............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

sâmbătă, 4 decembrie 2021

Ce este fericirea....

Mihai Rapcea

Când prezentatorul de radio l-a întrebat pe miliardarul nigerian Femi Otedola, într-un interviu telefonic: „Domnule ce vă amintiți că v-a făcut cel mai fericit bărbat din toate timpurile?”

Femi a spus:
„Am trecut prin patru etape ale fericirii în viață și, în sfârșit, am înțeles sensul fericirii adevărate.
„Primul pas a fost să acumulez bogăție și resurse. Dar în această etapă nu am obținut fericirea pe care mi-am dorit-o.
„A urmat a doua etapă de colectare a obiectelor de valoare. Dar mi-am dat seama că efectul acestui lucru este temporar și strălucirea lucrurilor valoroase nu durează mult.
„A urmat apoi a treia fază de obținere a proiectelor mari. Atunci aveam 95% din aprovizionarea cu motorină în Nigeria și Africa. Am fost și cel mai mare armator din Africa și Asia. Dar nici aici nu am primit fericirea pe care mi-am imaginat-o.
„A patra etapă a fost când un prieten mi-a cerut să cumpăr scaune cu rotile unor copii cu dizabilități. Aproape 200 de copii.
„La cererea prietenului meu, am cumpărat imediat scaunele cu rotile.
„Dar prietenul a insistat să merg cu el și să le dau copiilor scaunele cu rotile. M-am pregătit și am plecat cu el.
„Acolo le-am dat acestor copii aceste scaune cu rotile cu propriile mele mâini. Am văzut strălucirea ciudată de fericire pe chipurile acestor copii. I-am văzut pe toți stând în scaune cu rotile, mișcându-se și distrându-se.
„Parcă ar fi venit la un loc de picnic unde au împărțit un jackpot.
„Am simțit o ADEVĂRATĂ bucurie în interiorul meu. Când am decis să plec, unul dintre copii m-a prins de picioare. Am încercat să-mi eliberez ușor picioarele, dar băiatul s-a uitat la fața mea și mi-a ținut picioarele strâns.
„M-am aplecat și l-am întrebat pe băiat: Mai ai nevoie de ceva?
„Răspunsul pe care mi l-a dat acest copil nu numai că m-a făcut fericit, dar mi-a schimbat complet atitudinea față de viață. Acest băiat a spus:
„Vreau să-mi amintesc chipul tău, astfel încât atunci când te voi găsi în rai, să te pot recunoaște și să-ți mulțumesc încă o dată”.
„Acela a fost cel mai fericit moment din viața mea”.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=590561322204717&set=a.106577103936477

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu