Toate
canalele de ştiri, TV, Radio, magazine, ziare, toate nu mai reprezintă
nişte platforme informaţionale pentru răspândirea informaţiei obiective
către mase, pentru educarea lor şi pentru aducerea în atenţie a celor
mai importante evenimente. Ele reprezintă actualmente nişte produse, iar
productivitatea este determinată de cei ce decid structura
informaţiilor, volumul lor şi modul cum sunt puse în atenţia opinie
publice, dacă se mulează după obiectivele urmărite de grupul de
infractori care conduc în realitate mass-media.
Lordul Acton spunea: „Puterea corupe, iar puterea absolută corupe în dimensiune absolută”... Practic, controlul a tot ce mişcă presupune într-o foarte mare măsură controlul mass-media.
O
altă mare problemă o reprezintă sistemul educaţional. Şcolile publice
şi private au pierdut cel mai important rol pe care ar trebui să îl
aibă, şi anume scoaterea în evidenţă a adevărului în cadrul programelor
lor şcolare. Acestea sunt de fapt întocmite în funcţie de interesul
celor care conduc societatea capitalistă a minciunii.
Dacă în socialism, înainte de ʼ89, programa şcolară nu se modifica pentru ani buni, acum, în capitalismul mizerabil pe care îl trăim, programa școlară se schimbă de mai multe ori pe an, iar mulţi profesori, chiar de ştiinţe fixe, recomandă elevilor să înveţe numai după cărţile scrise de ei. Elevii sunt astfel obligaţi să plătească sume impresionante an de an şi chiar mai des, pentru a cumpăra cărţile „reprogramate” ale unor profesori afacerişti…
Dacă în socialism, înainte de ʼ89, programa şcolară nu se modifica pentru ani buni, acum, în capitalismul mizerabil pe care îl trăim, programa școlară se schimbă de mai multe ori pe an, iar mulţi profesori, chiar de ştiinţe fixe, recomandă elevilor să înveţe numai după cărţile scrise de ei. Elevii sunt astfel obligaţi să plătească sume impresionante an de an şi chiar mai des, pentru a cumpăra cărţile „reprogramate” ale unor profesori afacerişti…
În cărţile din sistemul
educaţional, fondatorii sistemului capitalist nici nu mai există, nu se
mai spune nimic despre ei, pentru că cei care conduc acum sistemul
capitalist vor să o facă după o „ideologie” a lor personală, iar
sistemul promovat şi omul de rând le permite acest lucru. Toţi
fondatorii principiilor capitalismului sunt trataţi prin prisma
problemelor şi activităţii personale din viaţa socială: fie au fost
beţivi, fie au avut amante, fie au avut cine ştie ce aventuri amoroase
sau au participat la activităţi extreme, media exacerbând aceste aspecte
ca şi în cazul altor lideri importanţi de-a lungul istoriei, atât în
România, cât şi în alte ţări.
Aceste propuneri
de programe şcolare sunt implementate în dorinţa de a distruge termenii
de percepţie a fenomenelor, eficienţa lor şi educaţia în general şi de a
crea o schimbare dorită şi valorificabilă de către „jewmericanii” care
conduc media.
Adolf
Hitler spunea într-una dintre marile manifestări de adeziune ale
poporului german la programul lui, care a avut loc la Nürenberg: „Noi
trebuie să începem cu copiii, să plantăm seminţele în scopul de a le
duce la maturitate şi a deveni plantele pe care noi le dorim…”
Acest
concept, sub altă formă, este cel căruia trebuie să îi facem faţă în
acest moment, deoarece avem o generaţie tânără care ingurgitează aceste
neadevăruri promovate de media, ca fiind normele de conduită
comportamentală şi faptele reale… În acest sens, media „a ajutat” şi
„ajută” permanent la distrugerea dezvoltării unei gândiri creatoare.
Programele
şcolare introduc copii în spectrul generalităţilor care pot fi după
aceea extinse în direcţia dorită de aceşti răspândaci infractori din
media; în final toate acestea duc la lipsa necesităţii ca cineva să mai
aibă opinie raportat la fapte şi acţiuni. Conceptul gândirii creative,
în mod normal, este de a permite elevului sau studentului să întrebe „De ce se petrece sau are loc acest fenomen?”.
Încetul cu încetul, această întrebare a fost eliminată, chiar dacă, cu
perversitate, capitaliştii îi numesc pe tineri Generation Y, dar şi
Millenials, Boomerang Generation şi în multe alte feluri.
Gândirea
creativă a fost şi este permanent distrusă şi înlocuită cu programe
sterile, închise în doctrinele dorite de liderii actuali în cârdăşie cu
mogulii media. Ei vor să facă din tineri o masă de oameni în primul rând
„fericiţi”, nu educați, care absorb informaţia şi conceptele eronate,
dar valorificabile de cei ce conduc media, care în final le oferă o
imagine a inutilităţii şcolii din păcate…
Media
conduce dezinformarea societăţii şi dictează gradul lipsei de educaţie a
populaţiei. Aceste obiective sunt promovate printr-o pleiadă de
informaţii inutile, legate de cine a câştigat diferite concursuri gen Vocea României, Dansez pentru tine
etc., sau printr-un noian de emisiuni şi informaţii mondene, despre cum
se îmbracă celebrităţile la Hollywood sau de câte ori au divorţat etc.,
dar aproape nimic despre câştigătorii premiilor la Olimpiade de
matematică, fizică, chimie şi altele, despre cercetări ale profesorilor
şi studenţilor în diferite domenii, sau alte informații cu adevărat
educative. În America s-a ajuns ca în cadrul concursurilor de silabisire
a unor cuvinte complexe în limba engleză să câştige copii din India şi
în primele zece locuri să nu fie niciun american sau englez. Ruşine de
proporţii…
Toate emisiunile și informațiile
inutile puse pe sticlă sau pe hârtie au rolul de a-i face pe oameni
să-și irosească timpul şi de a-i împiedica să vadă realitatea crudă şi
adevărurile care le distrug existenţa. Marile companii de ştiri, care au
posturi de radio, TV, magazine şi ziare, şi-au schimbat total
atitudinea faţă de public în ultimii ani; ele au capitulat de bună voie
şi nu fac altceva decât să fie platforme de ştiri comandate de
stabilimentul care conduce media şi o parte a lumii politice, rejectând
obiectivitatea în prezentări.
Programele
educaționale și de formare derulate în prezent par să aştepte ca o
generaţie să dispară sau să devină inactivă şi mai puţin credibilă
datorită avansării în vârsta, după care să sculpteze o nouă generaţie,
după dorinţele şi necesităţile criminalilor din elita ce controlează din
umbră.
Seminţele au fost plantate, după cum
spunea Hitler, chiar de cei ce spun că au suferit Holocaustul şi îl
critică pe liderul nazist, dar de la care au învăţat cum să distrugă
mase mari de populaţie. Și poate au învăţat ceva şi de la Goebbles,
ministrul propagandei publice în timpul regimului nazist...
Şcoala
şi media, conduse cu dibăcie de nişte infractori „jewmericani”, sunt
complice la ceea ce se petrece şi la distrugerea naţiunilor.
În
paralel cu ignoranța voită și adormirea în care sunt ținute masele, se
derulează și alte programe menite să ne transforme în sclavi obedienți.
Populaţia de rând, majoritară, a fost şi este lăsată în mizeria
existenţială a capitalismului, în timp ce bogații acaparează tot mai
multe avuții. În America, de mai bine de 8 ani, Wall Street-ul are de
partea lui „generozitatea” băncii centrale a SUA, Federal Reserve, care
tipărește iresponsabil bani aruncându-i în bănci cu aceeași
iresponsabilitate şi creând încrederea că nu există niciun risc în acest
proces. Bogații își trăiesc aievea visele, fără să le pese de crizele
inevitabile ale acestui sistem bolnav, care distrug viețile a milioane
de oameni, dar din care ei ies întotdeauna cu câștiguri fabuloase.
Wall
Street-ul are o capacitate fără precedent de a frauda și de a-și
legaliza jocurile murdare prin mâna lungă a clasei politice, lăsând în
final 99% din populaţie să fie martora dezastrului actual care o
afectează major.
Citiţi şi:
Cele șase MEGA-CORPORAŢII ale aşa-zişilor ILUMINAŢI care controlează în permanenţă mass-media în SUA NU este vorba despre bani! Pentru Ocultă, banii sunt doar un instrument de sărăcire, control şi exploatare 10 metode insidioase prin care omenirea este cel mai adesea manipulată fără să-şi dea seama
yogaesoteric
25 iunie 2016
25 iunie 2016
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu