............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

luni, 17 aprilie 2023

W7- Mașinile electrice - Agendele Cabalei - comunicare de la Yazhi Swaruu

Autor Gosia de la Agenția Cosmică,
Publicat 27 ianuarie 2023
Traducere Const. Mihăilescu


Yazhi: Ceea ce văd eu în viitorul omenirii voastre este dispariția automobilului cu combustie și impunerea celor electrice, deși asta va accelera decăderea și autodistrugerea societății umane.
Toată lumea vede transporturile electrice ca pe un viitor sigur și fără poluarea mediului, când, de fapt lucrurile vor sta exact pe dos.

Trecerea la mașinile electrice, contrar a ceea ce se susține, va dovedi că poluarea mediului va crește exponențial și totul va fi o iluzie și o manipulare. Ideea treceri la mijloace de transport electrice (autobuze, biciclete, motociclete, camioane, scutere, skateboard-uri) se va dovedi catastrofală pentru omenire. .
Oamenii cred că mașinile electrice le vor înlocui pe cele cu combustie, încetul cu încetul, până când toată lumea va avea un mijloc de transport electric, cel cu combustie devenind o amintire. Deși costurile de producere și achiziționare ale unui mijloc de transport electric sunt foarte mari, se spune că, în viitor vor scădea. Asta e o capcană.
Vă garantez că aceste așteptări nu se vor materializa. Dimpotrivă, costurile și poluarea vor crește. Unul dintre motivele principale este că
Litiul este din ce în ce mai rar și mai greu de obținut iar cererea va fi din ce în ce mai mare căci Litiul este elementul de bază, indispensabil în producerea bateriilor electrice (pentru telefoane, computere, cipuri, practic, pentru tot ce este electric). Deci costul de producție a tot ceea ce este electric va fi din ce în ce mai ridicat. Ca să nu mai vorbim că exploatarea minereului de litiu este dificilă, periculoasă, are randament mic și este prost plătită.

Toți producătorii de automobile și echipamente electrice încearcă asiduu să reducă cantitatea de litiu necesară în componente, și asta va afecta negativ calitatea și durata de viață a produselor. De îndată ce mașinile cu motor cu ardere vor fi scoase din circulație prin lege (în perioada 2030 - 2035, se preconizează), și cum marea majoritate a populației nu-și va permite achiziționarea unui vehicul electric, transportul va cădea în mâinile câtorva deținători de mijloace de transport, ei impunând creșterea costurilor cu transportul de orice fel. Încă o dată: este o minciună că prețurile vehiculelor electrice vor scădea.
Mulți oameni din lumea auto au spus că, având în vedere problemele legate de costurile litiului și de producția de mașini electrice, ei consideră că este o himeră că se pot înlocui mașinile cu combustie într-un timp atât de scurt, adică până în 2030. Aici există un plan diabolic: mașinile cu combustie să dispară, iar cele electrice să fie departe de a acoperi nevoile de transport ale societății umane.Constrânsă, marea masă a populației se va orienta spre transportul în comun, asigurat de privați care, deținând practic monopolul, vor impune costuri de transport înrobitoare.
Este foarte important de subliniat că vehiculele electrice, precum și tot ce funcționează cu energie electrică va fi conectat, într-un fel sau altul, la internet, adică la acea rețea prin care se va putea realiza în viitor un control total asupra lumii. Controlorii (Cabala), guvernul, vor avea posibilitatea blocării și manipulării oricărui utilaj care funcționează cu electricitate, inclusiv vehiculele electrice. Deținând un astfel de control, din centre de supraveghere centralizate se poate superviza totul: deplasarea mărfurilor și a indivizilor, conținutul transporturilor, afluxul și dirijarea circulației, modelarea schemelor de transport și aprovizionare dar și identificarea permanentă a fiecărei persoane, legăturile pe care le stabilește, ce cumpără și ce vinde, cu cine se întâlnește și în ce scop, etc., etc. Practic nu va mai exista intimitate, dacă un „organ” stabilește, orice poate fi popularizat, blocat, accelerat ori contorsionat. Lumea , fiecare individ va fi o jucărie în mâinile stăpânilor.
Deși asemenea posibilități sunt, până la un punct, utile și chiar necesare, abuzarea de aceste facilități de către o minoritate împotriva majorității înseamnă instaurarea celei mai perfide și crâncene sclavii.
Practic, în toate societățile neterestre avansate, totul este electric, cu puține excepții (cum ar fi folosirea navelor cu pânze). Din păcate dezvoltarea acestor tehnici, atingerea unor niveluri foarte înalte de tehnicitate într-o societate bazată pe inechitate și pe control, este cu siguranță, distructivă și nu ajută progresului unei societăți. Vouă mereu și din totdeauna vi s-a ascuns partea rea a lucrurilor.
Apoi, promovarea conceptului de producere a unor bunuri „de unică folosință” este o cale sigură de creștere a nivelului de poluare (
nota C.M.: deșeurile ajungând în primul rând în țările slab dezvoltate și în care corupția este la cote maxime). cu conceptul de a fi de unică folosință (un alt factor de poluare extremă a vehiculelor electrice).

Revenind la vehiculele electrice, o dovadă a calității proaste bateriilor de acumulatori o reprezintă frecventele autoincendieri, în urma cărora, de obicei, paguba și poluarea sunt totale. Chiar și scuterele și bicicletele electrice iau foc.

Există și alți factori de risc împotriva vehiculelor electrice, de exemplu o mașină electrică cântărește mult mai mult decât o mașină cu motor cu combustie, iar, procentual, în accidentele în care sunt implicate mașinile electrice în întreaga lume mor mai mulți oameni decât în cazul vehiculelor cu combustie (nota C.M.: asta din mai multe motive, printre care greutatea mai mare a mașinilor, care determină un impact la coliziune mai puternic, manevrabilitate mai dificilă, autonomie redusă, reparație mai dificilă și mai costisitoare. Rata deceselor în accidente de mașină a crescut alarmant de la apariția EV (Vehiculului electric).

Un alt factor este că un vehicul EV poate fi revizuit doar în atelierele specializate, unde nr. de specialiști este mult prea mic. Apoi, echipamentele și aparatele de diagnosticare sunt extrem de scumpe și cer o specializare anume, pe care puțini lucrători și-o permit..

Faptul că sunt mașini aparent nepoluante este folosit ca argument pentru a controla mințile celor care nu pot vedea dincolo, adică poluarea care se produce până la obținerea obiectului finit în timp ce poluarea produsă de o mașină diesel este evidentă și imediat observată. Problema este 9besrvabilă este poluarea, contaminarea locală provocată de un auto în funcțiune în timp ce poluarea enormă dinainte de producerea celui mijloc de transport rămâne practic neobservată de utilizator. În concluzie, la nivel civilizațional și planetar, mașina electrică, toate vehiculele electrice (EV), poluează și distrug mult mai mult.

De asemenea, trebuie menționat și faptul că afirmația Cabalei precum că mașinile cu combustie eliberează mari cantități de CO2, care provoacă modificări climatice. Aceasta este o minciună în„splendoarea”ei, deoarece CO2 NU este un poluant și este necesar vieții plantelor. S-a dovedit că NU există o urgență climatică și că toate acestea reprezintă o mare minciună folosită ca scuză pentru a impune agende de control asupra populației.

Știința umană oficială spune că CO2 este un poluant care provoacă efectul de seră și schimbările climatice. Însă adevărata știință umană a demonstrat deja că CO2 nu este un poluant și este un „gaz care ajută viața”, deoarece plantele depind și au nevoie de el pentru procesele lor organice. Este și concluzia științei taygetane.

Vehiculele electrice poluează mult mai mult deoarece marile cantități de energie electrică care încarcă bateriile mașinilor (și consumatorilor de energie electrică, în general) provin din centralele nucleare ionizante în faza de eliberare a energiei, nu de absorbție, care la rândul lor depind de centralele de generare a energiei pe bază de cărbune unde se ard și se eliberează cantități uriașe de CO2. În mod indirect, vehiculele electrice sunt un mare poluant al planetei, poluarea pe care o produc procesele de obținere a bateriilor de acumulatoare și a energiei electrice cu care ele se încarcă, deșeurile rezultate din aceste procese, fiind infinit mai mare nocive, mai periculoase și mai distructive decât poluarea rezultată din arderile de combustibil care au loc în mașini. În ceea ce privește energia electrică obținută de la eoliene, centrale geotermale sau solare, acestea sunt mai mult mici contributoare de energie, în general de proastă calitate. Cu sau fără asemenea generatoare stocul de energie consumată nu suferă modificări importante.

Închei cu evidențierea realității că centralele electrice sunt poluatoare importante ale mediului, deși tipul de deșeuri rezultate nu este atât de periculos pe termen lung sau pentru întreaga planetă, așa cum se spune, dat fiind faptul că argumentele științei voastre privind cauzele efectului de seră sunt total false; argumentația servind doar impunerii agendelor de control ale Cabalei.

Robert: Cu alte cuvinte, ceea ce poluează este producția care generează acea electricitate.

Yazhi: De asemenea, procesul de fabricație a litiului este extrem de poluant pentru mediul înconjurător, chiar și litiul în sine, care este eliberat atunci când se utilizează în bateriile de mașină, bateriile de telefon mobil și orice altceva care îl conține. Este mult mai periculos atunci când elementele unei baterii uzate sunt aruncate, căci litiul se descompune în gropile de gunoi în care ajung acele componente, și poluează planeta.

Robert: Se spune că a fost inventat motorul cu apă și că ar trebui făcute doar câteva modificări pentru ca un motor cu benzină să funcționeze cu componentele rezultate din descompunerea apei.

Yazhi: Știu de această invenție și se vorbește de ea de foarte mulți ani dar mereu bunele invenții rămân neaplicate iar inventatorii mor în anonimat.

https://swaruu.org/transcripts/electric-cars-and-why-they-are-bad-cabal-s-agendas-yazhi-swaruu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu