............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

sâmbătă, 20 iunie 2015

Scrisoarea a N-a, sau ligamentu'ncrucișat.

- Tu eşti Ponta?
- Da-mpărate!
- Te îmbarc cu orice risc!
De nu, vei rămâne veşnic cu ruptură de menisc.
- Orice gând ai, împărate, sunt convins că-i ăla bun. 

Cât suntem încă pe pistă, eu îţi zic: Hayırlı olsun! 
Despre partea operării însă, Doamne, să mă ierţi, 
ştiu că e nevoie mare de-o echipă de experţi. 
Dacă n-ai clinici ca lumea, asistente, materiale, 
ai putea să faci întoarsă de pe-acuma a ta cale.
- Cum? Am clinică privată! Crede-mă că vreau şi pot! 

Nu-mi stau mie împotrivă DNA sau DIICOT!
O, tu nici visezi, ghiaure, câţi ca tine-am operat!
Dezleg ca pe integrame ligamentu-ncrucişat!
N-ai avut decât cu ochiul ori cu mâna semn a face 
şi-am oprit private jet-ul ca să te salvez, cirace! 


Am fost şi eu prim ministru...vremuri de apocalips.
Era cât pe ce atuncea să îmi bag picioru-n ghips. 
Ştiu ce-nseamnă procurorii când asupra ta se-abat, 
dar am ajuns preşedinte şi scăpat-am de mandat.
Când văzui a lor mulţime, câtă frunză, câtă iarbă, 
cu o ură ne-mpăcată mi-am şoptit atunci în barbă,
am jurat ca peste dânşii să trec falnic, și să-i rup, 
să le smulg la fiecare câte-un NUP, NUP, NUP, NUP, NUP…
De-a parchetelor urgie tu te aperi cu-un menisc? 
Şi purtat pe-aripi de Boeing crezi c-o să te scap de Fisc?
- Nu de Fisc, căci Uncheşelu văd că sâmbetele-mi poartă.
Decolează, deci, degrabă! E chiar sâmbătă; ce soartă!


Lelia Munteanu, gandu.info


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu