............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

sâmbătă, 15 iunie 2019

Umilinţă supremă: S-a stabilit oficial şi definitiv, în instanţă, că CCR a încălcat practic Constituţia


Sub conducerea lui Valer Dorneanu, Curtea Constituţională a suferit o umilinţă greu de îndurat pentru instituţia teoretic garant al respectării Constituţiei.
Palatul Cotroceni, depunere jurământ, noii membri ai CCR. În imagine,  Valer Dorneanu Mona Pivniceru şi Daniel Morar

 Curtea de Apel Bucureşti (CAB) a decis definitiv că pârâta Curtea Constituţională se face vinovată de restricţionarea accesului la informaţii de interes public, drept statuat prin art. 31 din Constituţie. Iar motivul acestei opacităţi ar putea fi acoperirea unei posibile fapte penale comise în sânul CCR, spune jurnalista Ioana Ene Dogioiu într-un editorial intitulat "CCR nu e mai presus de lege: Hotărâre definitivă fără precedent. Curtea Neconstituţională a României", publicat în ziare.com.
"Este o premieră absolută, un precedent obţinut de o avocată strălucită, Elenina Nicuţ, în procesul pe care l-am intentat anul trecut Curţii Constituţionale. Este pentru prima dată în istoria CCR când o instanţă de judecată îi demonstrează prin hotărâre definitivă că puterea ei nu este discreţionară, ci este strict supusă legilor din România. Grav este că CCR nu a fost până acum conştientă de această limitare.
Povestea începe pe 1 august 2017, când scriam că în Dosarul Bombonica - cel prin care CCR uzurpa rolul legiuitorului şi îi impunea acestuia stabilirea unui prag al prejudiciului în infracţiunea de abuz în serviciu - s-a întâmplat un fapt straniu: procurorul Cosmin Grancea, reprezentatul PICCJ, a cerut CCR să corecteze o eroare materială din cuprinsul Deciziei 392/2017, susţinând că, aşa cum a fost ea publicată în Monitorul Oficial şi pe site-ul CCR, afirmaţiile sale în cadrul dezbaterilor din acest dosar au fost greşit redate.
În baza Legii 544, am cerut CCR să îmi precizeze ce anume solicită concret procurorul Grancea şi cum a fost soluţionată cererea domniei sale, aparent o respingere, având în vedere că nu a apărut nicio îndreptare de eroare materială în acest caz. CCR a refuzat. Atunci am cerut CCR să îmi remită înregistrarea şedinţei de judecată ca să mă lămuresc singură. CCR a refuzat şi asta. Am revenit cu o reclamaţie administrativă. Răspunsul, semnat nu de un funcţionar pe care să se dea acum vina, ci de judecătorul constituţional Ştefan Minea, a fost tot negativ.
Şi atunci am decis să dau în judecată CCR, fiind reprezentată de avocata Elenina Nicuţ. Instanţa Tribunalului Municipiului Bucureşti (TMB) a decis că CCR trebuie să se supună Legii 544, ceea ce CCR a refuzat şi a contestat hotărârea. Adică şi-a prelungit propria situaţie de neconstituţionalitate şi ilegalitate. Curtea de Apel Bucureşti n-a avut nevoie decât de câteva ore pentru a confirma decizia TMB, că CCR a încălcat Constituţia României prin încălcarea dreptului la informare.
În ceea ce mă priveşte, sunt decisă să merg până la capăt şi să obţin copia înregistrării şedinţei, chiar dacă asta va însemna un executor judecătoresc care să pună în aplicare hotărârea. CCR are la dispoziţie exact 30 zile să îmi remită copia. După care, mă voi adresa unui executor judecătoresc, dacă Curtea Constituţională nu va înţelege să se supună hotărârii judecătoreşti. De asemenea, atunci când o voi primi, voi expertiza copia pentru a vedea dacă nu a fost prelucrată în vederea ascunderii unui fals.
Pentru că trebuie lămurit dacă CCR a făcut prin refuzul corectării erorii materiale şi refuzul de a-mi remite copia înregistrării un simplu exerciţiu de aroganţă sau este vorba despre acoperirea unui fals la întocmirea Deciziei 392/2017, eventual pentru a acoperi argumentele care contravin obligaţiei impusă de CCR legiuitorului în privinţa pragului.
Dar dincolo de acest aspect, cred că există nişte chestiuni grave, care trebuie avute în vedere:
1. CCR, ultima apărătoare a Constituţiei, a încălcat Constituţia României.Instanţa chemată să judece conflicte de încălcare a Constituţiei a încălcat Constituţia. Şi nu vreun funcţionar oarecare. Încălcarea Constituţiei a fost comisă sub semnatura unui judecător al CCR, dl Ştefan Minea. Ce abordare are CCR faţă de Constituţie în aceste condiţii? Cum mai poate fi CCR credibilă când împarte dreptatea constituţională prin conflicte?
2. Până în ultima secundă, până la ultimul termen în faţa Curţii de Apel Bucureşti,CCR a susţinut că nu poate fi judecată de o instanţă a acestei ţări, deci că este deasupra legii, altă încălcare a Constituţiei potrivit căreia nimeni nu este deasupra legii.
Reprezentanta CCR, precizând explicit că aşa a fost instruită de preşedintele CCR, Valer Dorneanu, a stupefiat judecătorii susţinând că o instanţă a acestei ţări îşi depăşeşte atribuţiile dacă analizează conduita CCR. Cu alte cuvinte, dl Dorneanu şi-a trimis reprezentanta să le spună judecătorilor că nu au dreptul să judece. Rezultă de aici că CCR, în frunte cu preşedintele îndrumător Dorneanu, se consideră deasupra oricărei legi şi asupra oricărui control chiar în deciziile sale administrative, cum este aplicarea Legii 544.
Discuţia nu a fost atât în jurul caracterului de informaţie publică a copiei solicitate, cât în jurul obligaţiei CCR de a respecta legile acestei ţări şi de a fi supusă controlului justiţiei. În acest caz, discutăm totuşi despre o conduită care a putut fi clarificată, dar ce ne facem când e vorba despre decizii care într-adevăr sunt general obligatorii şi inatacabile? Când mentalitatea Curţii este profund neconstituţională, când CCR consideră că nu se supune niciunei legi şi nici măcar Constituţiei, după cum arată clar speţa pierdută la CAB, cum să nu fie deciziile sale abuzive şi arbitrarii?
Câte ilegalităţi şi neconstituţionalităţi avem în deciziile CCR, semnalate de opinii separate, dar imposibil de corectat? Şi nu mă refer doar la cazurile foarte mediatizate, ci şi la deciziile mai puţin cunoscute în care CCR judecă în locul instanţelor toată speţa şi le trimite hotărârea gata decisă? Culmea este că această Curte Neconstituţională a României cere să devină instanţă de judecată cu acte în regulă. Adică să poată desfiinţa orice hotărâre judecătorească definitivă.
3. Precedentul creat este că CCR poate fi, totuşi, readusă, măcar parţial, în limite constituţionale şi legale. Măcar acum, după ce breşă a fost creată şi intangibilitatea CCR a fost demontată, graţie unor judecători care nu s-au lăsat intimidaţi şi au apărat independenţa puterii judecătoreşti.
Pe rolul instanţelor mai există o speţă extrem de importanţă. Aceeaşi avocată Elenina Nicuţ se bate cu CCR pentru anularea Hotărârii 1 din 2017 prin care preşedintele Dorneanu primeşte atribuţia de a decide arbitrar dacă o decizie a CCR poate sau nu să fie publicată în Monitorul Oficial şi pe site-ul CCR după cum îi convine. Instanţa Curţii de Apel Bucureşti a apreciat în primă instanţă că Hotărârea 1 este de o vădită nelegalitate şi enumeră prevederile din Legea 47 şi din Regulamentul CCR pe care le încălca aceasta. Mai mult decât atât, potrivit instanţei CAB, prin Hotărârea 1/2017, CCR încalcă însăşi Constituţia, mai precis art 31 din legea fundamentală.
Avem aşadar o Curte Constituţională care s-a îmbolnăvit de propria putere, care legiferează prin uzurparea rolului Parlamentului, care încalcă legi şi chiar Constituţia, care crede că nu se supune instanţelor de judecată, care mai pe româneşte face numai ce o taie capul, indiferent de legalitate şi constituţionalitate.
Este probabil cel mai grav fenomen cu care se confruntă România din 1989 încoace. O Curte Constituţională corectă, reper, este fundamental necesară într-un stat de drept. Curtea Neconstituţională a României poate distruge o ţară."

Suflet românesc...

Iodan Treipi în PENSIONARI DIN ROMÂNIA
23 ore - FACEBOOK


Eminescu s‑a stins în singurătate. În dimineața de 15 iunie cu 130 de ani în urmă, fiind internat la Sanatoriul Șuțu din București, a fost găsit mort, fără să fi avut pe nimeni la căpătâi... La înmormântare, presa vremii scria că o doamnă din Moldova, îmbrăcată în negru, a aşezat pe pieptul poetului un buchet de flori nu mă uita. Nu putea fi alta decât cea care l-a iubit, l-a inspirat şi l-a ajutat în clipe grele, Veronica Micle. El însuși a versuit și clipa plecării: „Şi când se va întoarce pământul în pământ,/ Au cine o să ştie de unde-s, cine sunt?/ Cântări tânguitoare prin zidurile reci/ Cerşi-vor pentru mine repaosul de veci. (Doxologia)


joi, 13 iunie 2019

Metodă sigură de epurare a calciului din oase

Accesați:
https://www.facebook.com/piloiu.mariana/videos/2358133424251958/

Asta se întâmplă și cu calciul din oasele și dinții celor care consumă aceste „răcoritoare” (de fapt, „distrugătoare”)

De acord.

Unde sunt banii primăriei capitalei.

Opriți finanţarea cultelor religioase de la bugetul de stat și impozitați biserica!

„Echitate”

(sursa : FACEBOOK)
Aurel Prodan a distribuit o postare în grupul Grup Mesaje Frumoase.
20 ore

Ăsta chiar are tupeu.

(dacă nu cumva este senil !?)

Paula Simon a distribuit o postare în grupul Pro Băsescu !
6 ore
Ti-a facut scurt si ultimul neuron disponibil!

De aia nici nu se va introduce.

Piloiu Mariana în Pro Băsescu !
8 ore
VOTUL ELECTRONIC = MOARTEA PSD-ului!

Atunci se va vedea că PSD ESTE un partid de 5%!

marți, 11 iunie 2019

Ce știm despre EUROGENDFOR – Forța Jandarmeriei Europene


UE a creat o structură transfrontalieră de tip STASI care are puteri enorme și care nu răspunde decât în fața unei structuri necunoscute. Se numește EUROGENDFOR sau FEG. Este o structură operațională hibridă de tip militaro-servicii secrete și care are menirea de a inăbuși orice răzmeriță civică în statele membre ale Uniunii Europene.
 
Cum este posibil? Pai, iată că e posibil.
Deci, în momentul în care Juncker propunea în 2016, la sugestia lui Merkel, înființarea armatei UE, această forță Eurogendfor exista deja, doar că funcția acestei structuri este bazată pe ideea de forță militară ce va fi folosită împotriva propriilor cetățeni, nu împotriva agresorilor străini. România a semnat Tratatul de constituire a FEG, și deci avem și noi o structură care poate fi activată împotriva cetățeanului.
Eurogendfor este formată în prezent din şapte state membre: Franţa, Italia, Spania, Olanda, Portugalia, România şi Polonia, un stat partener, Lituania şi un membru observator, Turcia.
FEG este o forță de poliție și miliție combinată, proiectată conform legendelor Jandarmeriei Franceze. A fost înființată acum câțiva ani, pentru a face față rapid la orice amenințare percepută de creștere a tulburărilor civile și, de asemenea, pentru consolidarea politicii comune de securitate și apărare a UE.
Eurogendfor a fost inițial creată de Uniunea Europeană în septembrie 2004, la sugestia ministrului francez al Apărării, având sediul central în Vicenza, nord-estul Italiei, cu un nucleu de 800-900 de membri pregătiți să se desfășoare în termen de 30 de zile, precum și alte 2.300 de armături disponibile în standby.
În prezent, apartenența la această forță a Jandarmeriei este deschisă numai țărilor din UE care au o forță de poliție cu statut militar. (Este necesar să fie subliniat că ideea de jandarmerie este aceea de forță militară concepută pentru ca un stat să o poată folosi împotriva propriilor săi cetățeni, nu împotriva agresorilor străini.) Dar, Institutul de Relații Internaționale din Olanda (Clingendael) a sugerat că normele de incluziune ar putea fi relaxate, caz în care toate statele membre ale UE s-ar putea alătura și, teoretic, operația FEG s-ar putea extinde în întreaga Uniune Europeană.
FEG a mers atât de departe încât a creat un motto pentru aceasta entitate, Lex paciferat, ceea ce înseamnă „legea va aduce pace” și, de asemenea, un steag, constând dintr-un scut albastru, cu o grenadă centrală pe o sabie verticală (sau, cum ar zice alții, o cruce inversată).
FEG a fost declarată oficial operațională în 2006, însă statutul său a fost în cele din urmă consfințit prin lege la 18 octombrie 2007, prin Tratatul de la Velsen, adoptat de Regatul Spaniei, Republica Franceză, Republica Italiană, Regatul Olandei şi Republica Portugheză. România a ratificat Tratatul privind crearea forței la 1 martie 2015.
Țara noastră a deţinut pentru o perioadă de doi ani (iunie 2017 – iunie 2019) funcția de comandant al Eurogendfor și, în anul 2015, prin intermediul Jandarmeriei Române, a deţinut Preşedinţia Comitetului Interministerial (CIMIN) al Eurogendfor.
La preluarea funcției de comandant al Eurogendfor, MAE, într-un comunicat de presă, saluta preluarea acestei funcții „de importanță și vizibilitate, în contextul implicării tot mai active a EUROGENDFOR în misiuni sub egida UE și ONU, precum și al contribuției acesteia la implementarea în domeniul securității și apărării a obiectivelor Strategiei Globale a UE”.
Eurogendfor reprezintă o forță multinațională formată din unităţi de poliţie cu statut militar şi atribuţii în domeniul poliţienesc, puse la dispoziţie de către statele fondatoare în mod voluntar.
În conformitate cu articolul 5 din Tratatul de la Velsen, FEG poate fi, de asemenea, plasată „la dispoziția... ONU, Organizația pentru Securitate și Cooperare în Europa (OSCE), NATO și alte organizații internaționale sau coaliții ad-hoc”, pentru diverse misiuni.
Articolul 4 din tratat prevede că forțele FEG ar putea fi plasate fie sub autoritatea civilă, fie prin intermediul comandamentului militar, pentru efectuarea misiunilor de securitate și ordine publică, prin supravegherea poliției locale și prin includerea activităților de urmărire penală. De asemenea, aceștia ar putea desfășura activități de supraveghere publică, poliție de frontieră și informații generale și, potrivit unei „clauze de solidaritate” din Tratatul de la Lisabona din 2007, FEG ar putea chiar „asista un stat membru pe teritoriul său”. Aceasta înseamnă că am putea vedea Forța Eurogendarmerie pe străzile noastre ajutând, să zicem, pentru a potoli așa-numitele tulburări politice?
FEG ar putea face aceasta doar cu consimțământul guvernului. Și odată ce Eurogendfor se află în interiorul țării, niciun guvern nu ar putea să-i ordone să plece.
Un aspect îngrijorător, semnalat de jurnalistul Jason Groves în Sunday Express cu o lună înainte de semnarea Tratatului de la Velsen, a fost că, fără niciun fel de publicitate în presă, o forță similară de tip jandarmerie funcționase în Bosnia chiar înainte ca Tratatul să fi fost semnat. Aceasta ar putea indica faptul că cei care organizează FEG sunt fericiți să opereze în afara controlului parlamentar, iar acest aspect poate determina natura viitoarelor intervenții europene.
În raportul Clingendael, din martie 2009, în cadrul „Potențialul EUROGENDFOR“, Michiel de Weger sugerează că ar fi benefic pentru FEG să relaxeze regulile și să includă mai multe forțe tip non-jandarmerie. Deoarece FEG stabilește deja standardele comune de formare ale forțelor naționale de jandarmerie, aceste întăriri ar putea deveni mai profesioniste și ar contribui astfel la o cooperare mai strânsă a UE în domeniul aplicării legii transfrontaliere.
Raportul Clingendael oferă o altă opțiune pentru FEG, care are un potențial înfricoșător: instruirea forțelor de jandarmerie din toată lumea pentru a crea Jandarmeria globală. Și, așa cum spune și Michiel de Weger, în timp ce există un grup enorm de peste 430.000 de trupe similare paramilitare care funcționează în prezent doar în țările UE, există aproape 2,5 milioane de astfel de personal în întreaga lume care ar putea fi instruiți de FEG să întreprindă acțiuni la nivel mondial.
 
Acestea ar putea servi unui scop dublu – de exemplu, fie pentru a sprijini guvernul într-un stat sfâșiat de proteste și tulburări civile, fie pentru a asigura interesele țărilor participante împotriva populației sau a statelor rebele.
Deci, Forța Jandarmeriei Europene ar fi necesar să fie privită ca un mic pas spre o mai mare integrare militară europeană.
Există acum trei instrumente de control ale UE privind justiția și afacerile interne ale statelor membre: 
1. Mandatul european de arestare care permite cetățenilor să fie arestați în orice țară la cererea unui stat membru al UE și trimis în închisori fără cauțiune în așteptarea procesului.
2. Europol, Agenția Europeană de Informații, ai cărei ofițeri au imunitate diplomatică pentru ceea ce fac.
3. Și acum, Forța de jandarmerie europeană, o forță polițienească multinațională cu statut militar, capabilă să intre în orice stat membru al UE, la cererea guvernului, și care ar putea funcționa la nivel global ca forță paramilitară.
De la înființare, FEG a funcționat oficial în cel puțin trei scenarii: în Bosnia și Herțegovina, între 2007 și 2010, în cadrul misiunii Eufor „Althea”; în Haiti, în 2010, în urma cutremurului, răspunzând cererii ONU; în Afganistan, sub egida NATO, unde pregătește încă poliția locală. Cu toate acestea, multi cred că FEG a avut operații de amploare și în alte locuri și contexte, cum ar fi în Grecia în timpul revoltelor anti-austeritate.
Cel mai supărător aspect legat de acest grup paramilitar, aflat în prezent sub comanda colonelului olandez Cornelis Kuijs, este autonomia totală. FEG nu este nevoie să răspundă parlamentelor națiunilor care au creat-o și, cu atât mai puțin, celui european de la Strasbourg. Mai presus de toate, se pare că membrii EFG se pot bucura de imunitate judiciară totală.
Articolul 21 din Tratatul de la Velsen prevede inviolabilitatea spațiilor, clădirilor și arhivelor Eurogendfor.
Articolul 22 imunizează proprietățile și capitalurile financiare ale executivului acestei super-poliții în acțiunile judiciare ale statelor naționale individuale, iar articolul 23 prevede că toate comunicările ofițerilor Eurogendfor nu pot fi interceptate de către nicio autoritate judiciară.
Velsen prevede, de asemenea, că țările semnatare vor renunța să solicite despăgubiri pentru orice prejudiciu cauzat de această super-miliție și articolul 29 protejează pe cei din Eurogendfor de orice procedură judiciară împotriva lor.
În Tratatul de la Velsen există o întreagă secțiune intitulată „misiuni și sarcini“, în care se arată că Eurogendfor poate funcționa „chiar și la înlocuirea forțelor de poliție cu civili“, în toate fazele de gestionare a unei crize. Tratatul menționează următoarele atribuții ale FEG: să asigure siguranța publică și ordinea publică, desfășurarea activităților de poliție, precum și de control și „misiuni de supraveghe”, activități de poliție locală în investigațiile penale. Eurogendfor va putea să se ocupe de supravegherea publică, să funcționeze ca poliție de frontieră, să obțină informații și să efectueze operațiuni contrainformative.
A fost concepută ca un fel de structură militară supranațională care să poată opera oriunde în lume, să înlocuiască forțele de poliție locale și să acționeze în deplină libertate, răspunzând doar în fața șefilor lor tăinuiți, pe verticala operațională.
Aceasta este ceea ce ați așteptat atunci când ați aderat la UE?
Eurogendfor rezonează mai degrabă cu structurile KGB, STASI ale Germaniei de Est, Ovra lui Mussolini și Gestapo-ului lui Hitler, decât cu cele ale unei poliții care apără cetățenii.
yogaesoteric
9 iunie 2019

luni, 10 iunie 2019

Escrocii se susțin.


Paula Simon a distribuit o postare în grupul Pro Băsescu !
https://www.facebook.com/PAULENACHE68/photos/a.240431393211476/411876459400301/?type=3&theater

Ce știe Firea cel mai bine? Să fie țață.

ACCESAȚI: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2265561573532579&set=gm.592813394540679&type=3&theater

„Pinochio” nu se dezminte

Accesați:
https://www.facebook.com/PAULENACHE68/photos/a.240431393211476/413456042575676/?type=3&theater

Boboc Valentin-Liviu a distribuit o postare în grupul Pro Băsescu !
16 ore

duminică, 9 iunie 2019

Basescu a mitraliat-o pe Firea in direct la RTV: „Va rog sa ramaneti o doamna”. Firea, tipete si insulte, a uitat ca este bolnavă.

 – Video  Ioana Hurdea | 9 iunie 2019

Conflict violent intre Traian Basescu si Gabriela Firea in direct la Romania TV, duminica seara. Basescu a acuzat-o ca a risipit banii Bucurestiului pe afacerile clanului ei din Voluntari. Firea a reactionat tipand, acuzandu-l pe Basescu de minciuna: „Ati ramas un mincinos si la batranete”. „Vedeti ca as putea să va dovedesc ca nu-s batran… hahaha. De unde pana unde ma scoateti batran?”, a replicat T.  Basescu.

Iata dialogul dintre cei doi:

Traian Basescu: Minciuna fara rusine a doamnei Firea: spune ca nu are bani in conditiile in care a cheltuit circa 200 de milioane de euro ca sa infiinteze 21 de companii municipale care au fost constatate de instanta a fi ilegal infiintate. Pentru clientela politica a bagat 200 de milioane in aceste firme.
Gabriela Firea: Dl Basescu minte, bugetul Capitalei nu a fost niciodata de un miliard de euro. Executia bugetara a fost de maxim 600 milioane euro. Domnia sa stie, ca fost primar, cati bani merg ca subventii pentru transport in comun. Sa vii sa spui asa ceva dupa ce ai fost primar general, e o mare minciuna si eu nu mai pot sa ma uit la fiecare 2 saptamani sa vad cum dl Basescu da lectii. Poate are o solutie cum impartim banii pe care trebuie sa ii dam dlui Constanda, ca pe vremea domniei sale a inceput
Traian Basescu: Doamna Firea, mintiti fara rusine.
Gabriela Firea: Daca vreti, ne vedem la judecata sa demonstrati ceea ce ati spus, ca s-au dat acesti bani. Spuneti numai minciuni. Ar trebui sa va fie jena.
Traian Basescu: Doamna Firea, vreti dumneavoastra care nu mintiti sa aratati bucurestenilor cum ati facut praf bugetul Capitalei cu cele 21 de firme cu care ati cheltuit circa 200 de milioane de euro?
G.F.: Sunteti un mincinos si cred ca veti iesi din politica ca un mincinos.
T.B.: Sunteti obligata sa veniti cu documente care arata cheltuielile pe care le-ati facut. Vedeti hotararile judecatoresti si pe urma ma cautati. Dar de ce nu platiti. Credeti ca asta e replica? Mintind. Eu nu va spun de cea mai joasa speta. Dar dvs va puteti permite? Aratati bucurestenilor pe ce ati cheltuit banii. Ati risipit banii pe afacerile dvs si cele din Ilfov.
G.F.: Sunteti in afara subiectului. Inca o data sa va fie rusine.
T.B.: Lasati-o cu rusinea, ca daca v-ar fi cat de cat rusine ati arata pe ce ati cheltuit banii Capitalei.
G.F.: Sunteti primarul zero. Un mincinos atat ati fost si vada ca si acum la batranete aratati ca ati ramas tot un mincinos. Nu ati facut nimic la Primaria Capitalei, nu ati facut nimic ca presedinte
T.B.: Suneti primarul trei de zero al Capitalei. Zero primar.
G.F.: Un mincinos si asa ati ramas si la batranete
T.B.: Vedeti ca as putea va dovedesc ca nu-s batran… hahaha. De unde pana unde ma scoateti batran?
T.B.: Nu vreau ca un demagog rusinos sa spuna pe ce ati cheltuit bugetele. Replica se da cu inteligenta, nu cu minciuni.
G.F.: Primarul general Basescu zero. A trebuit sa vina Videanu, Oprescu sa faca ceva.
T.B.: Ar trebui sa-mi fiti recunoascatoare pentru cati caini am fugarit prin Bucuresti. Dvs nici caini nu fugariti. Nu am nimic cu dvs, am cu minciunile pe care le spuneti. Dezinformati continuu.
G.F.: Are ceva cu mine, in fiecare emisiune isi da cu parerea cu un aer savant.
T.B.: Va deranjeaza savantii?
G.F.: Poate sunteti un savant de bodega, nu de biblioteca. Din pacate, iesiti din politica foarte urat.
T.B.: Dar cine v-a spus ca ies?
G.F.: Nu mi-e frica de gura dvs spurcata. Spuneti numai minciuni
T.B.: Doamna, va rog sa ramaneti o doamna. Din suflet va rog
Vezi video de la minutul 33.00: