............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

sâmbătă, 4 august 2018

Un posibil gest umanitar, și nu numai..

Postez mai jos traducerea unei scrisori primită de la fiica lui Muammar Gaddafi. Dacă cineva este interesat, poate da curs acestei cereri.
C.M.

Ashia Gaddafi
Bună ziua iubite cititor,
Vă rog să mă iertați că îndrăznesc să vă trimit această scrisoare încărcată de lacrimile și durerea mea din inimă.

Sunt Aisha Muammar Gaddafi, singura fiică a președintelui ambasador al Libiei, Hon. Muammar Gaddafi. Știu că scrisoarea mea ar putea veni la dv. ca o surpriză pentru că nu mă cunoașteți dar, din cauza naturii nedorite a situației mele, aici în tabăra de refugiați Ouagadougou Burkina Faso, am decis să vă cer ajutor. 
Am trecut prin dureri și momente deosebite de la moartea tatălui meu. Între timp, familia mea a fost și este ținta atacurilor occidentale conduse de NATO care vrea să distrugă cu orice preț amintirea tatălui meu. Investițiile noastre și conturile bancare din străinătate sunt țintele lor preferate.

Tatăl meu, binecuvântată să-i fie amintirea, a depus suma de 5.8 milioane de dolari (cinci milioane opt sute de mii de dolari) la banca din Burkina Faso, în care eu am fost menționată ca rudă apropiată (moștenitoare; nota C.M.).
Mi s-a cerut de către Bancă să prezint un investitor / partener străin interesat, care să-mi poată fi mandatar și să primească fondul în contul său, pentru o eventuală investiție în țara sa, ca urmare a statutului meu de refugiată aici, în Burkina Faso.

Sunt în căutarea unei persoane sincere și de încredere care să mă ajute și să fie mandatarul meu, astfel încât să-o recomand Băncii, în vedera transferului fondului în contul său bancar din țara în care locuiește sau din altă țară.
Am ales să vă contactez pe dv. ca urmare a rugăciunilor și meditațiilor mele și cred că nu îmi veți trăda încrederea și mă veți accepta ca soră ori ca fiică, cu forme legale.
Dacă această tranzacție vă interesează, nu trebuie să o dezvăluiți oricui, din cauza a ceea ce se întâmplă cu întreaga mea familie, în sensul că cei care luptă împotriva noastră vor face toate diligențele pentru a îngheța această trenzacție din care eu și dumneavoastră am avea de câștigat în modul cel mai onest. Așa că, vă rog să păstrați confidențialitatea eventualei dv. implicări în acest probabil aranjament, până la finalizarea demersului.

Îmi cer scuze de pe acum pentru imaginile pe care vi le voi trimite în eventuala mea corespondență, în care vă voi furniza mai multe despre mine, dacă veți accepta.
Aștept cu speranță răspunsul dv. la adresa de email: mrsaishaq@gmail.com

Cu stimă
Toate cele bune,
Aisha Gaddafi
PS: Îmi cer scuze că am folosit „spamul” dv. drept cale de comunicare, procedura explicându-se prin apariția unei erori de comunicare din această țară.
Cu sinceritate.
--------------------------------------------------------------------------------                                                                       (Iată originalul):

Hello My Beloved One,

Please bear with me i am writing this mail to you with tears and sorrow from my heart.
I am Aisha Muammar Gaddafi, the only daughter of the embattled president of Libya, Hon. Muammar Gaddafi. I know my mail might come to you as a surprise because you don’t know me, but due to unsolicited nature of my situation here in Refugee camp Ouagadougou Burkina Faso i decided to contact you for help. I have passed through pains and sorrowful moment since the death of my father. At the meantime, my family is the target of Western nations led by Nato who wants to destroy my father at all costs. Our investments and bank accounts in several countries are their targets to freeze.

My Father of blessed memory deposited the sum of $5.8M (Five Million Eight Hundred Thousand Dollars) at Bank in Burkina Faso which he used my name as the next of kin. I have been commissioned by the bank to present an interested foreign investor/partner who can stand as my trustee and receive the fund in his account for a possible investment in his country due to my refugee status here in Burkina Faso.

I am in search of an honest and reliable person who will help me and stand as my trustee so that I will present him to the Bank for the transfer of the fund to his bank account overseas. I have chosen to contact you after my prayers and I believe that you will not betray my trust but rather take me as your own sister or daughter. If this transaction interest you, you don't have to disclose it to any body because of what is going with my entire family, if the united nation happens to know this account, they will freezing it as they freeze others, so please keep this transaction only to yourself until we finalize it.

Sorry for my pictures i will enclose it in my next mail and more about me when i hear from you okay. Please reply me to my private email mrsaishaq@gmail.com

Yours Sincerely


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu