.
A doua resursă: absenteiştii de dreapta, care s-a săturat de partide care susțin că sunt de această parte a spectrului politic, dar în Parlament votează cot la cot cu Dragnea pentru pensii speciale și super-salarii pentru bugetari. În 2004, acești alegători au fost mobilizați de promisiunea cotei unice de impozitare. De atunci, vechile partide care își spun de dreapta par să fi rămas fără idei.
Mă întreb: de ce nu ne propunem eliminarea TVA-ului? Aceasta este taxa tipică super-guvernelor din Europa – de fapt, TVA-ul este o invenție a UE, care impune  o cotă de minimum 15% - de aceea, aici, în Statele Unite, nu o dorim. Eu, ca om de dreapta, vă spun: TVA-ul, o taxă pe consum, îi lovește mai mult pe cei săraci decât pe cei cu venituri ridicate.
Mai mult: putem să tăiem din statul-obez și să ducem cota unică la 10%, pentru a face economia României cea mai competitivă din regiune. Piața muncii rămâne foarte rigidă, cu reguli stupide impuse de sindicatele pesedizate. Codul muncii trebuie rescris fără dictatul sindicatelor și simplificat. În multe state din SUA nu există contracte de muncă, iar salariații pot pleca oricând („at-will employment”): de ce să nu oferim această libertate și românilor?
A treia resursă: românii care, fie că sunt de dreapta, fie că sunt de stânga din punct de vedere al gândirii economice, vor o guvernare cinstită și morală. Nu este prea târziu pentru legea lustrației. Sunt ceva mai puțini securiști și nomenklaturiști în structurile statului, dar dețin poziții cheie. Uitați-vă ce personaje ieșite din mlaștinile comunismului ceaușist conduc azi CCR, Curtea de Conturi sau Serviciul de Informații Externe.
Acest electorat mai așteaptă ceva: o legislație care să permită judecarea cu celeritate a marilor corupți, care să nu mai poată ieși din pușcărie înainte de a plăti tot prejudiciul pe care l-au produs statului. Nu plătești, stai la închisoare până când execuți toată pedeapsa, indiferent de vârstă sau cărțile scrise. Am fost toleranți cu acești oameni, gen Dan Voiculescu, iar ei ne-au râs în nas! Vremea compasiunii a trecut.
A 4-a resursă: alegătorii pesedişti, sătui de dezastrul produs de PSD în educație și sănătate. Chiar şi cei mai resemnaţi dintre votanţii lui Dragnea, pensionarii în primul rând, nu mai vor să moară în spitale în care dau şpagă peste şpagă, îşi cumpără singuri medicamente şi sunt trataţi în regim de lagăr de concentrare. Chiar şi aceştia au priceput că vina aparţine mogulilor PSD din Sănătate, care, prin corupţie, au acumulat averi uriaşe. Cu un minim efort mediatic, alegătorii lui Dragnea pot înţelege că sistemul medical de stat s-a prăbuşit şi e nevoie de o alternativă.
Eu am recunoscut mereu că sunt un optimist incurabil. De aceea susţin că, în 2020, nu numai că îi putem desprinde pe Dragnea şi Firea de la conducta cu bani publici, dar avem şansa să destructurăm nucleul electoral al PSD, pentru a scăpa România de o plagă moştenită din comunism. Însă trebuie să le arătăm alegătorilor „luminiţa de la capătul tunelului”, adică un proiect foarte clar şi credibil. 
http://romanialibera.ro/opinii/comentarii

El este fostul milionar care, de 20 de ani, trăiește singur pe o insulă pustie

21 iun.2017;  Iulia Sandu


Asta a făcut și David Glasheen, un fost milionar, care a renunțat la tot și a ales să trăiască pe o insulă pustie.
Fostul milionar, în vârstă de 73 de ani, s-a mutat pe insula Restoration, aflată la nord-est de coastele Australiei, în mai 1997, după ce întreaga sa avere s-a evaporat în momentul în care bursele s-au prăbușit în 1987. Se estimează că averea sa ajunsese undeva la 28,4 milioane de dolari.
După ce a pierdut propria companie de minerit aur, în Papua Noua Guinee, mariajul fostului om de afaceri s-a destrămat.
Iar în ciuda faptului că are acces limitat la electricitate, apă potabilă și internet, trebuie să facă față provocărilor din sălbăticia australiană.
„Aici sunt șerpi, păianjeni și crocodili, însă este un loc mai ferit și sigur decât în alte părți ale lumii, de unde auzi despre atacuri teroriste. Îmi place aici, că am siguranța mea. Nu contează cât de bătrân și dur ești, tot vrei să mergi la culcare știind că nu o să fii atacat”, a mărturisit bărbatul.
Cu toate astea, pentru el insula este „paradisul lui de pe pământ" și n-ar abandona-o pentru nimic în lume.
„Vreau să mor aici. Este raiul meu pe pământ. Când am venit aici eram avid după bani, dar banii sunt cei care îmbolnăvesc oamenii. Mariajul meu s-a destrămat din această cauză. Totuși, când ești singur îți lipsesc o conversație inteligentă și contactul fizic cu alți oameni. Mi-ar plăcea să găsesc o parteneră care să vrea să trăiască aici cu mine sau măcar niște doamne care să vină să mă viziteze de câteva ori pe an. Ce-mi place cel mai mult la acest loc este liniștea și natura”, a declarat fostul milionar.
http://noizz.ro/stuff/fostul-milionar-care-traieste-singur-pe-o-insula-pustie/qdj2hte

sâmbătă, 19 august 2017

Români, veniți în țară să cotizați pentru huzurul lui Dragnea&comp!

de Mihai Duță 18 august 2017 


Dacă nu se referă la Sebastian Ghiță, apelul lui Tudose cu întoarcerea în țară e cea mai mare bătaie de joc la adresa românilor din străinătate de când nu-i lăsa Ponta să voteze, apoi voia să-i impoziteze de ciudă. “Aveți la ce veni acasă!“, zice Tudose. Haideți înapoi că ar mai fi nevoie de niște fraieri care să plătească dări la stat, că nu prea mai sunt bani de prăduit!
Veniți, oameni buni, acasă, pentru că aici sunt locuri de muncă gârlă și nici nu trebuie multă carte. Păi, n-ați văzut că Dragnea a făcut o secretară ministru? Iar alți tinichigii de drept și-au angajat neamurile pe bani grei plătiți de stat?
Haideți să fim patrioți acum și, cine știe, poate o să reușim să avem toți câte-o proprietate prin Brazilia. Dar, mai întâi, să-ncepem c-o porcărie.
Am cunoscuți stabiliți prin toate colțurile lumii. Mai toți plecați pe vremea când Iliescu preda țara asta unui grup de infractori la preț de fier vechi. Dar am și prieteni care-au plecat în ultimii ani.
Unii au fost curajoși, alții de-a dreptul disperați. După ani buni de muncă, au reușit să se pună pe picioare acolo unde au ajuns și acum n-au nicio grijă din punct de vedere material. Știu că încă le e dor de țara asta. Și poate că țara e un cuvânt prea mare. Le e dor de rudele și prietenii rămași aici, de amintirile trezite de-o simplă plimbare prin cartier sau pe lângă liceul în care-au învățat. Și eu i-aș vrea aici, dar ce-aș putea să le spun dacă mi-ar zice că se gândesc să lase totul baltă și să-l asculte pe Tudose?
Pentru copiii lor, acasă înseamnă deja țara care i-a adoptat. Vorbesc și gândesc în limba respectivă, au prieteni și propriile amintiri. Aș putea să le spun să-i aducă aici și să-i înmatriculeze într-un sistem școlar condus de-un analfabet precum Liviu Pop, urmașul Abramburicăi? Cum să-i fac așa ceva unui prieten de-o viață? Să-i zic să-și aducă aici copiii și să-i înscrie la un medic de familie cu speranța că vor avea noroc și nu vor ajunge vreodată într-unul din spitalele românești? Dar ar avea, în schimb, concerte peste concerte, susținute de toate primăriile pe zeci de milioane de euro. Cu firme de casă care știu cum să întoarcă banii. Care bani? Păi, ăia pe care i-ar plăti prietenii mei prin taxe și impozite ca să poată să vadă cum toți șobolanii politici își pun țoapele pe funcții de mii de euro la companii de stat.


Câțiva dintre cei plecați lucrează pentru guvernele țărilor în care trăiesc. Au ajuns acolo prin munca lor, n-au avut nevoie de nicio pilă. E drept, nici n-au făcut averi de sute de mii sau milioane de euro așa cum se întâmplă la noi cu neamurile politicienilor. În schimb, dorm liniștiți, nu sar de pe balcon de fiecare dată când trece vreo Salvare cu sirenele pornite.
Poate Tudose le-ar găsi vreun loc de muncă pe la fermele de porci ale lui Dragnea, deși nu cred că s-ar putea să rânești la noii baroni fără pile.
Însă eu nu pot să-mi mint cu nerușinare prietenii.
De fapt, cred că pot să le spun că-mi pare rău că n-am plecat odată cu ei. Iar semnalul dat de Tudose e unul singur: e groasă rău. PSD are nevoie de noi cotizanți pentru că situația financiară a țării le scapă din mână. Acum i-ar vrea înapoi pe cei pe care i-au gonit, dar numai pentru banii lor.
http://romanialibera.ro/opinii/editorial

miercuri, 16 august 2017

Profilul psihologic al dictatorului de la Phenian. Medicii spun că steroizii sunt de vină pentru comportamentul lui Kim Jong-Un



Un medic american spune că este foarte posibil ca liderul nord-coreean Kim Jong Un să ia steroizi, aceștia fiind una dintre cauzele comportamentului său, scrie Page Six.
Există speculații că tiranul de la Phenian suferă de gută, iar doctorul Rock Positano de la Spitalul de Chirurgie Specială spune că aceasta ar putea explica multe dintre reacțiile sale. ”Unul dintre tratamentele pentru gută se bazează pe steroizi. Astfel de medicamente pot determina persoanele care le iau să manifeste ”o furie deplină”
Corticosteroizii, medicamente pentru tratarea bolilor inflamatorii, inclusiv guta, nu ar trebui confundate cu steroizi anabolizanți, utilizați pentru a îmbunătăți performanțele atletice și construirea mușchilor, ceea ce este în mod normal asociat cu „furie roșie”.
Cu toate acestea, cordicosteroizii pot provoca reacții adverse grave, dacă sunt luate pe termen lung, inclusiv hipertensiune arterială, ulcere gastrice și probleme psihologice, cum ar fi depresia și schimbările de dispoziție.
Cunoscută ca boala epicureenilor și a regiilor, deoarece este cauzată de o dietă bogată, guta este o acumulare de acid uric în articulații, în special la picioare, ceea ce provoacă durere acută „ca un cuțit care trece prin degete”, a spus Positano.
Benjamin Franklin, Napoleon, da Vinci și Henric al VIII-lea au suferit toți de gută în epoca pre-steroidă. „Sunt atât de mulți lideri mondiali care au suferit de-a lungul secolelor de această boală și mulți dintre ei au schimbat efectiv lumea”, a spus Positano
Discuțiile despre problemele de sănătate ale lui Kim Jong Un au apărut încă din 2014, atunci când a dispărut din spațiul public o perioadă mai lungă și s-a aflat că suferă de gută.
În luna aprilie a acestui an, o echipă condusă de profesorul de psihologie, Aubrey Immelman a actualizat profilul psihologic al lui Kim Jong Un. Aceștia au constatat că profilul psihologic personal al dictatorului este destul de benign și similar cu cel al recentilor președinți ai SUA, în special în domenii precum agresivitatea și cooperativitatea. De fapt, autorii au concluzionat că „în cel mai rău caz [el] are doar o predispoziție moderată la un comportament agresiv”.
Deși acest lucru pare greu de crezut, echipa de psihologi susține că este foarte ușor să confundăm profilul psihologic al unui lider individual cu acțiunile regimului.
Marți, dictatorul a avut prima apariție publică în două săptămâni. Liderul Coreei de Nord a fost informat cu privire la planurile armatei sale de a lansa rachete înspre insula Guam.
Kim a lăudat militarii pentru elaborarea unui „plan apropiat și atent”, dar a spus că va mai urmări puțin „comportamentul nebun și stupid al iancheilor” înainte de a decide dacă să dea ordinul pentru testul cu rachete.
Forțele strategice ale Armatei Populare Coreene au declarat săptămâna trecută că vor finaliza până la jumătatea lunii august un plan de lansare a patru rachete balistice intermediare în apropierea orașului Guam, care se află la aproximativ 2.000 de mile de Phenian, și îl va trimite la Kim pentru aprobarea sa.

 15 august 2017 23:30 LIBERTATEA.RO

sâmbătă, 12 august 2017

Sfârșitul unui gangster: Al Capone de Teleorman

de Grigore Cartianu 12 august 2017 -


Bat clopotele, se apropie sfârșitul. Nu sfârșitul lumii, cum prezic bocitoarele, ci sfârșitul politic al lui Al Capone de Teleorman. Și tot de la evaziune fiscală i se trage.
Încolțit din toate părțile, diabolicul pungaș nu mai are scăpare. E o chestiune de timp până când va fi înhățat.
Deocamdată, asistă îngrozit la anchetarea locotenenților săi. Clanul din Teleorman este destructurat prin anchete în care sunt implicate DNA, Parchetul General, DIICOT.
O atmosferă sumbră plutește peste triunghiul bermudelor valahe, Alexandria – Salcia - Turnu Măgurele. Iar supărarea jupânului transmite migrene asupra întregii țări: se scumpește benzina! Suntem ingrați, trebuie să plătim. I-am stricat vacanța, suportăm consecințele la pompă. În tristețea generală, doar vocea lui Ciuvică mai aduce o notă pozitivă: e bine că se scumpește benzina, oricum era prea ieftină!
În ceea ce privește situația sa juridică, boier Dragnea ne-a spus-o preventiv: „Am fost întrebat dacă mă simt vânat. Nu mă simt vânat, chiar sunt!“. Mă rog, el știa mai multe decât noi. Știa și că folosește atâtea paravane, în politică și în afaceri, încât e inevitabil ca la un moment să fie trădat de acești intermediari. Perspectiva unei reduceri de pedeapsă face minuni.
Clanul de la Teleorman, construit în jurul „nașului“ Dragnea, alimentat cu bani publici și bazat pe acțiuni la purtător, sângerează pe mai multe părți. Sunt anchetate bălțile de la Dunăre, domeniile de vânătoare exclusiviste, importurile de mașini agricole, asfaltările fictive, ferma de porci, finanțarea presei de casă, imperiul Tel Drum, investițiile din Brazilia și multe alte scheme de fraudare a banului public. Sub un asemenea foc încrucișat, nimeni nu are scăpare.
Întrebarea e: va accepta Dragnea să meargă la închisoare? Se va resemna el cu implacabilul destin sau va încerca să iasă din încercuire țipând, zgâriind, mușcând? Îl va prinde împușcărierea în țară sau va aplica tactica Ghiță-Popoviciu? Îl vor măcina regretele la Jilava sau ne va rânji de la Fortaleza?
Mulți bolnavi ne-au condus din 1989 încoace, dar unul singur s-a lăsat contaminat total de „sindromul Ceaușescu“: Liviu Dragnea. Boala puterii i-a atins și pe Iliescu, Roman, Năstase sau Ponta, fiecare cu rețeta proprie de parvenire, dar niciunul nu a îmbrăcat atât de mimetic straiele lui Cea­ușescu.
La nebunia asta au lucrat nu doar setea de putere și dorința de a stăpâni țara în stil medieval, ci și frustrările izvorâte dintr-o copilărie modestă, studii mediocre și educație precară. Băiatul milițianului n-a crescut printre cărți, ci lângă un tată care mânuia pulanul.
Acapararea a zeci de hectare din lunca Dunării, inclusiv un braț al marelui fluviu, precum și imensele domenii de vânătoare din Teleorman-Olt, seamănă perfect cu acapararea întregii țări de către Ceaușescu. Nu întâmplător, ambele povești încep în câmpia săracă din sudul României: Ceaușescu de la Scorni­cești, Dragnea de la Saelele. Iar când boala a avansat, hop și dragostea de fotbal!
Scornicești de Olt s-a mutat în Saelele de Teleorman. Un sat cu 2.293 de locuitori, a cărui echipă de fotbal e deja în Liga a 3-a și trage să urce mai sus. Dacă ascensiunea lui Dragnea nu ar fi oprită de magistrați, probabil că echipa din Sae­lele ar ajunge și în cupele europene.
Saelele este satul în care a copilărit Liviu Dragnea. Acum, echipa este patronată (ca paravan) de șoferul lui Liviu Dragnea, e finanțată de fiul lui Liviu Dragnea și stă în cantonament la hotelul finului lui Liviu Dragnea. Sponsorii se înghesuiesc să dea bani la echipa familiei Dragnea.
Conducătorii clubului din Saelele sunt doi foști fotbaliști ai Stelei, Vali Badea și Sorin Paraschiv, care au ajucat și în Liga Campionilor. La fel și antrenorul Marius Baciu.
A fost adus și un fotbalist care a jucat în prima ligă, sunt tratative cu alți doi. Echipa va fi redenumită Voința Turnu Măgurele, iar din primăvara anului viitor se va muta în orașul de la Dunăre. Trupa de fotbal va copia la indigo traseul din tinerețe al lui Liviu Dragnea.
Din fericire, Dragnea nu poate fi Ceaușescu II. Nu-l ajută vremurile. Dar el încă nu-și dă seama și merge mai departe, intră și mai adânc în lațul procurorilor. Iar lațul se tot strânge…
Până una-alta, vestitul Daddy se afundă în penibil. Ambițiile sale de putere îl pun în situații ridicole. Iată, de exemplu, un anun­ț făcut pe site-ul Camerei Deputaților, instituția condusă de condamnatul penal Liviu Dragnea: organizăm concurs pentru angajarea a cinci „muncitori (agenți curățenie), perioadă nedeterminată“. Studii absolvite: „minimum studii generale“. Cazier judiciar: „fără antecedente judiciare“. Așadar, în Parlamentul României, cinstea e condiție obligatorie pentru femeile de serviciu, nu și pentru înalții demnitari!
Și pentru a mai destinde un pic atmosfera, ca să nu-i stricăm complet vacanța lui Daddy, voi încheia cu un banc, adaptat pentru cazul său.
- Cetățene Dragnea, de unde luați atâția bani?
- Din noptieră.
- Dar cine-i pune acolo?
- Băiatul meu.
- Dar el de unde-i ia?
- Îi dau eu.
- Dar dumneavoastră de unde-i luați?
- Domnule procuror, v-am spus doar: din noptieră.

http://romanialibera.ro/