„Având în vedere că principala lor clientelă – bărbaţii albi – tinde să îmbătrânească, industria armelor de foc îşi întoarce privirile asupra copiilor din America. Aşa cum industria tutunului caută noi fumători ca să-i înlocuiască pe cei în vârstă, fabricanţii de arme caută noi trăgători cărora să le vândă produsele lor letale”, scrie raportul citat de AFP.
Constatând că aceste eforturi de marketing „se intensifică” în direcţia tinerilor, Violence Policy Center dă ca exemplu o serie de carabine 22 LR special concepute pentru copii, în culori vii precum cele ale creioanelor de colorat. Aceste puşti sunt deliberat fabricate cu mai mult plastic, pentru a fi mai uşoare şi pentru a fi mai atractive în rândul copiilor.
În spatele acestor campanii se află deseori puternica organizaţie National Rifle Association (NRA), cea care face cel mai intens lobby în favoarea armelor în America şi care încearcă să îi convingă pe părinţi să le ofere copiilor lor primul contact cu armele cât mai devreme posibil.
Tinerii cititori au astfel posibilitatea să se aboneze la revista „Junior Shooters” şi să îşi procure toate echipamentele de tânăr vânător, de la ţinuta de camuflaj la puşti autentice.
În prezent, o treime dintre copiii americani au cel puţin o armă. Două milioane dintre ei trăiesc în apropierea unei arme nesecurizate, conform organizaţiei Everytown for Gun Safety.
În fiecare săptămână în SUA are loc un grav accident care implică un copil şi o armă de foc. În unele zone, armele de foc au devenit a doua cauză a mortalităţii infantile, după accidentele auto.
Citiți și:
Dezvăluiri cutremurătoare despre interesele criminale şi tehnicile de programare mentală din spatele companiei şi producţiilor Disney
Scopurile ONU pentru omenire vizează copiii ca «agenţi ai schimbării»
yogaesoteric
21 martie 2016
21 martie 2016
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu