Autor
Gosia de la Agenția Cosmică,
Publicat 27 ianuarie 2023
Traducere Const. Mihăilescu
Yazhi: Ceea ce văd eu în viitorul omenirii voastre este dispariția automobilului cu combustie și impunerea celor electrice, deși asta va accelera decăderea și autodistrugerea societății umane.
Toată lumea vede transporturile electrice ca pe un viitor sigur și fără poluarea mediului, când, de fapt lucrurile vor sta exact pe dos.
Trecerea
la mașinile electrice, contrar a ceea ce se susține, va dovedi că
poluarea mediului va crește exponențial și totul va fi o iluzie și
o manipulare. Ideea treceri la mijloace de transport electrice
(autobuze, biciclete, motociclete, camioane, scutere, skateboard-uri)
se va dovedi catastrofală pentru omenire. .
Oamenii cred că
mașinile electrice le vor înlocui pe cele cu combustie, încetul cu
încetul, până când toată lumea va avea un mijloc de transport
electric, cel cu combustie devenind o amintire. Deși costurile de
producere și achiziționare ale unui mijloc de transport electric
sunt foarte mari, se spune că, în viitor vor scădea. Asta e o
capcană.
Vă garantez că aceste așteptări nu se vor
materializa. Dimpotrivă, costurile și poluarea vor crește. Unul
dintre motivele principale este că Litiul
este din ce în ce mai rar și mai greu de obținut iar cererea va fi
din ce în ce mai mare căci Litiul este elementul de bază,
indispensabil în producerea bateriilor electrice (pentru telefoane,
computere, cipuri, practic, pentru tot ce este electric). Deci costul
de producție a tot ceea ce este electric va fi din ce în ce mai
ridicat. Ca să nu mai vorbim că exploatarea minereului de litiu
este dificilă, periculoasă, are randament mic și este prost
plătită.
Toți producătorii de automobile și echipamente
electrice încearcă asiduu să reducă cantitatea de litiu necesară
în componente, și asta va afecta negativ calitatea și durata de
viață a produselor. De îndată ce mașinile cu motor cu ardere vor
fi scoase din circulație prin lege (în perioada 2030 - 2035, se
preconizează), și cum marea majoritate a populației nu-și va
permite achiziționarea unui vehicul electric, transportul va cădea
în mâinile câtorva deținători de mijloace de transport, ei
impunând creșterea costurilor cu transportul de orice fel. Încă
o dată: este o minciună că prețurile vehiculelor electrice vor
scădea.
Mulți oameni din lumea auto au spus că, având în
vedere problemele legate de costurile litiului și de producția de
mașini electrice, ei consideră că este o himeră că se pot
înlocui mașinile cu combustie într-un timp atât de scurt, adică
până în 2030. Aici există un plan diabolic: mașinile cu
combustie să dispară, iar cele electrice să fie departe de a
acoperi nevoile de transport ale societății umane.Constrânsă,
marea masă a populației se va orienta spre transportul în comun,
asigurat de privați care, deținând practic monopolul, vor impune
costuri de transport înrobitoare.
Este foarte important de
subliniat că vehiculele electrice, precum și tot ce funcționează
cu energie electrică va fi conectat, într-un fel sau altul, la
internet, adică la acea rețea prin care se va putea realiza în
viitor un control total asupra lumii. Controlorii (Cabala), guvernul,
vor avea posibilitatea blocării și manipulării oricărui utilaj
care funcționează cu electricitate, inclusiv vehiculele electrice.
Deținând un astfel de control, din centre de supraveghere
centralizate se poate superviza totul: deplasarea mărfurilor și a
indivizilor, conținutul transporturilor, afluxul și dirijarea
circulației, modelarea schemelor de transport și aprovizionare dar
și identificarea permanentă a fiecărei persoane, legăturile pe
care le stabilește, ce cumpără și ce vinde, cu cine se întâlnește
și în ce scop, etc., etc. Practic nu va mai exista intimitate, dacă
un „organ” stabilește, orice poate fi popularizat, blocat,
accelerat ori contorsionat. Lumea , fiecare individ va fi o jucărie
în mâinile stăpânilor.
Deși asemenea posibilități sunt,
până la un punct, utile și chiar necesare, abuzarea de aceste
facilități de către o minoritate împotriva majorității înseamnă
instaurarea celei mai perfide și crâncene sclavii.
Practic, în
toate societățile neterestre avansate, totul este electric, cu
puține excepții (cum ar fi folosirea navelor cu pânze). Din păcate
dezvoltarea acestor tehnici, atingerea unor niveluri foarte înalte
de tehnicitate într-o societate bazată pe inechitate și pe
control, este cu siguranță, distructivă și nu ajută progresului
unei societăți. Vouă mereu și din totdeauna vi s-a ascuns partea
rea a lucrurilor.
Apoi, promovarea conceptului de producere a
unor bunuri „de unică folosință” este o cale sigură de
creștere a nivelului de poluare (nota
C.M.: deșeurile ajungând în primul rând în țările slab
dezvoltate și în care corupția este la cote maxime).
cu conceptul de a fi de unică folosință (un alt factor de poluare
extremă a vehiculelor electrice).
Revenind la vehiculele
electrice, o dovadă a calității proaste bateriilor de acumulatori
o reprezintă frecventele autoincendieri, în urma cărora, de
obicei, paguba și poluarea sunt totale. Chiar și scuterele și
bicicletele electrice iau foc.
Există și alți factori de
risc împotriva vehiculelor electrice, de exemplu o mașină
electrică cântărește mult mai mult decât o mașină cu motor cu
combustie, iar, procentual, în accidentele în care sunt implicate
mașinile electrice în întreaga lume mor mai mulți oameni decât
în cazul vehiculelor cu combustie (nota C.M.: asta din mai multe
motive, printre care greutatea mai mare a mașinilor, care determină
un impact la coliziune mai puternic, manevrabilitate mai dificilă,
autonomie redusă, reparație mai dificilă și mai costisitoare.
Rata deceselor în accidente de mașină a crescut alarmant de la
apariția EV (Vehiculului electric).
Un alt factor este că un
vehicul EV poate fi revizuit doar în atelierele specializate, unde
nr. de specialiști este mult prea mic. Apoi, echipamentele și
aparatele de diagnosticare sunt extrem de scumpe și cer o
specializare anume, pe care puțini lucrători și-o permit..
Faptul
că sunt mașini aparent nepoluante este folosit ca argument pentru a
controla mințile celor care nu pot vedea dincolo, adică poluarea
care se produce până la obținerea obiectului finit în timp ce
poluarea produsă de o mașină diesel este evidentă și imediat
observată. Problema este 9besrvabilă este poluarea, contaminarea
locală provocată de un auto în funcțiune în timp ce poluarea
enormă dinainte de producerea celui mijloc de transport rămâne
practic neobservată de utilizator. În concluzie, la nivel
civilizațional și planetar, mașina electrică, toate vehiculele
electrice (EV), poluează și distrug mult mai mult.
De
asemenea, trebuie menționat și faptul că afirmația Cabalei precum
că mașinile cu combustie eliberează mari cantități de CO2, care
provoacă modificări climatice. Aceasta este o minciună
în„splendoarea”ei, deoarece CO2 NU este un poluant și este
necesar vieții plantelor. S-a dovedit că NU există o urgență
climatică și că toate acestea reprezintă o mare minciună
folosită ca scuză pentru a impune agende de control asupra
populației.
Știința umană oficială spune că CO2 este un
poluant care provoacă efectul de seră și schimbările climatice.
Însă adevărata știință umană a demonstrat deja că CO2 nu este
un poluant și este un „gaz care ajută viața”, deoarece
plantele depind și au nevoie de el pentru procesele lor organice.
Este și concluzia științei taygetane.
Vehiculele electrice
poluează mult mai mult deoarece marile cantități de energie
electrică care încarcă bateriile mașinilor (și consumatorilor de
energie electrică, în general) provin din centralele nucleare
ionizante în faza de eliberare a energiei, nu de absorbție, care la
rândul lor depind de centralele de generare a energiei pe bază de
cărbune unde se ard și se eliberează cantități uriașe de CO2.
În mod indirect, vehiculele electrice sunt un mare poluant al
planetei, poluarea pe care o produc procesele de obținere a
bateriilor de acumulatoare și a energiei electrice cu care ele se
încarcă, deșeurile rezultate din aceste procese, fiind infinit mai
mare nocive, mai periculoase și mai distructive decât poluarea
rezultată din arderile de combustibil care au loc în mașini. În
ceea ce privește energia electrică obținută de la eoliene,
centrale geotermale sau solare, acestea sunt mai mult mici
contributoare de energie, în general de proastă calitate. Cu sau
fără asemenea generatoare stocul de energie consumată nu suferă
modificări importante.
Închei cu evidențierea realității
că centralele electrice sunt poluatoare importante ale mediului,
deși tipul de deșeuri rezultate nu este atât de periculos pe
termen lung sau pentru întreaga planetă, așa cum se spune, dat
fiind faptul că argumentele științei voastre privind cauzele
efectului de seră sunt total false; argumentația servind doar
impunerii agendelor de control ale Cabalei.
Robert:
Cu alte cuvinte, ceea ce poluează este producția care generează
acea electricitate.
Yazhi:
De asemenea, procesul de fabricație a litiului este extrem de
poluant pentru mediul înconjurător, chiar și litiul în sine, care
este eliberat atunci când se utilizează în bateriile de mașină,
bateriile de telefon mobil și orice altceva care îl conține. Este
mult mai periculos atunci când elementele unei baterii uzate sunt
aruncate, căci litiul se descompune în gropile de gunoi în care
ajung acele componente, și poluează planeta.
Robert:
Se spune că a fost inventat motorul cu apă
și că ar trebui făcute doar câteva modificări pentru ca un motor
cu benzină să funcționeze cu componentele rezultate din
descompunerea apei.
Yazhi:
Știu de această invenție și se vorbește de ea de foarte mulți
ani dar mereu bunele invenții rămân neaplicate iar inventatorii
mor în anonimat.
https://swaruu.org/transcripts/electric-cars-and-why-they-are-bad-cabal-s-agendas-yazhi-swaruu
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu