............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

sâmbătă, 8 octombrie 2022

VERDICTUL DAT DE UN JUDECATOR UNUI TÂNĂR CARE FURASE !

Piriu Corneliu

Un tânăr de 15 ani a fost prins furând dintr-un magazin din America. Încercând să scape, băiatul a distrus și un raft.

După ce judecătorul l-a audiat, l-a întrebat pe băiat:

”- Chiar ai furat pâine și brânză și ai distrus raftul? ”

Băiatul, rușinat, cu capul plecat, a răspuns: ”- Da ”.

Judecătorul: De ce ai furat?

Băiatul: Aveam nevoie.

Judecătorul: Nu ai putut să le cumperi, în loc să furi ?

Băiatul: Nu aveam bani.

Judecătorul: Puteai să ceri bani părinților”

Băiatul: O am doar pe mama, care este bolnavă la pat și nu are serviciu. Pentru ea am furat pâinea și brânza.

Judecătorul: Tu nu lucrezi, nu ai un loc de muncă? "

Băiatul: Am lucrat la o spălătorie auto. Am lipsit o zi ca să o ajut pe mama și am fost concediat.

Judecătorul: Nu ai căutat altceva de lucru în altă parte?

După conversația cu băiatul, judecătorul a dat verdictul :

” Furtul, mai ales furtul pâinii, este o infracțiune foarte rușinoasă. Toții suntem responsabili pentru aceste fapte. Toți cei prezenți în această sală astăzi, inclusiv eu, suntem responsabili pentru acest act antisocial. În concluzie, toți cei prezenți vor fi amendați cu câte 10 dolari. Nimeni nu va ieși de aici până când nu vor achita amenda.

Judecătorul a scos o bancnotă de 10 dolari din buzunar, a luat un pix și a început să scrie:

” În plus, am stabilit o amendă de 1000 de dolari pentru proprietarul magazinului cu pricina, care l-a predat poliției pe băiatul înfometat. Dacă amenda nu va fi plătită într-o oră, magazinul va rămâne închis.”

Toți cei prezenți și-au cerut scuze băiatului căruia i s-au dat toți banii strânși. Judecătorul a părăsit sala de judecată abia ascunzându-și lacrimile.

După pronunțarea verdictului, cei prezenți aveau ochii în lacrimi.

........................................................................

Mă întreb dacă societatea noastră, sistemul nostru, instanțele noastre ar fi în stare să dea un astfel de verdict?

Judecătorul a mai adăugat : „Dacă o persoană este prinsă furând pâine, tuturor oamenilor din acea comunitate, societate și stat ar trebui să le fie rușine!”

https://www.facebook.com/

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu