............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

duminică, 8 ianuarie 2017

La gura sobei

  
 
 
 
 
 
 
 
  

-Și câteva ...scrise :
 
  
O blonda la vulcanizare: 
- Cum ai reusit sa spargi pneul in halul asta? intreaba 
muncitorul de la vulcanizare. 
- Am calcat pe o sticla! 
- N-ai vazut-o? 
- Nu, tampitul dracului o avea in buzunar! 
  
Sala de operatie. Interventie urologica. Chirurgul catre 
asistenta: 
-Te rog sa indrepti penisul. 
-Hm. Foarte bine. Iar acum si la pacient! 
  
In Romania autostrazile sunt ca organele genitale ale bărbaților.  Ne bucuram de fiecare centimetru in plus! 
  
Nişte babe, la coadă la moaşte: 
- Decât să stăm la coada asta, mai bine ne pupăm între noi şi plecăm acasă! 
  
  
  
Barmanul catre un client: 
- Ce bei? 
- Alocatia copiilor! 
  
- Azi mi-am făcut CV-ul, l-am scris, l-am redactat, apoi 
m-a bușit plânsul. 
- De ce?! 
- E păcat să trimiți un asemenea om la muncă. 
  
-Aveti cumva probleme cu drogurile in familie? 
-Nu. Chiar deloc! Ne ajung la toti! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu