............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

miercuri, 2 februarie 2022

Sondaj.

 George Simion;1 februarie la 21:07 

 

                 Dac-am strigat că haitele ne fură
                 adâncul, codrii, cerul stea cu stea
                 şi sfânta noastră pâine de la gură –
                 nu-s vinovat faţă de ȚARA MEA mea.
                 Nu-s vinovat c-am îndârjit şacalii
                 când am răcnit cu sufletul durut
                 că nu dau un Ceahlău pe toţi Uralii
                 şi că urăsc hotarul de la Prut.

 https://www.facebook.com/photo/?fbid=483805386448238&set=a.425801832248594

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu