............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

luni, 12 octombrie 2020

Un răspuns medical alternativ la Covid 19 - Scrisoarea celor peste 500 de medici [australieni].

Traducere Const. Mihăilescu

31 august 2020; 

Geoffrey Wells 0407 686 348; geoffrey@geoffreywells.com.au

Daniel Andrews Biroul Premier1 Treasury Place, Melbourne 3002; e-mail: daniel.andrews@parliament.vic.gov.au

Stimate domnule premier
vă trimitem mai jos un răspuns medical alternativ la Covid-19

Noi, subsemnații, practicanți medicali superiori de diferite specialități în statul Victoria suntem profund preocupați de modul în care guvernul acestui stat gestionează problemele create de pandemia SARS-CoV-2 (Covid-19), ca problemă de sănătate publică. 
Dorim să conștientizați, dv. și guvernul pe care-l conduceți, că nu toți medicii sunt de acord cu medicul șef coordonator și guvernul victorian, în ceea ce privește cel mai eficient mod de a controla această boală.

Credem că este necesar un răspuns medical alternativ care să reflecte ceea ce știm despre răspândirea virusului, despre cei care au murit din cauza acestuia și impactul pe care îl au restricțiile de blocare în stadiul 3-4 asupra sănătății fizice și mentale a populației. 

De dragul populației din Victoria suferindă de alte afecțiuni medicale, este vital ca restricțiile din etapa 4 să fie ridicate conform programului la mijlocul lunii septembrie. 

Această scrisoare detaliază preocupările și recomandările noastre. Suntem gata să oferim orice asistență putem pentru a contribui la crearea și implementarea unui răspuns revizuit, eficient și corect la situația pandemică din acest stat. În acest scop, ne-ar face plăcere să ne întâlnim cu dvs., pentru a discuta ce credem noi că este de făcut în legătură cu situația actuală.. 

Răspunsul guvernului la Covid-19 și centralizarea datelor disponibile asupra numărului de cazuri de Covid-19 este în prezent, în cel mai bun caz, un mod neadecvat de a privi managementul bolii. Factori precum efectele secundare ale oricărei politici, rentabilitatea acesteia, calitatea vieții, numărul celor decedați și costurile pentru salvarea vieților este nevoie să fie luați în considerare.
În
 plus, politica de gestionare a oricărei boli trebuie revizuită, în lumina noilor date. Credem că răspunsul inițial al guvernului la gestionarea Covid-19, printr-un blocaj în etapa 3 pentru „aplatizarea curbei”, a fost o analiză rezonabilă a informațiilor limitate, disponibile la momentul respectiv asupra focarului din China și a numărului alarmant de decese din Italia. Răspunsul inițial, deși, probabil, excesiv, a fost  eficient în păstrarea capacității medicale și acordarea timpului pentru coordonarea unui răspuns medical complet, comunitatea acceptând că pierderile sociale și economice erau rezonabile și pentru binele comun.

Cu toate acestea, știm acum că, deși Covid-19 este extrem de contagios, este de o virulență limitată. Deși o cauză exactă a morții unei persoane poate fi dificil de determinat, ni se spune că, din martie 2020, 565 de pacienți victorieni au murit, fie cu virusul, fie din cauza acestuia (raportarea din 31 august). Aceasta poate fi comparată cu decesele anuale din acest stat de aproximativ 10.000 de pacienți cu boli cardiovasculare și 11.000 cu cancer. Aceasta înseamnă că decesele Covid-19 reprezintă o proporție relativ mică din cele 114 decese raportate zilnic în Victoria, de la începutul lunii martie Covid-19, fiind asociat cu 3 din cele 114 decese pe zi.
Majoritatea celor 565 de decese înregistrate până acum au avut loc în spațiile de îngrijire medicală și care, potrivit medicilor de acolo, au avut drept cauză în mică măsură virusul acesta ci mai cu seamă carențele de îngrijire, izolarea, singurătatea și aportul nutrițional diminuat aferent. De menționat că, în Victoria, s-au înregistrat cu 541 de decese mai puțin în luna iulie a.c., comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. (3.561 decese comparativ cu 4.102 decese în iulie 2019). În toată Australia, anul trecut, 2019, numai în luna iulie au existat 71.000 de cazuri noi confirmate de laborator și un total anual de 313.000 de cazuri confirmate de laborator de gripă. Aceasta este doar o fracțiune din totalul cazurilor reale de gripă, întrucât multe cazuri au rămas netestate. 

În august 2017, am avut 99.000 de cazuri noi de gripă confirmate și un total de peste 250.000 de cazuri pe an. În 2017 și 2019, gripa a impus 25-30.000 de internări în spital și până la 2500 de admisii la ICU (terapie intensivă; n.m.) în toată Australia.
3
% din internările în spital erau femei însărcinate și până la 18% erau sub vârsta de 16 ani. 

Decesele cauzate de gripă în fiecare an sunt cuprinse între 3500 și 4000, conform site-ului australian al grupului de interese specializate în gripă și al Biroului australian de statistică. Acest lucru se întâmplă în ciuda recentelor campanii de vaccinare la populația vulnerabilă și a milioane de vaccinări utilizate în fiecare an. (2020,18 milioane, 2019 13,2 milioane, 2018 11 milioane, 2016 8,3 milioane).

Marea majoritate a deceselor asociate cu Covid-19 au avut loc la persoane cu risc crescut, de peste 80 de ani, dintre care mulți au avut și comorbidități semnificative. În Victoria, mai mult de 73% din decedați declarați cu Covid-19 locuiau în aziluri de bătrâni. (381 din 524 și 30 din 52 în NSW, începând cu 30 august). La persoanele sănătoase și cele de sub 60 de ani, riscul de mortalitate este extrem de scăzut. 

Contrar a ceea ce ați spus, dle Andrews, virusul nu discriminează.(Vezi graficele de mai jos). Din iunie 2020, rata mortalității a crescut brusc în unitățile de îngrijire pentru vârstnici, unde riscul de transmitere a Covid-19 a fost inacceptabil de mare. Cu toate acestea, guvernul și medicii care îl consiliază nu și-au revizuit politica pentru a se concentra asupra acestui segment vulnerabil al populației. În schimb, etapele de blocare 3-4 pentru întreaga comunitate au continuat fără niciun motiv științific aparent. Consecințele medicale și sociale ale politicii actuale a guvernului, etapele 3-4 de izolare aplicată întregii comunități, au continuat fără niciun motiv științific aparent. 

În calitate de practicanți medicali, ulterior, primim de la pacienți reclamații privind tratamentul medical. Recomandările de specialitate ale medicilor de familie și volumul de muncă ala cestora au scăzut dramatic din cauza reticenței pacienților de a pleca de acasă, de teama de a nu lua virusul. Ca o consecință directă a acestor prezentări la medic cu întârziere, mulți vor putea fi diagnosticați tardiv. Acestă situație este mai gravă în cazul îmbolnăvirilor de cancer. Un studiu realizat în Marea Britanie a estimat un număr suplimentar de 4000 de decese cauzate de neexaminare sau examinare tardivă a îmbolnăvirii de cancer și nu din lipsa tratamentului. 

Apreciem că activarea etapei 4 a provocat rezultate economice și sociale negative fără precedent societății umane. Ne referim, în special la exacerbarea stărilor de depresia, anxietate și alte probleme de sănătate mintală, precum și a creșterea violenței domestice, prin perturbarea extremă și nejustificată a vieții familiale, sociale și profesionale.
Pierderea locurilor de muncă, școlarizarea la domiciliu, izolarea persoanelor în vârstă și a persoanelor singure și restricționarea numărului de persoane care pot participa la înmormântări, sunt doar câteva exemple ale modului în care răspunsul actual al guvernului dăunează sănătății generale a populației. 

Pe scurt: costurile medicale, psihologice și sociale ale blocării sunt disproporționat de mari în comparație cu beneficiul limitat realizat de politicile actuale; ele sunt factori relevanți care trebuie luați în considerare de către orice guvern responsabil. 

Amendamente propuse la Legea din 2008 privind sănătatea publică și bunăstarea
Observăm în continuare, cu multă îngrijorare, faptul că propunerea de modificare a Legii sănătății publice și a bunăstării ar permite în mod efectiv guvernului să își continue politica actuală de gestionare a Covid-19 chiar dacă numărul de cazuri s-a reduce la zero. Acest lucru este de neînțeles și, cu siguranță, contrar obiectivelor urmărite de lega, care cere răspundere, proporționalitate și colaborare pentru a fi îndeplinite. Populația a avut acces la informații fiabile în forme adecvate pentru a facilita o bună înțelegere a problemei. În plus, legislația recunoaște că deciziile vor fi îmbunătățite prin colaborarea la toate nivelurile : guvern, industrie, afaceri, comunități și persoane.

Noi propunem: 
1. Starea de urgență să nu fie prelungită după data de 13 septembrie, aceasta fiind întărită printr-un acord încheiat cu parlamentul unde, în prealabil, să se poată discuta și dezbate în mod deschis planurile medicale adecvate pentru a gestiona actuala criză Covid-19. La aceste dezbateri să participe un grup de experți medicali nealiniați politic, selectat de o comisie parlamentară bipartidă în deplină transparență.

2. Guvernul să ia măsuri adecvate de testare și protecție a persoanelor vulnerabile, în special a celor bătrâni și familiilor nevoiașe.

3. Guvernul să transmită în mod clar populației, pe baza dovezilor medicale, obiectivele și calendarul oricăror măsuri viitoare, în deplină transparență.

4. Să se acorde o atenție mai mare sănătății și bunăstării victorienilor, prin utilizarea tuturor datelor relevante disponibile și prin calcularea costurilor și a daunelor, inclusiv a impactului social, economic, familial, emoțional, psihologic și spiritual asupra comunității și orice decizie ori plan de gestionare a crizei Covid-19 să fie explicată și justificată.

5. Să se actualizeze în mod periodic efectele oricăror decizii de management și să se demonstreze dorința de a modifica planurile, pe măsură ce noi date și perspective apar și se impun.

Vă mulțumim pentru timpul acordat pentru citirea acestei scrisori. Așteptăm cu nerăbdare răspunsul dvs. cât mai curând posibil..
Cu respect, 
autorii principali: dl Geoff Wells, consultant urolog, dl Bob Millar, chirurg transplantat, dl Jonathan Baré, chirurg ortopedic, dr. Eamonn Mathieson, consultant anestezist, dl Nick Gelber, consultant radiolog, semnatari principali: profesorul John Murtagh, AO , Universitatea Monash. Profesorul John Martin AO, profesor emerit de medicină, Universitatea din Melbourne. Profesorul Haydn Walters, Medicina respiratorie, Universitatea din Tasmania. Profesor Kuruvilla George, psihiatru geriatric.Assoc. Prof. Andrew Shimmin, chirurg ortoped. Dr. Andrew See, oncolog în radiații. Dr. Antonio Grossi, consultant anestezist. Dl Michael Knight, consultant chirurg ortoped. Domnul Peter Denton, chirurg general. Dl. William Edwards, chirurg ortoped. Dr. Andrew Taylor, consultant gastroenterolog. Dr. John Mathai, consultant psihiatru.

Grafice din data de 1/9/20

https://prepareforchange.net/2020/10/10/covid-doctors-network-update/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=covid-doctors-network-update


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu