............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

vineri, 8 mai 2015

ELENA UDREA - blog

Bună dimineața! Este ora 07.00, deci urmeaza "Apelul".(emoticon smile) 
Doar ca nu m-a mai trezit zgomotul înfiorator al celor trei zăvoare care se trag la ora 06.00. 
Si încă nu înțeleg de ce mă trezesc în patul meu. Ieri am încercat să mă readaptez la viața de acasă. Surprinzător cum uiți unele obișnuințe, cum ar fi folosirea telefonului mobil, în ce direcție se rotește robinetul de la duș...etc. 
Vă mulțumesc tuturor celor care v-ați gândit la mine în această perioadă! In special celor care mi-ați fost alături. Sunt convinsă că forța gândurilor voastre pozitive a contat.
Să aveți o zi frumoasa! Eu sunt aici...
  • Lui Damian Briciu, lui Gelu Blejan, lui Mire Daskalu şi altor 1.851 le place asta.
  • Const. Mihăilescu: Elena, ai fost și vei rămâne un model de demnitate și curaj. Mă bucur că țara asta mai are și asemenea tineret. Doamne, ce prăpastie este între tipul de om pe care-l reprezinți tu și cel reprezentat de Ponta! Ai încredere în drumul și menirea ta. Vei ajunge acolo unde meriți. (Poate atunci vei termina și ceea ce ai început la Vidra, pe care ura și prostia actualilor guvernanți ar vrea să desființeze). Te iubim și...mult curaj, căci, din păcate, calvarul nu s-a terminat. Dar vei învinge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu