............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

marți, 9 iulie 2019

Atunci, a fost o ...hologramă?

Un fost pilot care a activat in serviciul CIA declara ca niciun avion nu a lovit de fapt Turnurile Gemene din New-York, la 11 septembrie 2001.

John Lear (fiul inventatorului bombardierului Learjet, Bill Lear) a dat sub prestare de jurământ declaraţia că la 11 septembrie 2001, niciun avion nu a lovit Turnurile Gemene din New-York, care mai apoi s-au prăbuşit, deoarece acest lucru ar fi fost imposibil din punct de vedere fizic. Aceasta cu atât mai mult, cu cât cele două avioane Boeing 767 (zborurile AA11 şi UA 175) erau conduse în acel moment, după câte ni s-a spus de către mass-media şi de către autorităţile guvernamentale, de piloţi neexperimentaţi.
Iată ce afirmă John Lear:
„Cele două impacturi nu au avut loc, pentru că din punct de vedere fizic acest lucru ar fi fost imposibil, aşa după cum a fost el descris şi aceasta din următoarele motive:

1. În cazul zborului UA 175, care a lovit Turnul de Sud, un avion real Boeing 767 ar fi început să „telescopeze” atunci când botul lui ar fi atins coloanele de oţel ale Turnului, groase de aproximativ 35 de centimetri, care la mijloc aveau 1 metru grosime.

2. Cozile verticală şi orizontală ale avionului s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi lovit „carcasa” blocului şi apoi ar fi căzut la sol; totuşi, nu s-a găsit nici urmă de ele.

3. Motoarele şi-ar fi păstrat forma şi fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost descoperite printre rămăşiţele blocului, după prăbuşirea lui.

4. Niciun Boeing 767 nu ar fi putut atinge viteza de aproape 900 km/h la înălţimea de 300 metri deasupra solului, deoarece compresorul motorului nu este proiectat să accepte presiunea şi volumul aerului pentru această viteză la acea înălţime.

5. Bucata de aşa-zis „fuselaj”, care a fost găsită printre ruine, cu 3-4 hublouri intacte pe ea, este pur şi simplu inconsistentă, având în vedere că avionul ar fi lovit, aşa după cum ni s-a spus, Turnul din oţel cu o viteză de 900 km/h. Tot fuselajul s-ar fi făcut „armonică”.

6. Nicio parte a avionului nu ar fi putut penetra structura masivă de coloane de oţel, groase de aproape 40 de centimetri fiecare, fără ca părţi importante din avion să nu cadă la sol. Ar fi trebuit să fie astfel găsite miezul motoarelor, ce cântăresc aproape 4 tone fiecare şi care nu ar fi avut cum să fie ascunse sau să „dispară”. Cu toate acestea, nu există niciuna dintre aceste dovezi, care ar fi trebuit neapărat să apară după aşa-zisa „lovire” a Turnurilor de către cele două avioane Boeing 767. O astfel de dispariţie completă a lor, după impact, AR FI FOST IMPOSIBILĂ.” https://youtu.be/YQBlv7sZGVE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu