............................................................................................................................................................................................................................................................................................. PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

duminică, 9 iunie 2019

Ion Cristoiu scrie despre concluzia unui raport realizat de firma britanică SCStrategy: În România sunt mai multe state paralele care se bat între ele


În „Gândul de duminică”, jurnalistul Ion Cristoiu scrie pe blogul său despre existența unui document secret despre care s-a scris în presa britanică, necunoscut presei noastre. Este vorba de un document secret realizat de firma britanică privată de Intelligence SC Strategy, condusă de fostul șef al MI-6 Sir John Scarlett, care, precizează Ion Cristoiu, dezvăluie „aspecte mai puțin cunoscute până acum despre folosirea anticorupției pentru răfuieli politico-mafiote”. Conform documentului reprodus de jurnalistul Ion Cristoiu, în România sunt mai multe state paralele care se bat între ele, iar Victor Ponta ar fi fost și el unul dintre politicienii care ar fi avut o astfel de mașinărie pentru a acționa împotriva adversarilor.


Publicăm textul intregral de pe cristoiublog.ro

Ca de obicei, duminică, 24 februarie, de la ora 17, va fi difuzată pe MEDIAFAX și Gândul.infoemisiunea săptămânală Gândurile lui Cristoiu.

Sub titlul Avem de-a face cu o confederație de state paralele care se bat între ele, desprins dintr-un răspuns al meu la o întrebare pusă de moderatoarea Monica Mihai, Mediafax a redactat și difuzat un text care sintetizează una dintre cele mai interesante părți ale dialogului: cea în care mă refer pe larg la un document secret despre care s-a scris în presa britanică, necunoscut presei noastre, document al cărui conținut îl știu.

E vorba de un Raport de 36 de pagini realizat de o firmă britanică privată de Intelligence, SC Strategy, condusă de fostul șef al MI-6 Sir John Scarlett, ca expertiză în Procesul de extrădare al lui Adamescu.

Bazat pe surse solide în instituțiile statului român, așa cum se vede și din spusele mele în emisiune, documentul ne dezvăluie aspecte mai puțin cunoscute până acum despre folosirea anticorupției pentru răfuieli politico-mafiote.

Ca de obicei, reproduc textul și partea video din emisiune dedicată documentului.

„Jurnalistul Ion Cristoiu demontează teoria conform căreia doar fostul președinte Traian Băsescu avea la dispoziție o mașinărie de arestări. Jurnalistul a afirmat în emisiunea «Gândurile lui Cristoiu» că fostul premier PSD Victor Ponta avea propria mașinărie cu ajutorul căreia își executa adversarii.

În opinia jurnalistului Ion Cristoiu, informațiile despre un raport privind cazul Adamescu, referitor la abuzurile din sistemul judiciar din România, făcute publice recent în The Guardian, arată că în interiorul sistemului erau mai multe state paralele.

Ion Cristoiu afirmă că, potrivit documentului, Ponta și-a folosit mașinăria în combaterea presei nefavorabile.

«Până la a afla conținutul acestui document, care spun că este zguduitor, eram convins că mașinăria de arestări era numai a lui Traian Băsescu. În mașinăria asta era o singură excepție, în această concepție a mea, și anume cazul Adrian Sârbu, pe care eu l-am urmărit cu mare atenție, care nu a fost anchetat de DNA, ci de Parchet. Din acest document, care și citează cazul, se vede în felul următor: și Ponta avea o mașinărie. (…) Documentul arată cu date cum se constituise acolo, la nivelul lui Ponta, o echipă de radere a adversarilor lui, iar Adamescu era considerat prin România Liberă, un adversar al lui Ponta. România Liberă fusese în prima linie a bătăliei cu Ponta, cu PSD-ul. Trustul lui Adrian Sârbu era considerat în prima linie, nu a fost considerat de stânga, a fost în prima linie a bătăliei cu Ponta. Repet, șocul celui care citește acest document este faptul că erai convins că săracul Ponta era așa, pe undeva… și o să vedeți, sunt câteva date foarte importante», afirmă Ion Cristoiu.

Jurnalistul arată că Ponta a primit indicații precise de la cancelarul german Angela Merkel cum să lupte împotriva corupției, indicații pe care le-au primit, de altfel, și Traian Băsescu și Klaus Iohannis. Ion Cristoiu spune că în raportul din 2016 apar și niște personaje din Germania care acum critică România și fac declarații în favoarea fostei șefe a DNA, Laura Codruța Kovesi.

«Aflăm, pentru prima dată, că la o ședință de Consiliu a Uniunii, în care a fost și Ponta ca premier, el a avut chiar o discuție cu Merkel în care a primit indicații cum să lupte împotriva corupției din România, deci, nu numai domnul Iohannis sau Traian Băsescu, ci și el. Există date precise cu o ședință la Guvern unde s-au decis o serie de arestări și de prăbușiri, mai ales de trusturi de presă, sub conducerea lui Victor Ponta. Aceasta este principala concluzie a acestui document în care apar și niște personaje care, în ultimul timp, vezi Doamne, din partea Germaniei, ne toacă, din ăia care fac declarații în favoarea lui Kovesi. Iar acum rezultă că făceau parte dintr-o piesă condusă de Merkel de folosire a luptei împotriva corupției fie pe Traian Băsescu, fie pe Victor Ponta pentru a-și executa adversarii», spune jurnalistul.

Ion Cristoiu nu înțelege de ce acest document nu e dat publicității deoarece, în opinia sa, ar arăta că și liderul PSD, Liviu Dragnea, își pregătește propriul stat paralel. «E un document … ar putea să-l dea publicității, nu înțeleg de ce nu-l dă… ar atrage atenția că și Dragnea își pregătește statul paralel. Eu am îndrăznit să scriu că-și pregătește după ce am luat la cunoștință de acest document. Și am spus: „Stai puțin, înseamnă că și premierul și ăștia de la PSD nu sunt chiar așa de nevinovați”», afirmă jurnalistul.

Ion Cristoiu spune că sursele acestor informații din raport sunt foarte puternice, chiar din anturajul președintelui Iohannis, și că ele devoalează existența mai multor state paralele în interiorul sistemului.

«Din câte îmi dau eu seama, unele erau chiar în jurul lui Klaus Iohannis, deci sunt surse foarte puternice. Mi-am dat seama de anumite surse, iar datele sunt date concrete. Întrebarea pe care mi-am pus-o înainte de a lua cunoștință de acest document … repet, Adamescu era de-a lui Traian Băsescu și cum se explică? Păi explică documentul foarte bine. Adamescu intră în malaxor odată cu fratele lui Traian Băsescu. Noi am avut această imagine că Traian Băsescu comanda totul, nu-i așa? După ce citești documentele îți dai seama că în interiorul sistemului erau mai multe state paralele», spune jurnalistul.

El susține că aceste state paralele sunt create de grupări din interiorul unor instituții de forță precum SRI, DNA, Parchetul General, care acționau în numele luptei anticorupție.

«Este greșit să spunem că a fost și este un singur stat. Sunt mai multe state paralele: în SRI sunt mai multe grupări, nu cred că le stăpânește Hellvig, nu ai cum, în Parchet sunt mai multe grupări, în DNA, așa că foarte multe din lucrurile care nouă ni se păreau ciudate veneau din ideea noastră ca este unul, Iohannis, Traian Băsescu, care e la manete și nu mișcă nimic. Nu-i adevărat. În numele luptei împotriva corupției cam mișcau toți», explică Ion Cristoiu.

El spune că aceste state paralele erau adversare și se lucrau între ele. «Foarte multe lucruri, potrivit acestui document, pe care noi nu le-am înțeles și nu le înțelegem, vin din existența mai multor state paralele care se bat între ele, care se lucrează între ele și noi credem că e numai unul. Atenție! Avem de-a face cu o confederație de state paralele care se bat», susține Ion Cristoiu.


Jurnalistul explică și de ce acțiunile acestor grupări dădeau rezultate. «De exemplu la DNA … de ce au făcut cazul Adamescu? Nu am de unde să știu că nu era un procuror de partea lui Ponta, da? O să spuneți: „Dar Kovesi unde era?”. Păi, te puteai duce tu … erați dumneavoastră Kovesi, și venea un procuror și spunea: „Am un dosar de corupție al domnului!”. Și tu spuneai: „Nu!”. Păi cum? Și, în acel moment, dumneavoastră scriați pe Facebook: „Uite, că m-a trimis cutare, cutare”. Și ea spunea: „Foarte corect, anchetează-l», explică Ion Cristoiu.

Conform The Guardian, un fost șef al MI-6 și un fost coleg liberal democrat au folosit ofițeri de informații pensionați pentru a aduna informații „sensibile” din surse secrete din guvernul român pentru a ajuta un om de afaceri bogat care se confruntă cu acuzații de corupție.

Publicația britanică mai scrie că fostul șef al MI-6, John Scarlett, prin compania sa privată de intelligence, SC Strategy, a strâns informații din surse confidențiale, inclusiv de la nivelul biroului președintelui României.

Printre acuzațiile din raport, arată sursa citată, sunt cele legate de modul în care DNA și serviciile de informații au acționat în cazul Adamescu, fiind menționate folosirea de probe false sau presiuni asupra martorilor.

Magistrații în cazul Adamescu au refuzat să accepte raportul lui John Scarlett și Carlile drept probă.”

Ion Cristoiu: Pe teritoriul României acționează antene ale mai multor servicii secrete străine și deseori ajung la conflicte violente. Și câți politicieni, jurnaliști, vedete ale vieții noastre publice nu sunt pentru serviciile străine pe post de useful-i 

Ion Cristoiu continuă analiza Raportului realizat de firma britanică de Intelligence SC Strategy și afirmă că din document se pot desprinde niște concluzii interesante. Printre altele, jurnalistul crede că pe teritoriul României acționează mai multe servicii de informații străine.

Documentul întocmit de firma fostului șef al MI-6 mi-a atras atenția că au existat și există mai multe state paralele.

Fenomenul are următoarele explicații:
1. Statul paralel sau Sistemul instituțiilor de forță și control nu e alcătuit doar din SRI și DNA. Pot fi folosite ca Stat paralel și alte instituții de forță, de la Parchetul General până la ANAF.

2. Pe teritoriul României acționează și alte servicii secrete decât SRI. În orice moment un astfel de serviciu poate încăpea pe mâna premierului sau a președintelui sau a unei grupări din partidul de Guvernământ.

3. În cadrul SRI, dar și DNA sunt posibile mai multe grupuri sau oameni ai mai multor puternici ai zilei. Am urmărit cu atenție Dosarul DIPI, întocmit de Florin Mirică, dosar clasat în chip corect de șefii Floricăi Mirică. La vremea respectivă SRI a fost deranjat de această anchetă, mai ales că șeful DIPI fusese ofițer SRI. Nu-i exclus ca Florin Mirică să fi acționat la alte ordine decât cele ale binomului.

4. Pe teritoriul României acționează antene ale mai multor servicii secrete străine. Unele adversare, precum FSB, altele prietene, precum CIA, BND, MI-6, MOSSAD, DGSE. Aceste servicii au interese proprii și, așa cum se vede din Dosarul Berlin, deseori ajung la conflicte violente. Nu-i exclus ca fapte care nouă ni se par inexplicabile să-și aibă cauza în bătălii de pe teritoriul nostru, prin intermediul nostru, duse de servicii străine mai mult sau mai puțin amice. O ipoteză destul de solidă dacă ne gândim, de exemplu, că SUA sunt în stare de război rece cu Germania și prin urmare CIA poate fi în război cu BND-ul. Să adăugăm acestei realități și una, zisă de Intelligence, acțiune sub steag străin. Câți dintre politicienii occidentali cu care stau de vorbă ai noștri ca și cu niște parteneri nu sunt în realitate recrutați de ruși? Și câți politicieni, jurnaliști, vedete ale vieții noastre publice nu sunt pentru serviciile străine pe post de useful idiot?”, scrie Cristoiu pe blogul său


yogaesoteric
4 iunie 2019

marți, 4 iunie 2019

Centenarul unui stat în captivitate (II)

Citiți prima parte a articolului 

9. Cât a scos din România Imperiul Transnaţional în ultimii 28 de ani
În anul 2017, în România, din valoarea totală a PIB-ului de 188 miliarde de euro, oligarhii şi-au însuşit sub formă de profituri 60%, adică 113 miliarde de euro, în timp ce toţi salariaţii, pensionarii, micii întreprinzători, împreună cu statul român rămâne să trăiască cu restul de 40%, adică 70 miliarde de euro. În Elveţia, proprietarii de capital se mulţumesc cu mai puţin de 40%, restul revenind sectorului muncii.
În anul 2017, din cele 113 miliarde de euro profituri, au fost impozitate numai 20 miliarde de euro, adică 18%, iar restul de 93 de miliarde nu au fost declarate şi nici impozitate, ele fiind furate, ca şi în toţi anii anteriori.
În perioada 1990-2018, România a realizat un PIB în valoare de 3.700 miliarde de euro, exprimat în preţurile anului 2017. Din aceste miliarde, profiturile încasate de cei care au devenit proprietarii capitalului românesc prin megahoţiile numite privatizări şi retrocedări s-au ridicat la peste 2.200 de miliarde de euro, din care au fost impozitate 400 de miliarde, iar restul, de 1.800 miliarde de euro, au fost furate.
În ultimii 28 de ani, Imperiul Transnaţional a scos din România o avuţie de 140 ori mai mare decât a scos Imperiul Otoman în 460 de ani.
Pentru a înţelege dimensiunile acestui furt, menționăm că ne-ar fi ajuns numai 80 miliarde de euro ca să construim toţi cei 8.000 kilometri de autostrăzi pentru a dispune de un sistem de autostrăzi de aceeaşi calitate şi aceeaşi densitate ca cel din Germania. Astăzi, am fi avut nu una ci cinci autostrăzi care să traverseze Carpaţii Meridionali şi să lege capitala României de oraşele Transilvaniei, ale Banatului, ale Crişanei şi ale Maramureşului. Am fi avut şi trei autostrăzi care să traverseze Carpaţii Orientali şi să lege oraşele Moldovei de oraşele Transilvaniei, ale Banatului, ale Crişanei şi ale Maramureşului.
Dacă cele 1.800 miliarde de euro, în loc să fie furate şi transferate în afara ţării de către transnaţionali şi slugile puse de ei la conducerea statului român, ar fi fost investite în România, astăzi, PIB-ul României nu ar fi fost de numai 195 miliarde de euro, respectiv, de 9.000 de euro pe cap de locuitor, ci de 1.800 miliarde de euro, adică 60.000 de euro pe cap de locuitor (în condiţiile în care populaţia ţării nu ar fi scăzut de la 23,2 milioane la 19,0 milioane, ci ar fi crescut la 31,0 milioane, cu o creştere medie anuală de 1%, cât a fost în cei 30 de ani anteriori). Aceasta ar fi plasat România pe unul dintre primele locuri în Europa, acolo unde, de fapt, ar merita să fie dacă avem în vedere resursele naturale ale ţării, forţa de muncă şi capitalul de care dispunea la sfârşitul anului 1989.
La un PIB de 60.000 de euro pe cap de locuitor, salariul mediu al românilor nu ar fi fost de 500 de euro pe lună, cât este acum, ci de 4.000 de euro. La astfel de salarii, niciun român nu au fi părăsit ţara în căutarea unui loc de muncă. La astfel de salarii, românii din Basarabia şi Bucovina de Nord ar fi făcut de mult referendumuri prin care teritoriile locuite de ei ar fi revenit la trupul țării.
10. Suntem ţara cu cel mai sărac buget din Europa
În anul 2017, valoarea totală a veniturilor bugetului public naţional al României a reprezentat 29,9% din valoarea PIB-ului ţării. Suntem ţara cu cel mai sărac buget din Europa.
Media UE, în anul 2017, a fost de 44,8%, în multe ţări ponderea veniturilor bugetare depăşind 50% din PIB, astfel, statul belgian preia la bugetul public 51,3%, cel danez, 53,0%, cel finlandez, 53,3%, cel francez 53,8%, cel norvegian, 55%.
Suntem ţara cu cel mai sărac buget naţional din Europa deoarece transnaţionalii împreună cu cozile de topor puse de ei la conducerea statului ne fură peste 60% din veniturile pe care le creăm prin munca noastră.
Din această cauză nu sunt bani pentru educaţie, pentru sănătate, pentru apărare, pentru ordine publică, pentru gospodărirea localităţilor, pentru investiţii, pentru salarii şi pensii. Din această cauză nu sunt bani pentru autostrăzi, pentru căi ferate de mare viteză, pentru exploatarea resursele naturale ale ţării, pe care, prin legi criminale, parlamentarii trădători de ţară le pun la dispoziţia transnaţionalilor, cum au făcut, recent, cu zăcămintele de gaze din Marea Neagră.
11. Suntem ţara cu cea mai înaltă rată a sărăciei din Uniunea Europeană
De mulţi ani, România este ţara cu cea mai înaltă rată a sărăciei din Uniunea Europeană. La polul opus, ţara cu cea mai mică rată a sărăciei este Cehia, o ţară care a fost şi ea supusă experimentului comunist. Nici Franţa, nici Germania, nici Danemarca, nici Suedia nu ocupă această poziţie de invidiat, ci Cehia.
Extraordinara poziţie deţinută de Cehia în acest clasament al bunăstării şi extraordinara distanţă între România şi Cehia îşi au explicaţia în faptul că, în anul 1992, Cehia a adoptat o lege a privatizării aproape identică cu aceea publicată cu doi ani mai devreme în România, cunoscută sub denumirea de Varianta Cojocaru.
Prin legea respectivă, parlamentarii cehi, patrioţi, competenţi şi responsabili, au împroprietărit cetăţenii statului lor cu tot capitalul privatizabil al ţării, peste 70% din capitalul acumulat în timpul regimului comunist. Tot acest capital a ajuns şi a rămas în proprietatea cehilor, nu a transnaţionalilor, a rămas în funcţiune, nimic nu a fost demolat şi vândut ca fier vechi, s-a creat, astfel, o sănătoasă şi activă clasă de mijloc, care cuprinde majoritatea populaţiei ţării, rămânând un procent mic de familii cu venituri mici. O clasă de mijloc care cuprinde majoritatea cetăţenilor ţării reprezintă nu numai o puternică forţă economică, dar ea constituie şi temelia democraţiei, a exercitării suveranităţii de către cei mulţi, de către popor. Nu a existat, nu există şi nu va exista niciodată democraţie politică fără democraţie economică, fără democratizarea proprietăţii asupra capitalului.
Salariile şi pensiile cehilor sunt duble faţă de cele ale românilor, în condiţiile în care resursele naturale ale românilor, raportate la numărul de locuitori, sunt de zeci de ori mai mari decât ale cehilor. Statul ceh se bucură de respectul străinilor şi al propriilor cetăţeni. Statul român, devenit marionetă a transnaţionalilor, este dispreţuit şi de străini şi de proprii săi cetăţeni.
12. Ce ne-a adus aderarea la UE
Politicienii români postdecembrişti au „negociat” aderarea României la UE astfel încât au oferit pe tavă transnaţionalilor toată avuţia ţării, inclusiv teritoriul naţional.
Deşi prevederile tratatelor constitutive ale UE permiteau obţinerea de derogări referitoare la dreptul străinilor de a cumpăra şi deţine în proprietate capitalul creat de români şi terenurile agricole şi silvice ale acestora, prevederi de care s-au folosit alte state de-a lungul timpului, pentru a-şi apăra interesele naţionale, politicienii români nu au făcut nimic pentru a împiedica înstrăinarea capitalului şi teritoriului naţional.
Dimpotrivă, cu mult timp înainte de semnarea tratatului de aderare, politicienii români au modificat Constituţia, au adoptat legi şi măsuri care au permis străinilor să acapareze capitalul şi pământul ţării. Politicienii români au desfiinţat cooperativele agricole de producţie, au distrus aproape tot capitalul acestora, constituit din construcţii agrozootehnice, utilaje agricole, animale de producţie, în valoare de zeci de miliarde de euro, în banii actuali, au împărţit suprafaţa agricolă a ţării în milioane de mici proprietăţi, au distrus capitalul naţional, au distrus milioane de locuri de muncă, au înjumătăţit salariile şi pensiile, au adus la sapă de lemn marea majoritate a cetăţenilor ţării, inclusiv pe micii proprietari de terenuri agricole şi silvice, i-au forţat, prin sărăcire, să părăsească ţara în căutarea unui loc de muncă, i-au adus în situaţia de a-şi vinde micile suprafeţe de terenuri agricole şi silvice la preţuri de zeci de ori mai mici decât cele practicate în ţările dezvoltate ale UE.
Acapararea de către străini a capitalului şi pământului României nu s-a făcut prin acte de vânzare/cumpărare, aşa cum susţine presa ticăloşită, ci prin dol, prin înşelăciune, prin viclenie, printr-o uriaşă manoperă frauduloasă, pusă la cale de transnaţionali cu complicitatea politicienilor români trădători de ţară. Toate aceste acte sunt lovite de nulitate. Concret, cifric, rezultatul aderării României la UE este acela că primim fonduri europene în valoare de 3 miliarde de euro PE AN, în timp ce transnaţionalii scot din ţară profituri nedeclarate şi neimpozitate în valoare de 100 de miliarde de euro, tot PE AN.
13. Ce ne-a adus aderarea la NATO
Politicienii români postdecembrişti au „negociat” aderarea României la NATO astfel încât au decimat Armata Română, au distrus industria naţională de apărare, au transformat România într-un stat agresor ai cărui militari poartă războaie în afara ţării pentru interese care nu sunt ale poporului român şi ne-au transformat ţara într-o posibilă ţintă a loviturilor nucleare.
Înainte de lovitura de stat din decembrie 1989, Armata Română dispunea de 400.000 de militari activi şi de 6 milioane de rezervişti, de 3.000 de tancuri şi 1.000 de avioane de luptă, fiind pe locul 8 în Europa şi pe locul 17 în lume. Acum, Armata Română mai are 70.000 de militari activi şi 80.000 de rezervişti, 800 de tancuri şi 100 avioane de luptă, ocupând locul 57 în lume.
Înainte de lovitura de stat din decembrie 1989, România dispunea de o puternică industrie de apărare, capabilă să producă aproape toată gama de arme şi muniţii de care avea nevoie şi să fie şi al zecelea exportator de arme şi muniţii din lume. Aproape toată această industrie a fost distrusă, România ajungând să-şi doteze ce a mai rămas din armata sa cu nave, tancuri şi avioane de mâna a doua, la preţuri exorbitante, umflând şi pe această cale conturile transnaţionalilor cu zeci de miliarde de euro.
De la o armată populară, singura capabilă să mobilizeze întreaga populaţie aptă de luptă în caz de nevoie şi singura capabilă să descurajeze agresiunile militare în lumea modernă, am ajuns la o armată de mercenari, incapabilă să apere ţara, oricât de „profesionişti” ar fi aceşti militari care luptă pentru bani, nu pentru patrie, armată care poate, însă, fi folosită de politicieni drept carne de tun în războaiele purtate de transnaţionali pentru deposedarea popoarelor lumii de resurse naturale, de capitaluri şi de venituri.
Politicienii români postdecembrişti au „negociat” aderarea României la NATO astfel încât ţara a ajuns să fie împânzită de baza militare şi trupe străine, care, ni se spune, sunt aici pentru a ne apăra de posibile agresiuni din partea Federaţiei Ruse.
Federaţia Rusă nu ne-a ameninţat niciodată înainte de venirea acestor baze şi trupe străine, ci numai după ce ele au venit, ne-a spus, de mai multe ori, că prezenţa lor aici, în România, este o ameninţare pentru Federaţia Rusă şi că pot deveni ţinte ale unor lovituri nucleare lansate de armata Federaţiei. Aşa am ajuns şi sub ocupaţie şi sub teroare. Este exact ceea ce au nevoie transnaţionalii pentru a ne ţine statul în captivitate, pentru a ne fura capitalul, pământul şi veniturile pe care le creăm prin munca noastră.
Din această menghină nu putem scăpa decât făcând ce au făcut islandezii, care s-au UNIT, au alungat cozile de topor de la conducerea statului naţional, au alungat mafia financiară transnaţională din ţară şi au adoptat o Constituţie care menţine poporul UNIT şi care împiedică atât accesul cozilor de topor la conducerea statului naţional cât şi capturarea capitalului naţional de către transnaţionali.
yogaesoteric
3 iunie 2019
 

ADEVĂR ROMÂNESC GENERALIZAT (din păcate !)

ACCESAȚI:
https://www.facebook.com/SurleaAlexRo/videos/467209174109945/UzpfSTEwMDAwODk3NDE1MjQxMzoyMDI4MzQwNzMwODA4Mzc5/

luni, 3 iunie 2019

Afaceri rentabile

Accesați:
https://www.facebook.com/SurleaAlexRo/videos/467209174109945/UzpfSTEwMDAwODk3NDE1MjQxMzoyMDI4MzQwNzMwODA4Mzc5/

joi, 30 mai 2019

EXECUȚII în masă printre oficialii din Coreea de Nord.

 Dictatorul Kim Jong Un îi consideră vinovați de eșecul negocierilor cu Donald Trump

 The Guardian

Kim Jong UnCoreea de Nord l-a executat pe trimisul său special în SUA Kim Hyok Chol şi alţi 4 diplomaţi nord-coreeni care au participat la negocierile la nivelul grupurilor de lucru pentru pregătirea celui de-al doilea summit SUA-Coreea de Nord din februarie, considerându-i responsabili pentru eşecul acestuia, scrie în ediţia sa de vineri ziarul sud-coreean Chosun Ilbo, transmite Reuters citat de agerpres.
Kim Yong Chol, un înalt funcţionar şi partener de dialog al secretarului de stat american Mike Pompeo în pregătirea summitului dintre preşedintele Donald Trump şi liderul nord-coreean Kim Jong Un de la Hanoi, ar fi fost de asemenea supus muncii forţate şi educării ideologice. După demiterea sa, Kim Yong Chol a fost obligat să muncească în provincia Jagang, în timp ce Kim Song Hye, care a participat la negocierile la nivel de grupuri de lucru cu Kim Hyok Chol, a fost închis într-un lagăr politic.

Publicaţia sud-coreeană notează că liderul nord-coreean ar fi ordonat o curăţare masivă pentru a distrage atenţia de la nemulţumirea şi tulburarea existente pe plan intern.

"Kim Hyok Chol a fost anchetat şi executat la aeroportul Mirim, în luna martie, împreună cu 4 oficiali ai ministerului de externe", scrie Chosun Ilbo, menţionând totodată că aceştia au fost acuzaţi de spionaj în favoarea Statelor Unite, fără a dezvălui sursa din Coreea de Nord de la care a obţinut informaţia.

„Vârsta” la unii politicieni.

ACCESAȚI:

https://www.facebook.com/Gri.Colorat/photos/a.958128857580377/2337405619652687/?type=3&theater

Este posibil ca imaginea să conţină: 3 persoane, text şi în aer liber

Noua rachetă rusească poate lovi SUA în cinci minute

Racheta hipersonică Tsirkon, care are o viteză de nouă ori mai mare decât viteza sunetului şi care a fost menţionată în discursul susţinut în faţa Adunării Federale de preşedintele Federaţiei Ruse, Vladimir Putin, ar putea distruge centrele de comandă de pe teritoriul Statelor Unite în numai cinci minute, scrie presa din Turcia.
Generalul în rezervă Vsevolov Khmirov a declarat: „Navele militare ruse şi submarinele înzestrate cu rachete hipersonice Tsirkon vor putea distruge în cinci minute centrele de comandă de pe teritoriul SUAˮ.
Khmirov a adăugat: „După retragerea Statelor Unite din Tratatul Forţelor Nucleare Intermediare (INF), vor fi controlate sistemele care vor fi instalate în Europa din centrele de comandă de pe teritoriul american. Dar rachetele Tsirkon nu vor fi operaţionale doar împotriva rachetelor instalate în Europa, acestea având capacitatea de a efectua operaţiuni asupra centrelor de comandă de pe teritoriul Statelor Unite, a sistemelor de control-cheieˮ.
Rachetele hipersonice Tsirkon, care au capacitatea de a distruge atât ţinte marine cât şi terestre, au o viteză de 9 mach (de nouă ori viteza sunetului) şi o rază de acţiune de peste 1000km şi, atât navele, cât şi submarinele vor fi înzestrate cu acest tip de rachete.

yogaesoteric
26 mai 2019

marți, 28 mai 2019

Fondurile europene și transferul colonial de bogăţie

 
Spurcăciunile aruncate în spaţiul public în contextul clivajului politic intern şi înfruntărilor externe între puterile cu interese în zonă au ajuns dincolo de orice imaginaţie.
Cea care le întrece însă pe toate este, probabil, cântarea menestrelilor autohtoni ai UE care acuză România că nu accesează fondurile oferite cu generozitate de UE pentru dezvoltare. Nu contează motivele, nu contează condiţiile! România – şi, prin implicaţie, aşa-zişii cei de la putere – n-ar şti sau n-ar fi în stare să folosească fondurile puse gratis la dispoziţie de UE! A mai văzut însă cineva în istorie resurse oferite gratis?! Cântăreţii nu se întreabă. De practica întoarcerii pe diferite căi a cel puţin 80% din fondurile oferite de „donatoriˮ cântăreţii se fac a nu fi auzit!
Dar ce importanţă au asemenea probleme de principiu sau foarte concrete în măsura în care în bilanţurile apartenenţei României la UE fondurile europene constituie singurul element pus de cântăreţii cu pricina pe talgerul de activ (alte avantaje nu prea inventariază), în timp ce bilanţurile respective sunt fără corespondent în întreaga experienţă contabilă mondială: n-au pasiv!
Cântăreţii nu descoperă nicio deficienţă, nicio neîmplinire, niciun dezavantaj al apartenenţei la UE: nici desfiinţarea economiei naţionale, nici pierderea deciziei naţionale, nici generalizarea preţurilor din UE, dar nu şi a salariilor din UE, care sunt în România cele mai mici din UE, nici depopularea ţării şi plecarea tinerilor în bejenie, nici suprimarea identităţii naţionale! Pentru aceşti cântăreţi apartenenţa la UE n-are costuri. De fapt, dacă analizăm bine, n-are nici beneficii! Căci nu prea menţionează vreunul! Poate nu există sau n-au timp domniile lor să le caute.
Mult mai simplu pentru ei este să rezume beneficiile la fondurile europene. Şi astfel, fondurile europene ajung un fel de „bomboanăˮ a apartenenţei la UE, în măsura în care de alte beneficii nu se vorbeşte, iar bilanţurile apartenenţei nu au pasiv! O „bomboanăˮ indiferent cât reprezintă şi ce conţinut concret are! Spre a ne referi la România, cele 4 miliarde de euro alocate de UE anual, dincolo de problemele de accesare şi cheltuire, nu reprezintă, de fapt, decât 10% din ceea ce, la o evaluare chiar şi sumară, extrage anual în favoarea sa din România nucleul vestic al UE! Cu alte cuvinte, un biet mărunţiş aruncat sclavilor de către stăpânii lor. Şi asta luând în considerare chiar şi numai ceea ce firmele vest-europene implicate în România externalizează anual fără fiscalizare, respectiv 85-90% din profiturile lor realmente obţinute în România, ceea ce echivalează cu cel puţin 40 de miliarde de euro anual.
În fapt, cântăreţii autohtoni ai UE fac în materie de fonduri zise europene ceea ce fac cântăreţii colonialismului internaţional actual cu evaluarea raporturilor dintre puterile coloniale şi arealul lor colonial planetar: vorbesc doar de ceea ce eventual pleacă sub formă de aşa-zise ajutoare din statele-puteri coloniale spre colonii – şi dacă nu există aşa ceva, atunci contabilizează investiţiile pe această direcţie (desigur considerate pentru „dezvoltarea periferiilorˮ) – dar uită ceea ce extrag puterile coloniale din vastul lor areal colonial. Şi, evident, ca şi în cazul bilanţurilor fără pasiv ale apartenenţei la UE, dacă nu se fac referiri la această extracţie înseamnă că nu există!
Consecinţa concretă a politicilor coloniale din lumea zilelor noastre este un transfer uriaş de resurse din vastul areal colonial în cele câteva centre de putere colonială. Un transfer uriaş, sistematic şi continuu, necunoscut în istorie ca dimensiune şi profunzime, în comparaţie cu care cel din perioada colonialismului clasic păleşte şi ca amploare şi ca implicaţii.
Având în vedere gradul înalt de transnaţionalitate a vehiculului principal prin care se realizează (respectiv corporaţiile transnaţionale sau multinaţionale), dar mai ales caracterul ilicit prin care se înfăptuieşte, transferul cu pricina este greu de estimat. Luând de bună reprezentativitatea indicatorului PIB pentru capacitatea de furnizare de valoare şi, implicit, de bunăstare dintr-un anumit teritoriu – deci trecând peste nerelevanţele respectivului indicator în legătură cu aceste aspecte – o evaluare a transferului ar fi dată fie de măsura a cât din PIB-ul arealului colonial reprezintă extracţie fără compensare în favoarea puterilor coloniale, fie de măsura a cât din PIB-ul acestora din urmă provine din respectiva extracţie fără compensare din arealul teritoriului lor colonial. Ori, în ambele cazuri, transferurile propriu-zise sunt efectuate prin evaziuni fiscale, false încărcări de costuri contabile, subfacturări pe direcţia colonii-puteri coloniale, dar suprafacturări pe direcţia puteri coloniale-colonii, intermedieri obligatorii ale unor paradisuri fiscale, ceea ce îngreunează o evaluare cât mai aproape de realitate.
Oricum, cu reper PIB, este vorba de cel puţin 20-25% extracţie de sevă economică anual din PIB-ul arealului colonial în favoarea puterilor coloniale şi de 10% din PIB-ul puterilor coloniale ca beneficiu anual de pe urma roadelor acestui transfer. La o rată de 20-25% din PIB, pentru arealul colonial transferurile echivalează, într-un deceniu, cu distrugerea produsă de mai multe războaie ruinătoare. Pentru puterile coloniale, câştigul anual de 10% pe seama coloniilor duce la cel puţin o dublare a prosperităţii într-un deceniu, fără niciun efort, ci doar pe baza însuşirii de rente. Evident, evaluările globale sunt dificile în condiţiile unei multitudini de cazuri diferite în vastul areal colonial. Dar, ca ordin de mărime, transferul de ansamblu se situează în parametrii menţionaţi! Altfel spus, în termeni populari, puterile coloniale trăiesc într-o importantă măsură, chiar revoltătoare, pe seama popoarelor din colonii, relativ mereu mai sărăcite şi mai fără perspective.
Uriaşul transfer colonial de resurse este probat, indirect, de fabuloasa polarizare a bogăţiei pe plan mondial în ultimii 25-30 de ani, de adâncirea decalajelor economico-financiare în aceeaşi perioadă, fenomene mai măsurabile şi măsurate de ONU şi alte organizaţii internaţionale. Lumea se împarte mereu mai dramatic între bogaţi, ce devin mereu mai puţini, dar mereu mai bogaţi, şi săraci, ce devin mereu mai mulţi şi mereu mai săraci.

yogaesoteric
28 mai 2018

Planul secret de distrugere a agricultorilor și fermierilor români! Dezvăluirile profesorului Avram Fițiu

Un popor care vinde materie primă este condamnat să dispară!
Sunt un țăran și mă simt țăran. Un popor care vinde materie primă, adică buștean, adică miel, adică vițel este condamnat să dispară! Nu mai știm să vindem brânză, carne, lână! Nu mai știm cum ne cheamă! Tradiția noastră se destramă. Oierii au fost alungați din munte și-n munte multinaționalele străine taie ultimul lemn”, avertizează Avram Fițiu, profesor la Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj Napoca.
Profesorul de la USAMV Cluj Napoca s-a întâlnit cu fermierii la Sibiu. „Sunt un țăran și mă simt țăran”, este mândru Avram Fițiu. Poartă șerpar, un brâu lat din piele, chimir, și-a cumpărat o turmă de oi pe care vrea să o aducă la 300 de capete, a cutreierat munții din Europa în căutarea ciobanilor și a văzut că fermierul nostru român își pierde cu fiecare zi tradiția și numele. Nu știm să ne vindem produsele, noi vindem doar materie primă și de asta suntem amenințați cu dispariția.
Din Munții Apuseni, de 25 de ani au dispărut oierii și s-au făcut văcari pe văi. Au părăsit crestele munților și astăzi acolo multinaționalele străine ne taie ultimul lemn. Fermierii noștri își pierd tradiția. Au ajuns să se bazeze pe subvenție și mai puțin pe vânzare, pe comerț, așa cum făceau înaintașii.
Când vom învăța să revenim și să purtăm tradiția ca stare de spirit, cum se petrece astăzi în Carpații Nordici din Polonia, unde sunt oierii plecați din Gorj, din Sibiu, acum 100 de ani, 300 de ani, 700 de ani, 900 de ani? Să știți că în sistemul de vânzare al brânzei din Polonia de astăzi, ultimul oier vorbește cu noi în limba mea, nu în limba lui, că brânza se cheamă brânză în poloneză, și-n cehă, și-n slovacă. Când veți vedea ce fac oamenii ăia în materie de vânzare de brânză sau de carne, veți vedea un popor plecat de aici, iar noi, frații lor rămași acasă, suntem vai de capul nostru din punct de vedere al vânzării, al marketingului”, spune Avram Fițiu.
Planul secret: 700.000 de agricultori excluși de pe listele APIA până-n 2020!
Mai puțini cu 700.000 la subvenții. Dacă mai rămân 200.000 de agricultori pe listele Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură (APIA) până-n 2020, e mare lucru! Acesta ar fi planul secret al politicienilor noștri și al Europei, dezvăluie profesorul Avram Fițiu.
Ca să vedeți și cifra. Sunteți astăzi 900.000 de văcari, oieri, de agricultori la APIA, în 2020 cifra este de 200.000. Trebuie să dispară 700.000 de țărani până-n 2020! Voit! Imaginați-vă că din 2007 până-n 2016 au dispărut 3,1 milioane de familii care nu mai au acces la APIA. 3 milioane! Vor mai dispărea încă 700.000, prin ce mecanisme, vă spun imediat. Deci, 700.000 dintre voi dispar până-n 2020 prin mecanisme banale gen intabularea terenului. Dacă mai rămân 200.000 de agricultori la APIA până-n 2020 e mare lucru. Cam asta este gândirea în Comisia de agricultură din Camera Deputaților, 200.000 de țărani în 2020”, le-a spus Avram Fițiu fermierilor.
Existența unui număr mare de ferme mici este o caracteristică pentru agricultura din România. Comasarea terenurilor agricole ar putea duce la dispariția multor ferme mici, a multor gospodării țărănești și extinderea fermelor mari, comerciale.
Pentru campania din 2015, 942.889 de fermieri au solicitat subvenții la Agenția de Plăți. Pentru campania 2016, numărul agricultorilor care cer subvenții a scăzut la 900.927. Deci, 41.962 de fermieri au dispărut de pe listele cu subvenții într-un singur an. Aceste cifre sunt oficiale și au fost furnizate de Agenția de Plăți.

yogaesoteric
23 mai 2019

luni, 27 mai 2019

Românii sunt ținuți în mod intenționat cu salarii de mizerie pentru a fi o forță de muncă ieftină pentru multinaționalele străine


Salarii de mizerie de 300-450 de euro în toate regiunile țării

La 20% dintre românii care muncesc nu le ajunge salariul ca să-și acopere cheltuielile lunare. Mai mult, cifra reală a șomajului e de 49,5% (aprox. 5,2 milioane). Desigur o parte dintre acești șomeri ascunși de autorități muncesc ce pot pe la țară, ca să nu moară de foame.
Românii sunt, alături de bulgari, cei mai prost plătiţi locuitori ai Uniunii Europene, relevă cifre făcute publice de site-ul de profil ECONOMICA. Mulţi români trăiesc dintr-un salariu mizer din care nu pot nici măcar să îşi acopere cheltuielile de bază. Iar cifrele oficiale demonstrează asta, românii ocupând primul loc din Uniunea Europeană din acest punct de vedere. Aproape 20% dintre angajații din România nu câștigă un salariu suficient pentru a-și asigura traiul, atrage atenţia Comisia Europeană (CE).
Cu alte cuvinte, la 20% dintre români, deși muncesc din greu o lună de zile, nu le ajung banii din salariu nici măcar să mănânce. După România, Grecia (15%), Italia şi Spania (câte 12%) înregistrează cele mai ridicate procente de adulţi care au un loc de muncă, dar trăiesc la limita sărăciei, faţă de 9% la nivelul UE, potrivit raportului pregătit de Directoratul pentru ocuparea forţei de muncă, afaceri sociale şi incluziune din cadrul CE.
Mai mult, situația e și mai gravă cu privire la lipsa acută a locurilor de muncă.
Cifrele șomajului din România sunt complet false: se numără în mod mincinos doar cei care sunt înregistrați oficial ca șomeri. Dacă numărăm cam 5,5 milioane de pensionari și vreo 5,3 milioane de salariați, la care adăugăm în jur de 1,7 milioane de tineri sub 18 ani – foarte puțini datorită declinului demografic, și scădem aceste cifre dintr-un total de 18 milioane de cetățeni câți au mai rămas în țară din 22,5 de milioane care erau în 1989, obținem o cifră reală a șomajului de 5,2 milioane de șomeri (18 – 5,8 – 5,3 – 1,7 = 18 – 12,8 = 5,2).
Din populația activă a țării șomajul real e de 49,5% (5,2 / (5,2 + 5,3) * 100 = 5,2 / 10,5 * 100 = 49,5% ).
Românii câștigă de câteva ori mai puțin în comparație cu angajații statelor din Europa Centrală și de Est. Astfel, românii sunt codașii Europei la capitolul câștiguri din salarii. Asta în timp ce prețurile la benzină și la motorină sunt mai mari în România decât în Germania şi în Austria. Asta în timp ce prețurile la utilități, la alimente și la electronice sunt similare cu cele din Uniunea Europeană.
Practic românii sunt sclavi pe plantație în propria lor țară. Un casier dintr-un hipermarket din țara noastră câștigă un salariu mediu brut de 375 de euro pe lună, adică circa 270 de euro net. În același timp, un angajat dintr-un hipermarket german încasează lunar un salariu de 3.167 de euro brut pe lună, adică de aproape 8,5 ori mai mare decât cel din România. În Franța un casier câștigă 1.733 de euro brut pe lună, adică de 4,6 ori mai mult decât la noi. Diferențe evidente sunt și față de Polonia sau Ungaria. La Varșovia un casier câștigă cu 26% mai mult decât un casier din București, în timp ce la Budapesta un casier câștigă cu 13% mai mult decât unul român.
Mai jos, tabelul complet cu salariile medii nete pe judeţe (în ordine descrescătoare). Ca să ajungeţi mai repede la Vâlcea sau la Neamţ, de exemplu, unde sărăcia e mare, răsturnaţi clasamentul cu susul în jos…
Lista salariilor medii nete pe judeţe în ordine descrescătoare:
București – 2882 RON 
Ilfov – 2423 RON 
Cluj – 2219 RON 
Timiş – 2188 RON 
Argeş – 2101 RON 
Gorj – 2083 RON 
Prahova – 1989 RON 
Iaşi – 1954 RON 
Braşov – 1907 RON 
Sibiu – 1889 RON 
Constanţa – 1869 RON 
Olt – 1859 RON 
Galaţi – 1854 RON 
Dolj – 1803 RON 
Mureş – 1781 RON 
Arad – 1769 RON 
Dâmboviţa – 1752 RON 
Bacău – 1705 RON 
Alba – 1701 RON 
Tulcea – 1677 RON 
Mehedinţi – 1677 RON 
Giurgiu – 1656 RON 
Hunedoara – 1637 RON 
Călăraşi – 1610 RON 
Ialomiţa – 1608 RON 
Botoşani – 1592 RON 
Satu Mare – 1590 RON 
Suceava – 1583 RON 
Sălaj – 1573 RON 
Brăila – 1568 RON 
Buzău – 1567 RON 
Teleorman – 1560 RON 
Maramureş – 1558 RON 
Caraş Severin – 1553 RON 
Vaslui – 1529 RON 
Vrancea – 1528 RON 
Bihor – 1527 RON 
Bistriţa Năsăud – 1509 RON 
Neamţ – 1492 RON 
Covasna – 1489 RON 
Vâlcea – 1486 RON 
Harghita – 1415 RON
Mai jos este un grafic cu salariile minime din Europa – România e la coadă împreună cu bulgarii, albanezii şi macedonenii. Suntem ținuți intenționat să fim muritori de foame.
Uitați-vă la Turcia, de exemplu, unde salariul minim e mai mult decât dublu față de cel de la noi, în timp ce pe vremea lui Ceauşescu erau sub noi, ca acum să fie înaintea Poloniei, care e şi ea la aproape dublu față de noi. Şi presa progresistă de la noi şi de aiurea susține că Erdogan „şi-a nenorocit poporulˮ.
Care este realitatea?
Potrivit datelor oficiale, în 2015, un român cu normă întreagă a lucrat în medie 2.080 de ore (cele mai multe ore lucrate în comparaţie cu cetăţenii celorlalte state din UE), relevă un studiu realizat de Eurostat la comanda Centrului de Analiză Economică şi Cercetare a Expansiunii Economice şi Dezvoltării Întreprinderilor (Coe-Rexecode) din Franţa – informează DCNews. Prin comparaţie, un francez a muncit 1.648 de ore (cele mai puţine ore în medie pe lucrător), un italian 1.776 de ore, un german 1.845 de ore şi un britanic 1.874 de ore.
Studiul citat – care analizează cu precădere situaţia forţei de muncă din Franţa – arată însă date interesante: cu cât o ţară este mai săracă, cu atât cetăţenii ei lucrează mai mult. Astfel, românii şi grecii sunt singurii cetăţeni ai UE care au lucrat în 2015 peste 2.000 de ore. Niciun cetăţean din „vechea Europăˮ, clubul bogat al UE, nu a lucrat peste 1.900 de ore anual, în medie.
Culmea este că deși românii muncesc cel mai mult și au aproape cele mai mici venituri din Europa, ultimul raport de convergență al Comisiei Europene privind aderarea României la zona euro relevă că majorarea salariilor afectează competitivitatea, păstrând țara în subdezvoltare.
Aveți mai jos un exemplu despre cum se propagă mecanismul dezinformării comandat și pus în scenă de rețeaua globalisto-progresistă.
„Lucian Croitoru, consilier al guvernatorului BNR: „Creșterea salariilor din România afectează competitivitateaˮ
Este o iluzie să crezi că poți forța ieșirea din categoria țărilor cu o mână de lucru ieftină. Competitivitatea economică a țării este erodatăˮ, a declarat Lucian Croitoru, consilier pe probleme de politică monetară al guvernatorului Mugur Isărescu.
Guvernul României a fost criticat pentru că are o abordare economică pe termen scurt. Deși creșterea economică a trecut de 5% datorită majorărilor salariale și a mai multor reduceri de taxe, Banca Națională și analiștii susțin că aceste măsuri vor avea un efect asupra cheltuielilor de investiții, ceea ce va limita creșterea viitoare. Salarii scăzute au atras, în trecut, companii precum Renault SA și Ford Motor Co, scrie Bloomberg.
Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii susține că aproape un sfert din firmele pe care le reprezintă și-au redus sau chiar au încetat activitățile începând din luna octombrie 2015, la câteva luni după ce inițiativele de creștere salarială au fost puse în aplicare. Unul din principalele motive este creșterea costurilor forței de muncă, urmat de deficitul de forță de muncă, birocrație, taxe mai mari și corupție.
Potrivit clasamentului competitivității realizat de Forumul Mondial Economic, în 2016, România a pierdut nouă poziții în clasament, ajungând pe locul 62 din 138 de țări.” (Sursa dezinformării: Mediafax)
Aceasta este o minciună penibilă a celor de la Mediafax, deoarece, la cât de exploatată este, România este în topul productivității muncii – dacă se calculează ca procent de profit scos pe unitatea de capitalul investit.
După acești indivizi și după aceste organe de propagandă din rețeaua progresisto-globalistă, românii trebuie să rămână veșnic cu salarii de mizerie și să rămână veșnic, sclavii străinilor în propria lor țară. Asta înseamnă pentru ei ca „România să-și păstreze competitivitateaˮ: profituri uriașe („sifonateˮ bineînțeles, ca să nu plătească nimic la stat), făcute pe spinarea celor care abia pot trăi de pe o zi pe alta, deși muncesc zi de zi, lună de lună, an de an.

yogaesoteric
26 mai 2019